آمازون تبلت های ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی تب اس ۹ و ۵۱۲ گیگابایتی تب اس ۹ پلاس را با کمترین قیمت به فروش می رساند.

در حالی که طرفداران کمبود نقدینگی تبلت های سامسونگ و جایگزین های iPad مبتنی بر اندروید به طور کلی ممکن است در انتخاب بین Galaxy Tab S9 FE+ و Galaxy Tab S9 که به تازگی عرضه شده مشکل داشته باشند.و با تخفیف

دلیل این امر این است که آمازون امروز نیز تبلت‌های گل،ی تب اس 9 و گل،ی تب اس 9 پ، را با قیمت‌های بسیار ویژه به فروش می‌رساند و هر دوی این رقبای آی‌پد پرو عرضه‌شده در سال 2023 را در یک نسخه خاص مقرون به صرفه‌تر از قبل می‌کند.

مدل کوچکتر 11 اینچی با قیمت 242.50 دلاری با 256 گیگ فضای ذخیره سازی داخلی فقط در رنگ بژ مشخص شده است، در حالی که مدل غول پیکر 12.4 اینچی گل،ی تب اس 9 Plus می تواند در زمان نوشتن این مقاله با قیمتی حتی قابل توجه 250 دلار کمتر از حد معمول در پیکربندی 512 گیگابایتی و همان کار رنگ آمیزی بدون شک جذاب، متعلق به شما باشد.

باور کنید یا نه، این نسخه‌های Tab S9 و Tab S9+ اکنون ارزان‌تر از همتایان سطح ابتدایی خود هستند که به ترتیب دارای اتاق ذخیره دیجیتال محلی 128 و 256 گیگابایتی هستند، که جذابیت تبلیغات پس از تعطیلات آمازون را در این دو دستگاه به قدری واضح می‌کند که ما ممکن است این مقاله را در اینجا به پایان برس،د.

اما ما واقعاً نمی‌تو،م این کار را انجام دهیم تا زم، که اشاره کنیم که شما در اینجا به صفحه‌های فقط وای‌فای نگاه می‌کنید که دارای پیشرفته‌ترین قدرت پردازشی اسنپدراگون 8 نسل 2، باتری‌های کاملاً سنگین با قابلیت‌های شارژ سریع نسبتاً معقول هستند. 12 گیگ رم سخاوتمندانه (هر کدام)، و نمایشگرهای Dynamic AMOLED 2X بسیار واضح، و همچنین یک قلم S مفید در جعبه ،ده فروشی بدون پرداخت هزینه اضافی.

هیچ یک از بهترین آیپدهای اپل امروزی نمی تواند با دارایی اخیر سامسونگ برابری کند گل،ی تب اس 9 و Tab S9 Plus، که بدیهی است همه چیز نیست، اما قطعاً می تواند برای بسیاری از ،یداران تبلت بلاتکلیف که به دنبال بهترین پیشنهاد قیمت موجود در حال حاضر هستند، معامله را امضا کند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-galaxy-tab-s9-256gb-tab-s9-plus-512gb-amazon-deals_id154323