دستگاه Presto اپل واحدهای آیفون را به صورت بی سیم در داخل فروشگاه های اپل ایالات متحده مهر و موم و بسته بندی می کند

سیستم “Presto” بسیار جالب است. به نظر می رسد علمی تخیلی جعبه‌های مهر و موم شده آیفون‌ها در ردیف‌های سه تایی در داخل یک قفل به نظر می‌رسد که در داخل یک فروشگاه اپل در ایالات متحده است. در موقعیت من، خود “روی یک ریل”.

در طی 15 تا 30 دقیقه آینده، هر آیفون در قفل تا حدی با استفاده از سیستم شارژ بی سیم MagSafe به صورت بی سیم روشن می شود. هنگامی که یک دستگاه روشن می شود، با آ،ین نسخه iOS به روز می شود و سپس خاموش می شود. همه این کارها بدون نیاز به باز، مهر و موم جعبه، روشن ، دستی گوشی و به روز رس، آن و مهر و موم ، آن انجام می شود.

به گفته iGeneration (از طریق 9to5Mac)، کل سیستم “Presto” روی یک مک مینی اجرا می شود. هنگامی که یک تکنسین فروشگاه اپل یک جعبه آیفون را اسکن می کند، آن واحد خاص را به لیستی از دستگاه هایی که باید به روز شوند اضافه می کند. این دستگاه همچنین به کارکنان فروشگاه اپل می‌گوید که کدام واحدها باید از طریق سیستم اجرا شوند و سوابق فروش را برای هر روز بررسی می‌کند تا مشخص کند کدام واحدها باید در فرآیند روز بعد انجام شوند.

گزارش iGeneration اشاره می‌کند که حتی اگر یکی از کارکنان اپل استور در مورد دستگاه آموزش ندیده باشد، در فرآیند به‌روزرس، بی‌سیم آیفون‌های مهر و موم شده نقشی خواهد داشت. اگر یکی از کارمندان فروشگاه اپل در کنار دستگاه راه می‌رود و می‌بیند که اکنون چراغ وضعیت سبز است (از رنگ سفید اصلی)، می‌داند که تلفن موجود در آن جعبه به‌روزرس، شده است و می‌تواند از دستگاه «Presto» حذف شود. پس از خارج شدن از دستگاه، جعبه به موجودی فروشگاه آیفون های جعبه دار و مهر و موم شده که به روز شده و آماده فروش هستند اضافه می شود.

هنگامی که یک SKU خاص ،یداری می شود (هر SKU مربوط به مدل، رنگ و ظرفیت ذخیره سازی خاصی است)، “Presto” به اپل استور یادآوری می کند که همان SKU را به روز کند. این بسیار عالی است زیرا به این م،ی است که مهم نیست که مشتری اپل استور کدام مدل آیفون را ب،د، در رنگ و ظرفیت ذخیره سازی مورد نظر ،یدار در دسترس خواهد بود و به روز می شود. هنگامی که موجودی جدید توسط Apple Store دریافت می شود، دستگاه به کارکنان می گوید که کدام مدل ها باید به روز شوند. وقتی یک به‌روزرس، جدید iOS حذف می‌شود، دستگاه به خدمه می‌گوید که همه تلفن‌های موجود باید توسط دستگاه «Presto» به‌روزرس، شوند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/presto-system-updates-sealed-ip،ne-units-inside-boxes_id157043

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.