تصاویر عمیق جعلی صریح از تیلور سویفت، قانونگذاران آمریکایی را به چالش کشیده است

با توجه به اینکه تیلور سوئیفت در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، ع،‌های غیرواقعی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی منتشر شده است، قانون‌گذاران ایالات متحده در مورد این ع،‌های جعلی که در سایت‌هایی مانند «X» و تلگرام مشاهده شده‌اند، به شدت نگران هستند. به گزارش بی بی سی، یک ع، دیپ فیک خاص از سوئیفت قبل از حذف 47 میلیون بار مشاهده شد. سایر تصاویر نیز حذف شده اند و در “X”، کاربران نمی توانند “Taylor Swift”، “Taylor Swift AI” و “Taylor AI” را جستجو کنند.
علاوه بر حذف تصاویر، “X” گفت که “اقدامات من،” را علیه حساب‌های درگیر در انتشار دیپ فیک انجام خواهد داد. شرکت متعلق به ایلان ماسک اضافه کرد: “ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم تا اطمینان حاصل کنیم که هر گونه تخلف بعدی فورا رسیدگی می شود و محتوا حذف می شود.” در حال حاضر، هیچ قانون فدرالی وجود ندارد که مانع از ایجاد یا اشتراک گذاری تصاویر عمیق جعلی توسط شخص شود، اگرچه در سطح ایالتی، برخی از قانونگذاران محلی تحریک شده اند.
اکنون که سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ع،‌های عمیق جعلی تیلور سوئیفت، شاید معروف‌ترین نام در صنعت سرگرمی ایالات متحده را منتشر کرده‌اند، سیاستمداران در کاپیتول هیل درگیر این موضوع هستند. جو مورل، نماینده ایالات متحده (D-NY) انتشار این ع، ها را “وحشتناک” خواند. یک مطالعه در سال گذشته نشان داد که به لطف استفاده روزافزون از هوش مصنوعی، تعداد ع، های دکتری شده نسبت به سال 2019 550 درصد افزایش یافته است.
Morelle سال گذشته معرفی کرد قانون جلوگیری از دیپ فیک تصاویر محرمانه که اشتراک‌گذاری ،وگرافی عمیق بدون رضایت را غیرقانونی می‌سازد. این نماینده می‌گوید که در حال حاضر اقدام فوری لازم است زیرا چنین تصاویر و ویدئوهایی “می‌توانند آسیب‌های عاطفی، مالی و اعتباری جبران‌ناپذیری به بار آورند – و متأسفانه، ،ن به طور نامتن،ی تحت تاثیر قرار می‌گیرند.” گزارشی که در سال گذشته منتشر شد، نشان داد که ،وگرافی ا،ریت قریب به اتفاق تصاویر هوش مصنوعی عمیق را تشکیل می دهد و ،ن 99 درصد از این تصاویر را تشکیل می دهند.
یکی دیگر از نمایندگان دموکرات ایالات متحده از نیویورک، ایوت کلارک، توییتی منتشر کرد که در آن نوشت: “آنچه برای تیلور سوئیفت اتفاق افتاده است، چیز جدیدی نیست. سال هاست که ،ن بدون رضایت آنها هدف دیپ فیک ها بوده اند. و با پیشرفت هایی که در هوش مصنوعی ایجاد کرده است. دیپ فی، ساده تر و ارزان تر است. این مشکلی است که هر دو طرف راهرو هستند و حتی سوئیفت ها باید بتوانند برای حل آن گرد هم آیند.”

تام کین جونیور، نماینده جمهوری خواه کنگره از نیوجرسی، گفت که “واضح است که فناوری هوش مصنوعی سریعتر از نرده های محافظ لازم پیشرفت می کند. چه قرب، تیلور سوئیفت باشد و چه هر جو، در سراسر کشور ما، ما باید تدابیر امنیتی برای مبارزه با این موضوع ایجاد کنیم. روند هشدار دهنده.”

حساب توییتری که این تصاویر را منتشر کرده بود در میان صحبت هایی مبنی بر اینکه تیم حقوقی سوئیفت از سایت ها و حساب هایی که تصاویر عمیق جعلی ،وگرافیک منتشر کرده اند شکایت خواهد کرد، توسط مش، غیرفعال شد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/deepfake-،-starring-taylor-swift-has-lawmakers-steamed_id154750

کتاب شیمی مواد غذایی.