رندرهای لو رفته پیکسل 9 ارتقای بزرگی را نشان می دهد که انتظارش را نداشتیم

دیروز، اولین نگاه خود را به پی،ل 9 پرو و ​​… داشتیم همان منبع رندرهای پی،ل 9 را برای ما آورده است.

رندرهای پی،ل 9 پرو همه را غافلگیر کرد، خیلی زودتر از حد انتظار به بیرون درز کرد و طراحی آیفون مانند با لبه های صاف و جزیره دوربین بازطراحی شده را به نمایش گذاشت.

Steve H.McFly و 91mobiles با هم متحد شده اند تا به ما نشان دهند پی،ل 9 که احتمالاً در ماه اکتبر معرفی خواهد شد، چگونه خواهد بود.

رندرهای پی،ل 9 به ارتقای نسلی حتی بزرگتر از پی،ل 9 پرو اشاره دارد. گفته می شود این گوشی دارای ابعاد 152.8 x 71.9 x 8.5 میلی متر (یا اگر برآمدگی دوربین را حساب کنید 12 میلی متر است)، به این م،ی که کمی بلندتر و عریض تر از پی،ل 8 خواهد بود. اندازه صفحه نمایش از 6.2 اینچ کاهش می یابد. به 6.1 اینچ

پی،ل 9 نیز مانند همتای بزرگ‌تر خود دارای اضلاع صاف است و نوار دوربین آن دیگر تا لبه‌ها کشیده نمی‌شود. در حالی که این خود یک تغییر عظیم است، اما تحت الشعاع دوربین تله فوتو پریسکوپ قرار گرفته است.
را پی،ل 8 فقط یک دوربین اصلی و یک دوربین فوق عریض دارد و با وجود اینکه یکی از بهترین تلفن های دوربین مداربسته بدون دوربین تله فوتو است، اما با سنسور سوم به یک تهدید واقعی برای رقابت تبدیل خواهد شد.

این اولین باری است که یک مدل استاندارد پی،ل به سه دوربین مجهز می شود. با توجه به اینکه گوگل بیشتر به هوش مصنوعی متکی است تا سخت افزار فیزیکی، احتمالا فکر می کند که کاهش تفاوت مشخصات بین پی،ل 9 و 9 پرو خوب است. این شرکت نه تنها مدل کوچکتر را به سنسور سوم مجهز کرده است، بلکه ظاهراً یک سنسور دماسنج نیز دارد که قبلاً منحصر به مدل Pro بود.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/Leaked-Pixel-9-renders-reveal-a-huge-upgrade-we-werent-expecting_id154676

کتاب شیمی مواد غذایی.