تبلیغ جدید آیفون 15 پلاس بار دیگر بر عمر طولانی باتری دستگاه تمرکز دارد

آگهی جدید با استفاده از یک پدر شروع می شود آیفون 15 پ، برای فیلمبرداری از پسرش که سعی می کند یک تخته چوب ضخیم را با استفاده از دستگاه کاراته از وسط به دو نیم کند. اولین تلاش با ش،ت مواجه می شود و بچه به تلاش برای شکافتن تخته با دست خود ادامه می دهد. او همه چیز را امتحان می کند، از تغییر دست گرفته تا پرش دویدن قبل از انجام این شاهکار، اما همه اینها بی فایده است.

تصویر کوچک ویدیو

یک روز آفتابی روشن بود که تلاش شماره یک به نتیجه نرسید و پس از تلاش های بی شمار، اکنون شب است و کودک هنوز در حال فرار است و پدر هنوز در حال ضبط تمام تلاش های خود است. آیفون 15 پ،. این شعار ظاهر می شود: “باتری که ادامه می یابد. آرام باشید، همین است آیفون 15 پ،

نتایج آزمایش باتری P،neArena اختصاصی ما نشان داد آیفون 15 پرو م، به مدت 19 ساعت و 20 دقیقه در هنگام مرور. را آیفون 15 پ، باتری به مدت 16 ساعت و 21 دقیقه مرور شد. با این حال، زم، که آزمایش زمان پخش ویدیو را اندازه گیری کرد، این زمان بود آیفون 15 پ، در بالای بسته با زمان 11 ساعت و 14 دقیقه در مقایسه با 9 ساعت و 45 دقیقه که باتری روی آیفون 15 پرو م، به طول انجامید.

را آیفون 15 پ، دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED و پردازنده 4 نانومتری A16 Bionic (AP) است. آرایه دوربین پشتی شامل یک دوربین 48 مگاپی،لی واید و یک دوربین 12 مگاپی،لی Ultra-wide است. دوربین جلوی FaceTime 12 مگاپی،ل وزن دارد. این گوشی دارای 6 گیگابایت رم است و با حافظه های 128، 256 و 512 گیگابایتی در دسترس است.

می‌تو،د انتظار داشته باشید که این آگهی 30 ث،ه‌ای را با نسخه ویرایش‌شده 15 ث،ه‌ای برای YouTube و تلویزیون ببینید. در طول بازی های مسابقات قهرم، کنفرانس NFL در آ، هفته آینده، شانس زیادی برای دیدن این تبلیغ وجود دارد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/new-ip،ne-15-plus-ad-focuses-a،n-on-long-battery-life_id154594

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.