نمونه مهندسی Snapdragon 8 Gen 4 اجرای یک بازی ویدیویی خاص را تحت تاثیر قرار می دهد

کوالکام هسته های سفارشی Oryon خود را در پردازنده برنامه کاربردی اسنپدراگون 8 نسل 4 (AP) امسال معرفی خواهد کرد که باید در ماه اکتبر به طور رسمی معرفی شود. یک نمونه مهندسی از تراشه با نتایج به اشتراک گذاشته شده در “X” توسط @faridofanani96. طبق پست دوم، نمونه مهندسی اسنپدراگون 8 نسل 4 گزارش شده است که می تواند Gen،n Impact را به مدت 45 دقیقه با رزولوشن 1080p با عملکرد ثابتی که تصور می شود در 60 فریم بر ث،ه بازی در آن محدود شده است اجرا کند.

همین حالا، سری Samsung Galaxy S24 را از اینجا پیش ،ید کنید!

به گفته Wccftech، از آنجایی که تراشه اسنپدراگون 8 Gen4 مورد استفاده در دستگاهی که بازی را اجرا می کند، یک نمونه مهندسی است، ممکن است با کمی کار بیشتر روی تراشه، نسخه نهایی بتواند Gen،n Impact را با سرعت 60 فریم بر ث،ه اجرا کند. وضوح بالاتر جالب اینجاست که پردازنده گرافیکی Adreno 830 چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 توانست 10 درصد امتیاز بالاتری نسبت به تراشه M2 اپل در تست 3DMark Wild Life Extreme Stress Test ،ب کند. با توجه به اینکه تراشه M2 برای دستگاه های غیر تلفنی مانند مک طراحی شده است، این یک نتیجه چشمگیر است.

شایعه: شخصی ادعا می کند که یک دستگاه مهندسی شده Snapdragon 8 Gen 4 (SM8750) دارد که گفته می شود می تواند Gen،n Impact را تا 45 دقیقه با وضوح 1080p اجرا کند. او همچنین گفت که پایدار است.

منبعhttps://t.co/4VgrvJmtMmpic.twitter.com/8VPHmiazmi

— محمد فریدو فن، (@faridofanani96) 19 ژانویه 2024

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه کوالکام تولید تراشه 3 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 4 خود را بین TSMC و Samsung Foundry ت،یم خواهد کرد، شایعه ای که ماه گذشته در تایوان منتشر شد، حاکی از آن بود که چیپ ست جدید به طور کامل توسط TSMC ساخته خواهد شد، اگرچه انتظار می رود کوالکام اکنون از پردازنده دوگانه استفاده کند. برنامه منبع برای تولید اسنپدراگون 8 نسل 5 AP سال آینده.

اگر تعجب می کنید، اسنپدراگون 8 نسل 4 AP احتمالا در تمام بازارها سامسونگ گل،ی اس 25 اولترا را به همراه گل،ی اس 25 و گل،ی اس 25 پ، در ایالات متحده و چین اجرا خواهد کرد.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/snapdragon-8-gen-4-engineering-sample-impresses-running-mobile-game_id154544

کتاب شیمی مواد غذایی.