قرارداد فوق العاده آمازون 160 دلار از آلومینیوم اپل واچ سری 9 با 4G LTE کاهش می دهد.

آیا به این فکر می کنید که نیمه بهتر خود را یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در روز ولنتاین امسال داشته باشید؟ اگر آنها یک کاربر آیفون هستند، اکنون می تو،د این کار را بدون ش،تن پول انجام دهید… تا زم، که به حسگر ا،یژن خون اهمیتی قائل نباشند که هم اپل واچ سری 9 و هم اولترا 2 اخیراً در نتیجه از دست دادن آنها یک نبرد حقوقی مداوم (و بسیار پیچیده) در ایالات متحده.

البته، سری 9 غیر مستحکم هنوز دارای ابزارهای بسیار مفید و حتی بالقوه برای نظارت بر سلامتی است که کاملاً کاربردی هستند و احتمالاً هیچ خطری ندارند که به این زودی کمتر شوند. اگر اتصال سلولی مستقل را به ،یب اضافه کنید، ارزش پیشنهادی می تواند کاملاً غیرقابل مقاومت باشد، به خصوص با تخفیف 160 دلاری کاملاً بی سابقه و احتمالاً بی نظیر (حداقل برای آینده قابل پیش بینی).
درست است، آمازون در حال حاضر یک نسخه (و فقط یک نسخه) از جدیدترین ساعت هوشمند «جریان اصلی» اپل را با قیمت فوق العاده 160 دلار زیر قیمت معمولی آن 499 دلار به فروش می رساند. ما در مورد یک دستگاه آلومینیومی “استاندارد” با یک قاب کوچک 41 میلی متری با روکش قرمز، و همچنین یک نوار ورزشی قرمز (محصول) منطبق، و مهمتر از همه، پشتیب، داخلی 4G LTE صحبت می کنیم.
اگر در ریاضیات خیلی خوب نیستید، اجازه دهید با ذکر این نکته که 160 دلار معادل 32 درصد از لیست قیمت فوق‌الذکر اپل واچ سری 9 41 میلی‌متری مجهز به LTE است، مشخص کنیم که این معامله چقدر قانع‌کننده است.
از نظر فنی، آمازون اخیراً به ،یداران منتخب مدل‌های سری 9 این فرصت را داده است که خمیر بیشتری را ذخیره کنند، اما فقط برای افرادی که مایلند در وهله اول بیش از 300 دلار یا 400 دلار ،ج کنند تا یک ساختار فولاد ضد زنگ ممتاز به‌جای ساختن خمیر به دست آورند. کیس آلومینیومی خوب قدیمی

اگر در این دسته قرار نمی گیرید، این پیشنهاد جدید برجسته باید تشنگی شما را برای چانه زنی های اوایل بهار یا اوا، زمستان کاملاً رفع کند… تا زم، که عجله کنید و سفارش خود را قبل از اینکه آمازون به ناچار آن قیمت بسیار کاهش یافته را به 399 دلار برساند، ثبت کنید. 429 دلار یا بیشتر.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-watch-series-9-extraordinary-amazon-deal-4g-lte-huge-discount_id154757

کتاب شیمی مواد غذایی.