با اعلان‌های جیمیل iOS خود پیش‌نمایش دریافت نمی‌کنید؟ اکنون از این اصلاح برای بازگرداندن آنها استفاده کنید

در چند روز گذشته متوجه شدم که به جای دریافت اعلان‌هایی با پیش‌نمایش از جی‌میل در آیفون، بنری با نماد جی‌میل می‌بینم که روی آن نوشته شده بود “پیام جدیدی دارید”. این من را مجبور کرد هر بار که این اعلان روی صفحه نمایش من ظاهر می شود برنامه Gmail را باز کنم تا ببینم چه ،ی جیمیل را برای من ارسال کرده است. من نمی دانم چه چیزی باعث این موضوع شد و پس از انجام برخی تحقیقات، به نظر می رسد که این موضوعی است که گسترده تر از آن چیزی است که من در ابتدا فکر می کردم.

همین اتفاق برای یکی از کاربران Reddit بعد از اینکه بیش از یک ماه پیش آیفون 13 مینی خود را به iOS 17 به روز کرد، رخ داد. یکی دیگر از مش،ین Reddit متوجه شد که امروز پس از به روز رس، به همین اتفاق برای او رخ می دهد iOS 17.2.1. دو روز پیش، این اتفاق برای یک دارنده آیفون 13 پرو افتاد در حالی که سه روز پیش، یکی از صاحبان آیفون 14 پرو از دست دادن پیش نمایش های جی میل خود را تجربه کرد. آیفون 14 پرو. نصب کرده بودم iOS 17.2.1 ماه گذشته، زم، که برای اولین بار منتشر شد، بنابراین من می دانم که به روز رس، iOS مسئول از بین رفتن پیش نمایش های Gmail در آیفون من نیست.
اگر این اتفاق برای شما افتاده است، نترسید. راه‌حلی وجود دارد که آیفون 15 پرو م، من را برطرف کرده است و اکنون دوباره اعلان‌های پیش‌نمایش Gmail را دریافت می‌کنم. این چیزی است که انجام میدی. برنامه Gmail را باز کنید و روی نماد همبرگر سه خطی در سمت چپ نوار جستجو در بالای نمایشگر ضربه بزنید. به بالا بروید و روی تنظیمات ضربه بزنید. اعلان‌های ایمیل را فشار دهید و کادری با سه گزینه نمایش داده می‌شود: همه نامه‌های جدید، فقط اولویت بالا و هیچ. روی None ضربه بزنید و سپس روی Done در گوشه سمت راست بالای نمایشگر ضربه بزنید. آیفون خود را خاموش کنید.

بعد از یک یا دو دقیقه، آیفون خود را دوباره روشن کنید و دستورالعمل های بالا را دنبال کنید تا به اعلان های ایمیل در جیمیل بازگردید. این بار، از میان همه نامه‌های جدید یا فقط اولویت بالا را انتخاب کنید. دکمه Done را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید و تمام. یک بار دیگر اعلان‌های Gmail را با پیش‌نمایش دریافت خواهید کرد. و برای تکرار، امروز صبح اعلان‌ها را بدون پیش‌نمایش دریافت می‌کردم. پس از تلاش برای رفع مشکل، پیش‌نمایش‌ها به اعلان‌های Gmail من بازگشتند.

اگر از این مشکل رنج می‌برید، اکنون آن را امتحان کنید و اگر پیش‌نمایش‌ها را به اعلان‌های جیمیل iOS شما بازگرداند، به ما اطلاع دهید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/ios-gmail-preview-problem-goes-away-with-a-simple-fix_id154493

کتاب شیمی مواد غذایی.