معامله وسوسه انگیز آمازون، Galaxy Buds 2 را به یک ایده عالی برای هدیه روز ولنتاین تبدیل می کند

آیا هنوز در تلاش برای یافتن هدیه ایده آل روز ولنتاین برای شخص مهم خود که علاقه مند به فناوری است؟ اگر قصد ندارید روی چیزی بسیار گران قیمت بپردازید اما همچنان می خواهید محبوب خود را تحت تاثیر قرار دهید، آمازون شما را تحت پوشش قرار داده است. تاجر اکنون گل،ی بادز 2 فوق العاده را با 33 درصد تخفیف در تمامی رنگ های موجود می فروشد و آنها را از دست ندهید! از آنجایی که این هدفون‌ها دقیقاً جوجه‌های بهاری نیستند، بدیهی است که قبلاً تخفیف داشته‌اند. با این حال، آمازون تمایلی به بالا رفتن از این تخفیف 33 درصدی فعلی ندارد و همین امر در مورد سایر بازرگانان مشابه مانند Best Buy نیز صدق می کند. به همین دلیل است که اکنون زمان بسیار خوبی برای تهیه یک جفت از این هدفون های مقرون به صرفه عالی است، زیرا آنها باید بیش از اندازه کافی باشند تا نیازهای شما را برآورده کنند.

اگر طرف مقابل شما واقعاً به یک جفت هدفون جدید نیاز ندارد، توصیه می‌کنیم سایر تخفیف‌های جالب روز ولنتاین را که با آنها برخورد کرده‌ایم بررسی کنید. پس دوباره، این هدفون ها چیزهای زیادی برای ارائه دارند، به خصوص با آن قیمت.

هدفون های سامسونگ هر چیزی را دارند که در یک جفت هدفون مقرون به صرفه بخواهید – ANC من،، طراحی سبک وزن و تن، امن و راحت، ارائه صدایی تمیز با باس های زیاد که نسبت به محدوده قیمتی آنها بسیار خوب است.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، فناوری Active Noise Cancellation که در اینجا استفاده می شود با حالت Ambient Sound کار می کند. دومی اساساً به جای مسدود ، صداهای بیرونی اجازه می دهد تا صدای اطراف خود را بدون نیاز به برداشتن هدفون بشنوید.

همانطور که قبلاً گفتیم، در صحنه موسیقی، اینها صدای تمیزی تولید می کنند و به شما امکان می دهند از غنای تک نوازی های گیتار مورد علاقه خود لذت ببرید. سپس، ممکن است برخی از شما دوست نداشته باشید که چگونه Buds 2 می تواند از برنامه اختصاصی برای انتخاب بین یکی از چندین حالت EQ از پیش تعیین شده استفاده کند.

از نظر باتری، این پسران بد باید حدود پنج ساعت با ANC یا حدود دو ساعت و نیم در بالای صفحه زم، که ویژگی خاموش است دوام بیاورند. اگر بین دو جلسه آنها را در جعبه شارژ ذخیره کنید، می تو،د کل زمان پخش را تا 20 ساعت با ANC یا 29 ساعت با ANC خاموش افزایش دهید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-buds-2-tempting-amazon-deal_id155148