اکنون می توانید 100 پوند در Galaxy A54 5G، برترین میان رده سامسونگ، در آمازون انگلستان صرفه جویی کنید.

آیا به دنبال یک گوشی درجه یک در بخش میان رده هستید؟ خوب، اگر به یک دستگاه Galaxy چشم دوخته‌اید (و همچنین در حال حاضر در بریت،ا زندگی می‌کنید)، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم! آمازون ،ستان یک معامله مقاومت ناپذیر در مورد Galaxy A54 5G دارد که به شما کمک می کند مدل 256 گیگابایتی را با قیمت ارزان تر 100 پوندی فوق العاده وسوسه انگیز ،یداری کنید. دریافت گل،ی A54 5G با این قیمت به‌طور معمول در نسخه بریت،ایی بزرگترین ،ده‌فروش آنلاین جهان نیز اتفاق می‌افتد. در واقع، با کمترین قیمتی که تا به حال در آمازون ،ستان دیده‌ایم، ذهن رنجر با عملکرد بالا را دریافت می‌کند. آیا در حال حاضر احساس وسوسه می کنید؟ اگر چنین است، عجله کنید و مدل مشکی یا سبز روشن را دریافت کنید تا 100 پوند پس انداز کنید.

برنده قطعی در مسابقه بهترین گوشی های میان رده، گوشی سامسونگ برای رفع نیازهای ا،ر کاربران اندرویدی چیزهای زیادی را در ج، قرار می دهد. این صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ AMOLED فوق العاده زیبا با نرخ تازه سازی سریع تا 120 هرتز دارد. برای تکمیل کل بسته، اوج روشنایی بالایی دریافت می کنید که همیشه مورد قدرد، قرار می گیرد.

در بخش دوربین نیز هیچ گوشه ای بریده نشد. بنابراین، این پسر بد با یک سنسور اصلی 50 مگاپی،لی همراه با یک سنسور فوق عریض 8 مگاپی،لی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپی،لی تکمیل می‌شود که می‌تواند کار بسیار خوبی در گرفتن رنگ‌های دقیق انجام دهد، به خصوص زم، که شرایط ایده‌آل باشد. در جلو، یک دوربین سلفی 32 مگاپی،لی برای ع،‌های سلفی درجه یک و شایسته اینستاگرام دریافت می‌کنید.

در زیر کاپوت، یک چیپست Exynos 1380 دارید. این یکی به طور قابل توجهی سریعتر از آنچه در نسل قبلی ی،ی گل،ی A53 دریافت کردیم است. علاوه بر این، مدل جدیدتر یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که باید بیش از 16 ساعت وبگردی دوام بیاورد. هنگامی که آب میوه تمام می شود، سرعت شارژ ۲۵ واتی به شما کمک می کند ظرف حدود ۸۰ دقیقه آن را به ۱۰۰٪ شارژ کنید.

همانطور که می بینید، گل،ی میان رده مطمئنا چیزهای زیادی برای ارائه دارد، و اکنون که 100 پوند در آمازون ،ستان تخفیف دارد، پول بیشتری به شما می دهد! از دست نده!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-،-5g-save-100-pounds-amazon-uk_id154521