کاربر X در حالی که ویدیوهای جعبه گشایی Galaxy S24 Ultra را در سه رنگ منتشر می کند، با آتش بازی می کند

شما باید آن را به افشاگرها بدهید. در حالی که سامسونگ ممکن است بر این عقیده باشد که راهنمایی‌کنندگان برای ،اب ، رویداد گل،ی S24 Unpacked مشتاق هستند، اما ما فکر می‌کنیم که آنها علاقه را برانگیخته و هیجان را در روزهای منتهی به روز رونمایی زنده نگه می‌دارند. یکی از کاربران X به نام پرتقال خوش طعم، ویدئوهای کوتاهی از جعبه گشایی گل،ی اس 24 اولترا را منتشر کرده است که سه نوع رنگ را به نمایش می گذارد.

ظاهراً یکی از کاربران TikTok به رنگ های Titanium Yellow، Titanium Violet و Titanium Grey دست یافته است. گل،ی اس 24 اولترا مدل‌ها و نارنجی خوش طعم آن‌ها را در X پست کرده‌اند. بسته‌بندی آن مانند Galaxy S23 Ultra است و سازنده ویدیو فقط به ما نشان می‌دهد که صفحه راه‌اندازی چگونه است. در این مرحله، ما هر چه که بتو،م می گیریم.

جعبه گشایی 3 رنگ مختلف S24 Ultra لو رفته است.

3 رنگ عبارتند از:
– زرد تیت،ومی
– بنفش تیت،وم
– خا،تری تیت،وم

ویدیو ها ️ pic.twitter.com/svHas54r2r

– پرتقال خوشمزه (@tastysourorange) 15 ژانویه 2024

ما به خوبی به طراحی نگاه می کنیم، با ویدیوهایی که ظاهرا برای چندمین بار تایید می کنند که سامسونگ با صفحه نمایش های خمیده کار کرده و این صفحه نمایش را مجهز کرده است. گل،ی اس 24 اولترا با صفحه نمایش تخت

این ویدئوها همچنین با شایعاتی که می‌گفتند همسو هستند گل،ی اس 24 اولتراکوره بلندگو یک برش آسیاب شده خواهد بود. برای مرجع، Galaxy S23 Ultraاسپیکر پایینی دارای شش سوراخ است.

تغییر دیگری که در یکی از ویدیوها مشاهده می کنیم این است که ،مت پایین قلم S Pen به جای گرد، صاف خواهد بود.

بر اساس گزارش های قبلی، گل،ی اس 24 اولترا کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 را بدون توجه به هر کجای دنیا که آن را ب،ید، مجهز خواهد شد و دارای یک دوربین تله فوتو جدید 50 مگاپی،لی با زوم اپتیکال 5 برابری و طراحی جدید خواهد بود که ممکن است به آن برتری نسبت به گوشی های با دوربین برتر فعلی بدهد.
هوش مصنوعی در همه چیز از صفحه کلید گرفته تا دوربین ادغام خواهد شد، اما سامسونگ ممکن است برای برخی از ویژگی های جدید از شما هزینه بگیرد. این گوشی همچنین ممکن است هفت سال به روز رس، نرم افزاری دریافت کند.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/X-user-is-playing-with-fire-as-they-post-Galaxy-S24-Ultra-unboxing-videos-in-three-colors_id154367