ویدئوی پشت صحنه اپل از نمایش نیمه وقت Super Bowl که توسط خط آیفون 15 پرو ضبط شده است.

باورش سخت است که بازی Super Bowl همین یک هفته پیش امروز برگزار شد و شکی نیست که هیجان آن مسابقه با رویداد هولناکی که چهارشنبه گذشته در رژه در کانزاس سیتی رخ داد و یکی از طرفداران گلوله کشته شد، از بین رفته است. و 22 مجروح (بیش از نیمی از مجروحان کودک بودند). در طول بازی، آشر در نمایش نیمه‌وقت بازی کرد و اپل ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد در پشت صحنه نمایش چه اتفاقی افتاده است.
بدیهی است که اگر این ویدیو با بیش از 40 گوشی آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو م، ضبط نشده بود، اپل این ویدیو را به شما نشان نمی داد. طبق 9to5Mac، Xiaolong Liu، مدیر عکاسی برای ویدیوی پشت صحنه، توضیح داد که چرا استفاده از آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو م، ضبط ویدیو مزیت بود. آیفون‌ها در مقایسه با دوربین‌های سنتی به‌طور قابل‌توجهی قابل حمل‌تر و محتاط‌تر هستند و امکان ع،‌برداری در مکان‌ها و تج،ات مختلف با حداقل تنظیمات را فراهم می‌کنند.»
Xiaolong اضافه کرد: “قابلیت تعویض سریع بین لنزها (واید، فوق عریض، تله فوتو) بدون تج،ات اضافی، یک مزیت کارآمد برای موقعیت های عکاسی با زمان بندی فشرده است. ماهیت محجوب آیفون می تواند به گرفتن ع، های طبیعی و خود به خودی بیشتر کمک کند. اندازه و انعطاف پذیری آیفون امکان فیلم برداری از زوایای منحصر به فرد و فضاهای تنگ را که دوربین های سنتی در آن جا نمی شوند را فراهم می کند. به ،وان مثال ع، تاج و تخت Usher و شات پیانوی Alicia Keys.”

تصویر کوچک ویدیو

کارگردان مایک کارسون گفت: “این یک بازی را تغییر داد، به ویژه با سناریوهای نوری غیرقابل کنترل بسیاری، با توجه به رویکرد سبک مستند ما. ما توانستیم اطلاعات و داده های بصری زیادی را با مقدار محدوده دینامیکی که در اختیار داشتیم، حفظ کنیم، و Log را حفظ کنیم. در این امر بسیار مهم بود. در جلسه رنگی از تصویر نهایی شگفت زده شدم. در کل، عالی بود. بدون نیاز به فکر ، بیش از حد در مورد تج،ات، و می‌توانم بر آنچه در کادرم بود و داستان کلی و احساساتی که می‌خواستم برانگیزم تمرکز کنم. منحنی یادگیری کوچک بود.” یا متوسط، دیدن نتایج ع،‌هایی که گرفته‌ایم قطعاً به من انگیزه داده است که آیفون را بردارم و فقط عکاسی کنم، بنابراین من هیجان‌زده هستم که به بررسی احتمالات و جاسازی آیفون در فرآیند خود ادامه دهم.

ویدیوی پشت صحنه این مقاله را ببینید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/behind-the-scenes-super-bowl-halftime-s،w-recorded-on-ip،ne-15-pro_id155441

کتاب شیمی مواد غذایی.