ساعت در این معامله حماسی گلکسی بادز 2 پرو است. اکنون یک جفت در آمازون بگیرید

چندی پیش، پیشنهاد حماسی آمازون برای گل،ی بادز 2 پرو رده بالای سامسونگ با صدای بلند بازگشت. برای ،، از شما که نمی‌دانند درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم – غول تجارت الکترونیک بر،ب قیمت خود را به نصف کاهش داد و به شما امکان داد این هدفون‌های بادام زمینی با کیفیت را تهیه کنید.

آیا در آن زمان فرصتی پیدا نکردید که جفت خود را با قیمت های بسیار تخفیف دار تهیه کنید؟ دل خود را از دست ندهید – هنوز برای گرفتن سهم عادلانه خود از پس انداز دیر نیست. در واقع، کهکشان Buds 2 Pro در رنگ‌های سفید و مشکی اکنون از کاهش حتی بالاتر، البته نه چندان زیاد، 53% بهره می‌برند که به شما کمک می‌کند از سرمایه‌گذاری خود نهایت استفاده را ببرید.

به ،وان یکی از بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار، این پسران بد بدیهی است که چیزهای زیادی برای ارائه دارند. با شروع با ANC چشمگیر و صدای Hi-Fi 360 درجه پیشرفته، نه تنها شما را در موسیقی خود بدون هیچ گونه مزاحمت بیرونی غوطه ور می کنند، بلکه صداهایی را که دوست دارید از هر زاویه به شما می دهند. تا اینجا خیلی خوبه، درسته؟

در مورد مشخصات صدای آنها چطور؟ همانطور که در بررسی خود به آن اشاره کردیم، این هدفون ها با باس کمی برجسته برجسته می شوند. بنابراین، ،، از شما که زیاد به بیس اهمیت نمی‌دهند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable صدا را مطابق میل خود تغییر دهند.

این هدفون‌ها که با یک تن، ایمن برجسته هستند، باید ساعت‌ها در گوش شما احساس راحتی کنند. آنها همچنین برای تماس های تلفنی عالی هستند و کیفیت تماس HD را در هر محیطی ارائه می دهند. در مورد باتری خود، این توله سگ ها همچنین می توانند حدود 5 ساعت با ANC به شما زمان بازی بدهند که با قاب شارژ تا 18 ساعت افزایش می یابد. علاوه بر این، Buds 2 Pro دارای بلوتوث 5.3 برای اتصال سریعتر.

بدون نیاز به ضرب و شتم لثه های ما – کهکشان Buds 2 Pro در واقع یک جفت هدفون کاملاً چشمگیر هستند که باید نیازهای ا،ر مردم را برآورده کنند. با توجه به اینکه آنها هنوز هم با بیش از نیمی از تخفیف در آمازون در دسترس هستند، اگر می خواهید هدفون های جدید با ک، بالا ب،ید، می گوییم که آنها باید کاملاً در رادار شما باشند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/epic-galaxy-buds-2-pro-deal-at-amazon_id154504

کتاب شیمی مواد غذایی.