برنامه محبوب سه شنبه های T-Mobile مرده است، زنده باد T Life اکنون!

تغییر بزرگی که T-Mobile چند هفته ای است در حال آماده سازی بوده است (به آهستگی) برای همه مش،ین جدید و موجود “Un-carrier’s” اعمال می شود، حداقل طبق تعدادی از موضوعات Reddit و یک سری اسناد داخلی. توسط مردم در گزارش موبایل (چه ،ی دیگر؟) عمومی شده است.

به ،ه خود، Magenta هنوز بی،ه ای رسمی مبنی بر تایید مرگ قریب الوقوع محبوبیت خود منتشر نکرده است تی موبایل برنامه سه شنبه ها و جزئیات کامل انتقال به T Life. این رازداری به ظاهر غیرقابل توضیح ممکن است توسط برخی از مشتریان قدیمی اپراتور و شکارچیان امتیازات به ،وان عامل نگر، در نظر گرفته شود، اما نگران نباشید. تی موبایل سه شنبه ها برنامه معلومه که به جایی نمیرسه
در عوض، به سادگی باید در آینده به دنبال پاداش های وفاداری هفتگی خود در مکان دیگری باشید. به طور خاص، در T Life، که به ،وان “برنامه رفتن به برنامه شما از تی موبایل که دنیای متصل شما را گرد هم می آورد.”
این بدان م،است که T Life بیش از چیزهای رایگان، تخفیف در بنزین، بلیط سینما، و غیره و غیره دارد، همچنین به شما اجازه می دهد، برای مثال، اینترنت 5G خانگی خود را کنترل کنید (اگر چنین سرویسی از T-Mo دارید) و متصل شوید. یک ساعت SyncUP Kids Watch (اگر صاحب چنین دستگاهی هستید) روی تلفن خود بدون نیاز به نصب یک برنامه مستقل متفاوت برای هر ابزار.
را تی موبایل به نظر می‌رسد اپلیکیشن سه‌شنبه‌ها قبلاً در گوگل پلی و اپ استور اپل به‌طور رسمی تغییر نام داده است، اگرچه طبیعتاً می‌تو،د با وارد ، نام‌های قدیمی و جدید آن را پیدا کنید. البته اگر برای اولین بار به دنبال دانلود آن هستید، در حالی که به نظر می رسد با کاربران موجود بسته به سیستم عامل تلفن همراه انتخابی آنها، رفتار متفاوتی صورت می گیرد.

اگر از iOS استفاده می‌کنید و به‌روزرس،‌های برنامه را در آیفون خود فعال کرده‌اید، T Life باید قبلاً جایگزین شده باشد تی موبایل سه‌شنبه‌ها نیز در چند روز گذشته پایان می‌یابد. در همین حال، کاربران اندرویدی برای استفاده از نام جدید و قابلیت‌های توسعه‌یافته کمی کندتر عمل می‌کنند، و ظاهراً تا 5 فوریه، عرضه گیج‌کننده‌ای در حال انجام است.

در آن نقطه، همه باید بتوانند بهترین “T Life” را داشته باشند و زندگی خود را پیدا کنند تی موبایل سه‌شنبه‌ها مزیت‌ها و مزیت‌های رایگان را در داخل دارند و حداقل در تئوری از همان صرفه‌جویی عالی در انواع محصولات، اقلام و خدمات قبلی برخوردار هستند. اما هنوز نمی‌تو،م این احساس را که T-Mobile این تغییر را به شیوه‌ای غیرعادی محتاطانه انجام می‌دهد، از بین ببریم، و احتمالاً قصد دارد برنامه‌ای را که در سال‌های اخیر بحث‌برانگیزتر شده است، «دفن» کند.

به ،ه خود، به نظر می رسد بسیاری از Redditor ها نه تنها از ایده برنامه جدید، بلکه از طراحی و عملکرد آن نیز خوششان نمی آید، که البته T-Mo می تواند با به روز رس، های آینده آن را اصلاح کند. همچنین قبلاً برخی از نگر،‌های تجاوز به حریم خصوصی توسط چند کاربر مختلف ذکر شده است، اگرچه موارد دیگری نیز وجود دارند که ادعا می‌کنند T Life کار می‌کند و از نظر آنها خوب به نظر می‌رسد، بدون مشاهده انتقال از یک برنامه اختصاصی تی موبایل سرویس سه شنبه ها به ،وان یک درام بزرگ.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/t-mobile-tuesdays-app-officially-replaced-with-t-life-android-ios_id154734

کتاب شیمی مواد غذایی.