پاسخ هوشمند Gboard مجهز به هوش مصنوعی اکنون با دو برنامه پیام‌رسان دیگر همکاری می‌کند

در سال 2018، گوگل در حال آزمایش ویژگی پاسخ هوشمند برای Gboard فراگیر بود و پیشنهاداتی را در چت ارائه می کرد. به سرعت به سال 2024 برسید، اکنون Gboard Smart Reply روی هوش مصنوعی (در مورد Pixel 8 Pro) قرار دارد و در حال گسترش است.

را پی،ل 8 پرو ماه‌ها قبل از گل،ی اس 24 اعلام شد، و از بین این دو، کره‌ای‌ها در هنگام ارائه هوش مصنوعی به مراتب پر سر و صداتر بودند – آنها حتی به کل «گل،ی AI» هم رسیدند. با این حال پی،ل 8 پرو با بهره گیری از مدل هوش مصنوعی Gemini Nano (از طریق Android Headlines) به همان اندازه هوش مصنوعی است.

به ،وان مثال، Recorder Summarize وجود دارد که ضبط‌های صوتی را رونویسی می‌کند و خلاصه‌ای را که توسط هوش مصنوعی تولید شده است منتشر می‌کند – که برای پاد،ت‌های طول، طراحی شده است. اگر در سال 2024 به افرادی که با ذهن خود فکر نمی کنند مس،ه می کنید، فقط منتظر بم،د تا این ویژگی ها به صورت انبوه در دسترس قرار گیرند.

Gboard Smart Reply همچنین با هوش مصنوعی تقویت شده است پی،ل 8 پرو و اکنون با دو برنامه پیام رسان دیگر سازگار است.

این قابلیتی است که از هوش مصنوعی مولد برای پیشنهاد پیام بعدی که باید در مکالمه ارسال کنید استفاده می کند. از آگاهی مکالمه استفاده می کند تا مشخص کند مکالمه در مورد چیست و به شما پیشنهاد می دهد که در مرحله بعد چه چیزی را تایپ کنید.

پاسخ هوشمند Gboard که در ابتدا فقط با WhatsApp سازگار است، برای Line (یک سرویس پزشکی از راه دور که به شما امکان می‌دهد ،ت‌های خود را رزرو کنید و با پزشکان آنلاین صحبت کنید) و KakaoTalk (یک سرویس پیام‌رسان محبوب کره‌ای با 53 میلیون کاربر فعال ماهانه) نیز در دسترس است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/gboard-smart-reply-now-cooperates-with-two-more-messaging-apps_id154861

کتاب شیمی مواد غذایی.