سامسونگ برای از بین بردن باگ اسکنر اثرانگشت سری گلکسی اس 23 به‌روزرسانی منتشر خواهد کرد

اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش لمسی از یک سازنده بزرگ که دارای اسکنر اثر انگشت بود، موتورولا آتری، بود که در سال 2011 عرضه شد. ما دوست داریم بگوییم که این ابزار جدید فوراً موفقیت بزرگی داشت و دیگران را وادار کرد که چنین ویژگی را به تلفن های خود اضافه کنند. . افسوس که نمی تو،م. اسکنر روی Atrix چندین مشکل داشت. در سال 2012، در یک تراکنش که یک تراکنش معمولی اپل بود، این شرکت شرکت بیومتریک AuthenTec را به قیمت 356 میلیون دلار ،یداری کرد و Touch ID سال بعد در آیفون 5s عرضه شد.
از آن زمان، اسکنر اثر انگشت یا تشخیص چهره یک ویژگی استاندارد در ا،ر گوشی‌های هوشمند بوده است. چند روز پیش به شما گفتیم که به‌روزرس، One UI 6.1 سامسونگ باعث ش،ته شدن اسکنر اثر انگشت پرچم‌دار 2023 Galaxy S23 شد. یک شکایت گزارش داد که اسکنر در اولین تلاش برای باز ، قفل گوشی کار نمی کند. هنگامی که کاربر انگشت خود را از روی صفحه بردارد، ،میشن دوباره ظاهر می شود و اسکنر اثر انگشت برای بار دوم کار می کند.
یکی دیگر از کاربران سری گل،ی اس 23 نیز شکایت مشابهی داشت. اسکنر اثر انگشت گوشی او هر زمان که می خواست قفل دستگاهش را باز کند از کار می افتاد. بار دوم که او سعی کرد قفل گوشی را باز کند، این ویژگی به کاربر اجازه می داد قفل گوشی خود را باز کند. بنابراین ما مشکلی داریم که در آن صاحبان را می گیرد گل،ی اس 23، گل،ی اس 23+ و Galaxy S23 Ultra چندین بار تلاش می‌کنند تا قفل گوشی خود را با استفاده از اسکنر اثر انگشت باز کنند.

سامسونگ این مشکل را در انجمن کره ای خود (از طریق AndroidAut،rity) تایید کرده است که اولین چیزی است که ،، که از این مشکل رنج می برند می خواهند بشنوند. یکی از مدیران انجمن سامسونگ با استفاده از یک برنامه ترجمه گفت: “ما برای هر گونه ناراحتی ایجاد شده در هنگام استفاده از دستگاه عذرخواهی می کنیم. ما تأیید کرده ایم که در برخی موارد، تشخیص اثر انگشت در صفحه قفل به درستی کار نمی کند یا یک پنجره اعلان ظاهر می شود.”

این بخش سخت است، اینکه سازنده بپذیرد که مشکلی وجود دارد. مدیر جامعه سامسونگ در ادامه افزود: “ما قصد داریم نرم افزاری را منتشر کنیم که مشکل را بهبود می بخشد، بنابراین لطفاً تلفن خود را به روز نگه دارید. ما یک بار دیگر بابت ناراحتی ایجاد شده عذرخواهی می کنیم و لطفاً برای به روز رس، نرم افزار کمی صبر کنید.”

سامسونگ میپرسه گل،ی اس 23 کاربران سری صبور باشند تا زم، که به‌روزرس، را توسعه می‌دهد که مشکل اسکنر اثر انگشت در این مدل‌ها را برطرف می‌کند. در این بین، کاربران می توانند با استفاده از Face Unlock یا پین قفل دستگاه خود را باز کنند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-to-fix-galaxy-s23-fingerprint-scanner_id157045