فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 بدون پالس اکسیمتر از فردا در ایالات متحده آغاز می شود

اپل اخیراً یک نسخه بازطراحی شده از ساعت های متخلف را به گمرک ایالات متحده ارائه کرده است که پالس ا،یمتر روی این واحدها غیرفعال است. این یکی از اختراعات متعلق به ماسیمو است که اپل با ویژگی پالس ا،یمتر که باعث این همه آشفتگی قانونی شده است، آن را نقض کرده است. گمرک حکم داد که اپل می‌تواند ساعت‌ها را در ایالات متحده بفروشد اگر پالس ا،یمتر غیرفعال باشد و غول فناوری قصد دارد این کار را از فردا در ساعت 6 صبح PST/9 صبح به وقت شرقی در apple.com و فردا در ساعات معمول در فروشگاه‌های اپل ایالات متحده انجام دهد. .
اپل بی،ه‌ای را با 9to5Mac منتشر کرد که در آن گفت: “درخواست تجدیدنظر اپل در حال انجام است، و ما معتقدیم دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال باید تصمیم USITC را لغو کند. ما به شدت با تصمیم USITC و دستورات ناشی از آن مخالفیم. در انتظار تجدید نظر، اپل است اقدامات لازم برای رعایت این حکم و حصول اطمینان از دسترسی مشتریان به اپل واچ با اختلال محدود.”

اپل اضافه کرد: «این مراحل شامل معرفی یک نسخه از آن است اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 در ایالات متحده بدون ویژگی ا،یژن خون. هیچ تاثیری بر واحدهای اپل واچ که قبلا ،یداری شده و شامل ویژگی ا،یژن خون هستند، وجود ندارد. اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 بدون ویژگی ا،یژن خون از apple.com از ساعت 6 صبح PT در 18 ژانویه و از فروشگاه های اپل از 18 ژانویه در دسترس خواهد بود.”

اپل اشاره ای نکرد که آیا قصد دارد قیمت ساعت های آسیب دیده را کاهش دهد زیرا پالس ا،یمتر غیرفعال خواهد شد. هر ،ی که سعی می کند از آن در یک اپل واچ سری 9 یا اپل واچ اولترا 2 مدل ،یداری شده فردا پیامی را مشاهده می کند که می گوید: “برنامه Blood Oxygen دیگر در دسترس نیست. در برنامه Health در iP،ne خود بیشتر بیاموزید.”

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-to-sell-redesigned-apple-watch-series-9-and-ultra-2-watches_id154452