گوگل نشان می‌دهد که خلاصه‌های پیام‌های هوش مصنوعی Android Auto آینده چگونه کار خواهند کرد

پس از اعلام گوگل – در کنار راه اندازی سامسونگ گل،ی اس 24 – که خلاصه های هوش مصنوعی اندروید اتو در راه است، این شرکت اکنون اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد این ویژگی منتشر کرده است. این ویژگی به Google Assistant اجازه می دهد تا آن متن های طول، و چت های گروهی پر جنب و جوش را برای رانندگی ایمن تر خلاصه کند.

گوگل که در ابتدا فقط به ،وان یک ویژگی «Android Auto» معرفی شد، تصریح کرده است که هوش مصنوعی قدرتمند Google Assistant آن در واقع این خلاصه های مفید را تقویت می کند. این منطقی است زیرا Android Auto برای تعاملات صوتی به شدت به دستیار متکی است. علاوه بر این، اسناد پشتیب، گوگل خاطرنشان می‌کند که این ویژگی می‌تواند روی «دستیارهای اندرویدی فعال» کار کند، که به طور بالقوه دری را برای این ابزار پیام‌رسان هوشمند برای کار روی هدفون و سایر تج،ات در آینده باز می‌کند – همانطور که توسط 9to5Google اشاره شده است.
در حالی که به نظر می رسد این ویژگی برای همه نیازهای پیام رس، شما مفید است، انتظار نداشته باشید که هر پیامی درمان هوش مصنوعی را دریافت کند. در این زمان، فقط پیام‌های بیش از 40 کلمه و پیام‌های متعددی که به‌سرعت از یک فرد یا چت گروهی ارسال می‌شوند، خلاصه‌های هوش مصنوعی را راه‌اندازی می‌کنند. هر چیزی که معیارهای فوق را برآورده نکند به ،وان یک پیام عادی خوانده می شود – درست مانند گذشته.

نحوه کار خلاصه‌های هوش مصنوعی در Android Auto | منبع: گوگل

با این حال، توجه به این نکته مهم است که خلاصه‌های هوش مصنوعی در خودروی شما به‌طور پیش‌فرض روشن نمی‌شوند. این یک ویژگی است که باید به صورت دستی از طریق تنظیمات Android Auto خود فعال شود. می‌تو،د با ضربه زدن روی «پخش خلاصه‌های پیام‌های هوش مصنوعی» در زیر «اعلان‌ها» شرکت کنید. به‌علاوه، اولین باری که خلاصه‌ای را آماده می‌کند، Google از شما اجازه می‌خواهد، در این مرحله می‌تو،د با صدای بلند خواندن نسخه خلاصه‌شده با هوش مصنوعی یا نسخه معمولی پیام خود را تأیید یا رد کنید.

با توجه به اینکه امروزه همه چیز مطابق با هوش مصنوعی پیش می رود، طبیعی است که در مورد پیامدهای حریم خصوصی تعجب کنیم. احتمالاً به همین دلیل است که Google چند خط در مورد این موضوع در اسناد پشتیب، گنجانده است و به کاربران اطمینان می دهد که پیام ها و خلاصه های آنها در جایی ذخیره نمی شود و از تعاملات برای آموزش مدل های زبان Google (LLM) استفاده نمی شود.

در حالی که اعلام اولیه این ویژگی آینده به شدت بر روی استفاده از Gemini در تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی گل،ی متمرکز بود، این شرکت به صراحت اعلام نکرد که آیا Gemini به طور خاص در اینجا کار می‌کند یا خیر. با این حال، با توجه به اینکه Gemini اکنون به ،وان یک جایگزین دستیار Google در دستگاه های تلفن همراه وجود دارد، بهترین حدس ما این است که این ویژگی را نیز تقویت خواهد کرد. در همین حال، ما مشتاقانه منتظر این عرضه و وعده سفر کمتر حواس‌پرتی هستیم.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/google-reveals-،w-the-upcoming-android-auto-ai-message-summaries-will-work_id155530

کتاب شیمی مواد غذایی.