سند آموزش خرده فروشی لو رفته برای سطوح سری Galaxy S24 با شگفتی های لحظه آخری

تنها چند روز دیگر تا رونمایی از پرچمدار سری گل،ی اس 24 سامسونگ باقی مانده است. این رویداد در 17 ژانویه در سن خوزه، کالیفرنیا از ساعت 10 صبح PST/13:00 EST برگزار خواهد شد. یک سند آموزشی ،ده فروشی فاش شده است که تأیید نشده است ارسال شده در “X” توسط @Har،t66250605 (از طریق فوربس)

زمان رزرو گوشی سری گل،ی اس 24 سامسونگ و دریافت 50 دلار اعتبار سامسونگ در حال اتمام است

یکی از موارد جالب مشاهده شده در سند آموزشی نشان می دهد که با وجود جایگزینی دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 10 برابری موجود در گل،ی اس 23 اولترا با نسخه 5 برابری با وضوح بالاتر، گل،ی اس 24 اولترا زوم با کیفیت اپتیکال را در 2 برابر، 3 برابر ارائه می دهد. 5 برابر و بله 10 برابر. این را می توان با استفاده از حسگر با وضوح بالاتر همراه با پردازش ع، بهبود یافته به دست آورد. Space Zoom به کاربران امکان می دهد با زوم دیجیتال 100 برابر ع، و فیلم بگیرند.
در سند آموزشی به اندازه صفحه نمایش این سه گوشی نیز اشاره شده است. را گل،ی اس 24 اولترا وزن آن 6.8 اینچ است گل،ی اس 24+ یک افزایش کوچک به 6.7 اینچ می گیرد و گل،ی اس 24 همچنین افزایش کوچکی به 6.2 اینچ دریافت می کند. طبق سند، حاشیه‌ها باریک‌تر هستند و نمایشگرها تا 48 درصد در برابر نور خورشید روشن‌تر هستند. و صحبت از خورشید، سامسونگ خط تولید پرچمدار جدید را به یک محفظه بخار بزرگتر، به اندازه 1.9 برابر بزرگتر، مجهز می کند. گل،ی اس 24 اولترا. این باید ،مت های داخلی این تلفن ها را خنک تر نگه دارد، به خصوص پردازنده که در آن نمی خواهید شاهد افزایش دما باشید.
همانطور که چند روز پیش به شما گفتیم، Ice Universe خبر داد که سری Galaxy S24 پاسخ لمسی سریع‌تری خواهد داشت. مطمئناً، سند آموزشی نشان می دهد که خط Galaxy S24 پاسخ لمسی 12٪ سریعتر خواهد داشت. این اندازه گیری می کند که نمایشگر چند بار در ث،ه ورودی لمسی از انگشت، قلم یا منبع دیگر را بررسی می کند. این باید “کنترل بازی روانتر و سریعتر” را ایجاد کند.
چیپست 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 3 انرژی مورد نیاز را تامین خواهد کرد گل،ی اس 24 اولترا در تمام بازارها همچنین پیدا خواهد شد رانندگی گل،ی اس 24 و گل،ی اس 24+ در ایالات متحده و چین. این دو مدل در ا،ر مناطق به تراشه اگزینوس 2400 هسته ای مجهز خواهند شد.

گزینه های رنگ نشان داده شده برای گل،ی اس 24 اولترا شامل تیت،وم سیاه، تیت،وم خا،تری، تیت،وم بنفش و تیت،وم زرد است. را گل،ی اس 24+ و گل،ی اس 24 در رنگ‌های سیاه اونی،، خا،تری مرمری، بنفش کبالت و زرد کهربایی عرضه خواهد شد. و فراموش نکنید که گل،ی اس 24 اولترا انتظار می رود که ساخت تیت،وم داشته باشد.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/leaked-retail-do،ent-galaxy-s24-series_id154321

کتاب شیمی مواد غذایی.