به لطف تخفیف 220 دلاری آن در آمازون، گلکسی تب اس 8 پلاس چشمگیرتر است.

دریافت یک تبلت سطح بالا همیشه برای شما، مالک و کاربر آینده دستگاه، احساس خوبی است، اما یک حرکت بزرگ در حساب بانکی شما است. خوب، امروز روز خوش شانس حساب بانکی شماست، زیرا اکنون می تو،د به لطف تخفیفی شیرین، یک تبلت گران قیمت شگفت انگیز را با قیمتی من، ربوده باشید.

در همین لحظه، آمازون نسخه 128 گیگابایتی Samsung Galaxy Tab S8+ را با قیمت 24 درصد به فروش می رساند. چنین کاهش قیمت به این م،ی است که اگر به اندازه کافی سریع باشید و از این پیشنهاد تا زم، که هنوز در دسترس است استفاده کنید، اکنون این شانس را دارید که این دستگاه شیک را با قیمت 220 دلار کاهش دهید.

ممکن است مجموعه گل،ی تب اس 8 دیگر جدیدترین و بهترین تبلت های سامسونگ نباشد، اما صفحات هنوز هم بسیار عالی هستند. و Galaxy Tab S8+، که بخشی از این مجموعه است، هنوز هم بسیار جذاب است. این دستگاه دارای چیپست رده بالای اسنپدراگون 8 نسل 1 است که با 8 گیگابایت رم تکمیل شده است. به لطف این سخت افزار، تخته سنگ می تواند با هر چیزی از جمله بازی های سخت مانند Asphalt 9 مق، کند. علاوه بر این، این تبلت دارای یک اسلات اختصاصی برای کارت microSD است که به این م،ی است که می تو،د فضای ذخیره سازی آن را افزایش دهید.

علاوه بر این، گل،ی تب اس 8 پ، دارای صفحه نمایش زیبای 12.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 2800 در 1752 پی،ل و نرخ رفرش 120 هرتز است. این نمایشگر همچنین از HDR10+ پشتیب، می‌کند و تجربه تماشای بهتری را هنگام پخش محتوا در HDR10+ ارائه می‌کند.

علاوه بر همه چیزهایی که ذکر کردیم، گل،ی تب اس 8 پ، از قلم S خود مستقیماً خارج از جعبه استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد از ،ید جداگانه آن صرفه‌جویی بیشتری ،ب کنید. قلم موجود می تواند برای یادداشت برداری سریع تر و حتی به ،وان قلم مو استفاده شود.

Samsung Galaxy Tab S8+ شگفت انگیز است، نقطه!

بنابراین، هنوز در اینجا در انتهای مقاله چه می‌کنید؟ به ابتدای کار برگردید – به خاطرات دوران کودکی‌تان، نه – روی دکمه معامله ضربه بزنید و یک Galaxy Tab S8+ کاملاً جدید را با قیمتی کاهش‌یافته بگیرید!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-tab-s8-plus-amazon-deal_id154512

کتاب شیمی مواد غذایی.