اپل واچ سری 9 تخفیف فوق العاده کمیاب و فوق العاده عظیم 185 دلاری را در یک مدل ممتاز کسب می کند.

اگرچه فروش اپل واچ سری 9 با تخفیف نسبتاً قابل توجهی توسط یک ،ده فروش بزرگ ایالات متحده مانند آمازون در یک نسخه یا حتی یک دسته کامل از آنها کاملاً غیرعادی نیست، اما قطعاً هر روز یکی از بهترین ها نیست. ساعت‌های هوشمند موجود در بازار با قیمت معمولی خود بیش از 100 دلار قیمت دارند.

البته، زم، که قیمت فهرست شده 699 دلار به جای 399 دلاری که ارزان ترین مدل ها معمولاً با یک جعبه آلومینیومی کوچک 41 میلی متری و بدون اتصال سلولی در یدک می کشند، کمک می کند. هفت بنجامین کامل مبلغی است که معمولاً برای یک 4G کوچک مجهز به LTE پرداخت می کنید. اپل واچ سری 9 با بدنه فولادی ضد زنگ، اما بدون شک فقط برای مدت زمان محدود، هر ،ی می تواند آن مدل را با تخفیف هنگفت 185 دلار یا بیشتر دریافت کند.
بنابراین، این نسخه فوق‌العاده قوی، ظاهری کاملاً ممتاز، و غیرقابل انکار احساس برتر سری 9، در حال حاضر بسیار گران‌تر از یک واحد آلومینیومی با پشتیب، سلولی مستقل و یک قاب بزرگ 45 میلی‌متری است.

در حالی که ما مطمئناً تا آنجا پیش نخواهیم رفت که هیولای گهواره ای فولادی را به طور معمول مقرون به صرفه بد،م، شما به وضوح به دنبال یک معامله دشوار هستید که حداقل باید در نظر داشته باشید اگر در بازار ،ید و فروش خشن هستید. ساعت هوشمند سخت برای جفت شدن با آیفون جدید یا قدیمی.

البته، اپل واچ اولترا و اپل واچ اولترا 2 ساخته شده از تیت،وم هنوز هم گزینه های بهتری برای ا،ر علاقه مندان به فضای باز هستند، اما اگر ترجیح می دهید سری 9 کوچکتر و سبک تری داشته باشید، ممکن است اکنون زمان من،ی برای ،ید باشد. ماشه تفنگ.

با همان پردازنده S9 در زیر کاپوت Ultra 2، اپل واچ سری 9 تضمین می‌شود که برای سال‌های آینده با سبک زندگی پرمشغله و فعال شما همراهی کند، همه چیز از دمای بدن گرفته تا سطح ا،یژن خون و ECG شما را کنترل می‌کند و تمام اطلاعات مربوط به سلامت و تن، اندام را که احتمالاً می‌تو،د به آن نیاز داشته باشید در صفحه نمایش رتینا با کیفیت فوق‌العاده نشان می‌دهد. با روشنایی تا 2000 نیت.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-watch-series-9-new-amazon-deal-huge-discount-stainless-steel-model_id154361