آخرین تبلیغ آیفون 15 شیشه ای را تبلیغ می کند که اپل آن را سخت ترین شیشه در هر گوشی هوشمندی می نامد

اپل استرالیا هفته گذشته تبلیغات تلویزیونی جدیدی را برای تبلیغ آیفون 15 و سپر سرامیکی در یوتیوب منتشر کرد. دومی توسط Corning ساخته شده است و توسط اپل به جای گوریلا گلس (همچنین ساخته شده توسط Corning) برای محافظت از صفحه نمایش آیفون استفاده می شود. سپر سرامیکی که با نانو کریستال های سرامیکی ساخته شده است، با سری آیفون 12 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون در تمامی مدل های بعدی به جز آیفون SE 3 استفاده شده است.
اپل ادعا می کند که سپر سرامیکی سخت تر از هر شیشه گوشی هوشمند دیگری است و می تواند در برابر افت 6 فوتی و بیشتر مقاومت کند. این تبلیغ با ،وان «سپر سرامیکی آیفون 15/Swoop» است و با تصویری از بالای سر شخصی که دوچرخه‌اش را روی یک مسیر رکاب می‌زند شروع می‌شود. وقتی روی دختری که دوچرخه را رکاب می‌زند زوم می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این صحنه را از دید یک پرنده می‌بینیم.
پرنده چند بار به کلاه ایمنی دوچرخه سوار حمله می کند در حالی که کلاه دوچرخه سوار آیفون 15 به دسته وصل می شود. این تلفن دارای برنامه Apple Maps برای هدایت سفر است. Apple Maps می‌گوید “مستقیم ادامه دهید. هنوز در سریع‌ترین مسیر هستید.” اگر کمی لهجه از صدای Apple Maps تشخیص دادید، ممکن است به شما یادآوری کنیم که این تبلیغ متعلق به Apple Australia است.

تصویر کوچک ویدیو

ما نمی د،م که پرنده چه انگیزه ای از ادامه حمله به سوارکار داشته است. شاید توسط یکی از رقبای گوشی های هوشمند اپل برای حمله به کاربران آیفون آموزش دیده باشد. اما حمله بعدی دوچرخه‌سوار را از تعادل خارج می‌کند و او در حالی که آیفون خود را در دست دارد به مسیر خاکی می‌افتد. ،یبی از فیلم‌های اسلوموشن با نماهای نزدیک به ما نشان می‌دهد که در حالی که سنگ‌ها به صفحه نمایش گوشی که توسط محافظ سرامیکی محافظت می‌شود، چه مقدار ،یفی به صفحه نمایش وارد شده است.

زن که اکنون روی زمین دراز شده، دستش را به سوی او دراز می کند آیفون 15 در حالی که آگهی عبارت “سپر سرامیکی. محکم تر از هر شیشه گوشی هوشمند. استراحت کنید، آیفون است.” در حالی که روی زمین دراز کشیده است، دوچرخه سوار تکان خورده به صفحه نمایش آیفون خود نگاه می کند و لبخند می زند زیرا صفحه نمایش احتمالا آسیبی ندیده است. اما او دوباره آن پرنده را می شنود که او را می ترساند و وارد عمل می شود. او تلاش می کند تا دوباره جای خود را به دست آورد و با آیفون در دست، کتاب می گیرد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/new-ip،ne-15-ad-promotes-ceramic-،eld_id154744

کتاب شیمی مواد غذایی.