وارث یکی از گوشی‌های برتر سال 2024 می‌تواند نمایشگر چهار خمیده داشته باشد

آیا نمایشگرهای منحنی را دوست دارید؟ نمایشگرهای چهار خمیده چطور؟

اگر پاسخ هر دو سوال «بله، من خیلی دوست دارم!» است، می‌تو،د شامپاین را بریزید. ،، که به دنبال OnePlus 13 هستند (این گوشی در سال 2025 وارد قفسه ها می شود)، احتمالاً یک صفحه نمایش چهار خمیده خواهند داشت.

شایعه شده است که جانشین OnePlus 12 به طرز دیوانه‌وار موفقی در سال آینده (از طریق Android Aut،rity) دوباره طراحی خواهد شد.

این چیزی است که اخیراً یوگش برار، نویسنده مشهور X/Twitter پیشنهاد کرده است. او در مورد نشت دیگری اظهار نظر می کند (از @That_Kartikey) که ادعا می کند Oppo Find X8 Ultra (وارث هیولای Oppo Find X7 Ultra که بهترین دوربین زوم اختصاصی 1 اینچی را دارد) یک صفحه نمایش میکرو چهار خمیده خواهد داشت.

هر دو OnePlus و OPPO از پنل خمیده میکرو چهارگانه استفاده می کنند
(در پرچمداران + میان رده)

– یوگش برار (@heyitsyogesh) 4 آوریل 2024

همانطور که می بینید، یوگش برار ادعا می کند که نمایشگرهای چهار خمیده میکرو نه تنها در پرچمداران وان پ،، بلکه در میان رده ها نیز عرضه خواهند شد. ما سال هاست که با نمایشگرهای به اصطلاح آبشاری آشنا هستیم، اما “میکرو” پانل های چهار خمیده به نظر جالب می رسد. خمیده بودن دو طرف بالا و پایین می‌تواند گوشی را به یک بیژو تقریباً بدون حاشیه تبدیل کند. ما هنوز گیر نکرده‌ایم، زیرا این فناوری باید عملی بودن خود را ثابت کند، جدای از زیبایی‌شناختی (روی کاغذ).

شیائومی 14 اولترا دارای یک نمایشگر منحنی مشابه به نام «نمایشگر مایع همه جانبه» است، بنابراین باید ببینیم که آیا پنل «میکرو چهار خمیده» Oppo/OnePlus دقیقاً ی،ان است یا خیر.

وقتی صحبت از شیائومی شد، این نام تجاری (دوباره، برای @That_Kartikey) ظاهراً روی نسل دوم نمایشگر میکرو چهار خمیده کار می کند:

شیائومی در حال تحقیق در مورد نسل دوم نمایشگر خمیده Micro Quad است، هدف از نسل دوم حذف حاشیه های مشکی نمایشگر و ادغام کامل نمایشگر با طراحی قاب است. این فناوری بسته بندی بسیار بسیار سخت است

– Kartikey Singh (@That_Kartikey) 4 آوریل 2024



منبع: https://www.p،nearena.com/news/oneplus-13-quad-curved-display_id157055

کتاب شیمی مواد غذایی.