معامله آمازون پاور هاوس فوق العاده Anker 757 را با قیمت های غیر قابل مقاومت به ارمغان می آورد

آیا در منطقه ای زندگی می کنید که قطعی برق در آن یک اتفاق رایج است؟ آیا به سبک زندگی در فضای باز علاقه دارید؟ در این صورت، چیزی که واقعاً خوشحال می‌شوید SOLIX F1200 Anker است که به 757 PowerHouse نیز معروف است، به‌ویژه اگر به پیشنهاد آمازون عمل کنید، که به شما امکان می‌دهد این ایستگاه 1229 وات ساعتی را با 32 درصد تخفیف در قیمت آن بگیرید. موجود برای فقط کمتر از 750 دلار، قیمتی باورن،ی در مقایسه با آنچه که معمولاً برای این کالای شگفت‌انگیز باید سرفه کنید، نیروگاه SOLIX اکنون کمترین قیمت خود را برای سال 2024 می‌بیند. با این حال، باید توجه داشته باشیم که تخفیف فعلی در سال 2023 برای یک زوج بیشتر است. از من،ت ها با این وجود، با طراحی فوق‌العاده بادوام، ،وجی‌های فراوان و طول عمر طول،، 757 PowerHouse با تخفیف 32 درصدی قابل از دست دادن نیست.

این ایستگاه با داشتن 13 پریز، از جمله شش پریز برق متناوب، دو درگاه USB-C، سه پورت USB-A و یک پریز ماشین، کل شبنگ را در اختیار شما قرار می دهد. با داشتن ظرفیت چشمگیر 1229 وات ساعت، نیروگاه تولید شده در سال 2022 برای شارژ مجدد 95 درصد لوازم شما من، است.

وقتی بیرون از منزل هستید، می‌تو،د از ایستگاه Anker برای شارژ لپ‌تاپ خود بیش از 16 بار، تلفن خود را تا 97 بار یا استفاده از مایکروویو تا دو ساعت استفاده کنید – اکنون، این تعداد وعده‌های غذایی است! این ایستگاه همچنین برای یخچال، پمپ، قهوه ساز و غیره من، است. هنگام شارژ چندین دستگاه به طور همزمان نباید نگران گرم شدن بیش از حد باشید، زیرا ایستگاه به طور هوشمند دما را برای جلوگیری از مشکلات کنترل می کند.

SOLIX F1200 نه تنها فوق العاده همه کاره است، بلکه طول عمر بالایی نیز دارد. این ایستگاه از باتری های LiFePO4 با طول عمر چشمگیر 3000 چرخه یا بیش از پنج سال استفاده روزانه جامد استفاده می کند تا ظرفیت آن به 80 درصد کاهش یابد. این ایستگاه همچنین دارای دوام فوق‌العاده‌ای است و دارای یک قاب آلومینیومی درجه یک خودرویی است که از آن در برابر ضربه و سقوط محافظت می‌کند.

مانند سایر ایستگاه‌های سری SOLIX، 757 PowerHouse در مقایسه با برخی دیگر از ایستگاه‌های موجود در بازار، می‌تواند نسبتاً سریع آب‌گیری کند. به گفته Anker، F1200 برای شارژ 0-80 درصد به حدود یک ساعت زمان نیاز دارد که به لطف فناوری HyperFlash امکان پذیر است. با شارژ خورشیدی، می تو،د باتری ها را از 0% تا 80% در 3.6 ساعت پر کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/anker-757-power،use-irresistible-prices-amazon-deal_id155481