نشت‌های اطلاعاتی را فراموش کنید، یک خرده‌فروش ظاهراً گلکسی اس 24 را می‌فروشد اما در مورد موجودی محدود هشدار می‌دهد.

انتظار نمی رود که سری گل،ی اس 24 چند روز/هفته دیگر به فروش برسد. هک، سامسونگ هنوز از آن رونمایی نکرده است. اگرچه این شرکت در حال انجام مقدمات لازم است و احتمالاً ارسال واحدها را به ،ده فروشان شخص ثالث آغاز کرده است که ظاهراً یکی از آنها یادداشتی در مورد تاریخ انتشار خود دریافت نکرده و قبلاً فروش آن را آغاز کرده است.

اگرچه اینها می‌توانند قیمت‌های متغیری باشند و همچنین مشخص نیست که آیا ،ده‌فروش واقعاً دستگاه‌ها را می‌فروشد یا فقط فهرست‌ها را زودتر از موعد فعال کرده است. این هشدار می دهد که موجودی آن محدود است (تنها 10 واحد از 128 گیگابایت). گل،ی اس 24 و 4 واحد از 256 گیگابایت گل،ی اس 24) بنابراین ممکن است مایل باشد که گوشی ها را قبل از عرضه رسمی آن ها برای همه چیزهایی که می د،م ارسال کند. انجام این کار می تواند رابطه آن با سامسونگ را به خطر بیندازد و ما شک داریم که مایل به این خطر باشد.

قابل توجه ترین تغییرات شایعه شده عبارتند از صفحه تخت و یک دوربین تله فوتو جدید 50 مگاپی،لی برای Ultra، باتری های بزرگتر برای مدل پایه و پ،، هزاران ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی برای تلفن های جدید، و یک سیاست به روز رس، جدید که هفت سال استفاده را تضمین می کند. بروز رس، نرم افزار.

اینکه آیا سامسونگ غافلگیرکننده‌ای دارد یا نه، باید دید. اکنون رزرو برای گوشی های آینده سامسونگ باز است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Forget-leaks-a-retailer-is-already-selling-Galaxy-S24-apparently-but-warns-of-limited-stock_id154331

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.