کدام لوازم خانگی بیشترین مصرف برق را دارند روشنایی فرنام تولید لامپ LED لامپ کم مصرف | takdoo-تکدو

تعرفه برق خانگی برای مشترکینی که این الگو را رعایت می کنند، 7 درصد است. مشترکینی که بیش از الگو مصرف می کنند، به 16 درصد افزایش پیدا می کنند. بر اساس این تعرفه ها، در صورتی که مشترکین بتوانند مصرف خود را در ماهای گرم سال کاهش بدهند و به زیر الگوی مصرف برسند، به ازای هر کیلو وات ساعت از دولت بستانکار می شوند. اگر از سایه بان برای کولرها استفاده کنید، به این ترتیب محیط خانه خنک تر می شود و انرژی کمتری مصرف می شود. با قرار دادن درجه ترموستات یخچال بر روی 3 تا 5 درجه سانتیگراد می توانید مصرف یخچال را بهینه کنید. همچنین لازم است که نوار درزگیر یخچال را به صورت مرتب بازرسی کنید و از قرار دادن مواد غذایی گرم درون یخچال و فریزر اجتناب کنید.

راهنمای خرید محافظ برق؛ چه محافظ برقی بخریم؟

وسایل برقی موجود در منزل توان مصرفی متفاوتی دارند که برخی وسایل کمتر و برخی بیشترین میزان مصرف برق را خواهند داشت که در ویدئوی زیر میزان توان مصرفی برخی از وسیله‌های برقی نشان داده شده است. نگهداری و مراقبت صحیح از وسایل برقی هم مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و هم باعث طول عمر و بازدهی بیشتر آن می‌شود. به دفترچه‌های راهنمای قرار داده شده در جعبه وسایل نگاه کنید و اصول نگهداری را جدی بگیرید. حتی قبل از خرید، حتی‌الامکان با افرادی که وسایل مورد نظر شما را خریده‌اند، مشورت کنید تا آگاهی کافی درباره نگهداری و استفاده از آن وسیله را کسب کنید.

  • وسایل برقی موجود در منزل توان مصرفی متفاوتی دارند که برخی وسایل کمتر و برخی بیشترین میزان مصرف برق را خواهند داشت که در ویدئوی زیر میزان توان مصرفی برخی از وسیله‌های برقی نشان داده شده است.
  • اگر شما کمتر از این مقدار در ماه مصرف کنید مشتری خوش مصرف هستید و در محدوده مصرف صحیح قرار گرفته اید.
  • وصل کردن چند راهی و محافظ برق های متوالی به یک محافظ کار اشتباهی است، چون با اتصال یک دستگاه با توان مصرفی بالا به یکی از این لوازم، ممکن است در سیم کشی داخلی محافظ مشکل ایجاد کند و باعث خرابی دستگاه ها شود.
  • مشترکان برق می توانند در دو حالت از طریق نرم‌افزار “برق من” و سامانه ۱۲۱ اعلام خسارت کنند.
شما در این زمان فرصت دارید تا لوازم برقی را خاموش نمایید و از ورود ولتاژ های بالا که برای لوازم برقی مضر است، جلوگیری نمایید. یو پی اس در حین قطع ناگهانی برق از ذخیره خود برای عدم خاموشی ناگهانی لوازم برقی استفاده میکند. ماکروفر، اجاق گازهای برقی و دیگر لوازم آشپزخانه هم از خطرات ناشی از قطعی برق در امان نیستند.

حوله دستی برق لامع طرح میخک (سایز 80*40 سانتیمتر)

کدام لوازم خانگی بیشترین مصرف برق را دارند روشنایی فرنام تولید لامپ LED لامپ کم مصرف | takdoo-تکدو

شما می‌توانید مقدار وات اغلب لوازم خانگی را در پائین یا پشت آنها یا بر روی پلاک برنجی آنها نگاه کنید. در یخچال های مدرن، کولر گازی و ماشین لباسشوئی های پیشرفته حالت های مختلفی برای کاهش مصرف برق ایجاد کرده اند. برای این که با تفاوت محافظ یخچال و لباسشویی آشنا شوید خوب است که درباره هر دوی آن ها به طور جداگانه بیشتر بدانید. در این مقاله، فاکتور های تاثیر گذار در خرید محافظ برق و مهم ترین نکات برای انتخاب یک محافظ برق با کیفیت را در اختیارتان قرار دادیم. بدون شک خرید محافظ برق امری ضروری خواهد بود و در صورت عدم توجه به این موضوع، می تواند موجب بروز صدمات جبران ناپذیری شود.

محصولات مشابه

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و به نقل از مهر همه ما با قطعی برق به ویژه در روزهای گرم تابستان مواجه شده‌ایم؛ اتفاقی که در بسیاری از موارد به دلیل مصرف مازاد از انرژی برق ایجاد می‌شود. اما نیازی به گفتن نیست که ما به وجود الکتریسیته همانند آب و غذا وابسته‌ایم و بسیاری از وسایل خانه و سازمان‌ها با وجود نیروی برق کار می‌کنند و قطعی برق، علاوه بر مختل کردن کارهای ما، به آنها نیز آسیب می‌زند و ممکن است عمر مفید آنها را کاهش دهد. در ادامه موضوع راهکارهای کاهش مصرف برق لوازم خانگی باید گفت بهتر است فعالیت هایی را که باعث گرمازایی می شوند، مانند اتو کشی و شست شوی لباس ها را در ساعات اولیه روز که دمای هوا کمتر است انجام بدهید.