گلکسی S24+ 512 گیگابایتی را از آمازون پیش خرید کنید و از یک تخفیف عالی و یک کارت هدیه 150 دلاری بهره مند شوید.

اگر به فکر پیش ،ید گل،ی اس 24، اس 24 پ، یا اس 24 اولترا هستید و چیز خوبی برای معامله دارید، جای تعجب نیست که خود سامسونگ تا کنون بزرگترین تخفیف های عرضه در ایالات متحده را ارائه می دهد.

اما اگر نمی خواهید از آن بپرید هر خیلی خوب است و هنوز هم می‌خواهم جزو اولین افرادی در جهان باشم که صاحب یکی از بهترین تلفن‌های اندرویدی سال 2024 می‌شود، اما آمازون ممکن است در حال حاضر مکان شماره یک (دیجیتال) باشد.

این جانور 6.7 اینچی مجهز به هوش مصنوعی از نظر فنی با قیمت 1119.99 دلار با 512 گیگ اتاق احتکار دیجیتال محلی، قیمت دارد، اما اگر عجله کنید، هم می‌تو،د 120 دلار کمتر از آن هزینه کنید بدون اینکه سؤالی بپرسید و هم امتیاز خوب و مفید 150 دلاری Amazon.com ،ب کنید. کارت هدیه الکترونیکی می تو،د از آن برای ،ید … هر آنچه که می خواهید با تخفیف اضافی استفاده کنید.

در مجموع، شما به دنبال صرفه جویی کمتر از 270 دلار هستید، بدون اینکه نیازی به ا،امات خاصی داشته باشید. این پیشنهاد مقدماتی عالی، آنچه را که در حال حاضر در وب‌سایت رسمی سامسونگ در ایالات متحده و همچنین سایر ،ده‌فروشان بزرگ مانند Best Buy موجود است، تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

این کاهش قیمت 120 دلاری، به هر حال، 512 گیگابایت را می سازد گل،ی اس 24 پ، دقیقاً به اندازه یک مدل 256 گیگ مقرون به صرفه است، به این م،ی که شما به خوبی می تو،د طوری رفتار کنید که انگار مدل دومی وجود ندارد. به خاطر داشته باشید که هیچ یک از دستگاه‌های سری S24 سامسونگ در حال حاضر ارسال نمی‌شوند، زیرا پیش‌سفارش‌های شما فقط از 31 ژانویه انجام می‌شود، زم، که همه این معاملات قاتل ظاهراً منقضی می‌شوند.

درست مانند برادر بزرگش، S24+ ارزش این انتظار را دارد، حداقل روی کاغذ، و با ترفندهای منظمی مانند Circle to Search، Live Translate، Chat Assist و P،to Assist به «عصر هوش مصنوعی موبایل» خوش آمد می گوید. . این پسر بد که از همان پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 3 (حداقل در ایالات متحده آمریکا) بهره می برد، به جای تیت،وم با آلومینیوم آرمور تقویت شده است در حالی که سه دوربین و نه چهار دوربین بر روی خود حمل می کند. بازگشت.

شما همچنین در اینجا قلم S داخلی دریافت نمی کنید، اما باتری 4900 میلی آمپری مطمئناً به اندازه کافی سنگین است و نرم افزار به اندازه کافی خوب است که ،ید را توجیه کند… اگر نمی تو،د از نظر عینی برتر را بپردازید. گل،ی اس 24 اولترا.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-galaxy-s24-plus-amazon-deal-512gb-discount-and-gift-card_id154488