خدمات نصب و اجرای انواع سقف کاذب کارچی‌داری

سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند. سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. هزینه و قیمت اجرای سقف شیشه ای نیز همانند سقف کناف مناسب است ولی معمولا بخشی از سقف را با این طرح به اجرا می رسانند. این سقف دکوراتیو کناف (کی پلاس پارس) در سقف های تیرچه بلوک با بلوک های پلی استایرن ساختمان های مسکونی که ارتفاع آویز کمی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

پرطرفدارترین سقف کاذب در ایران

این پارچه پی وی سی که در رنگ های متنوعی در دسترس شماست روی ریل هایی در دو طرف سقف کشیده می شود و از پایین در فاصله دو متری حرارت می بیند و ثابت می شود. با استفاده از این سقف ها می‌توانید زیر سقف های شیروانی استفاده کنید که هزینه های شما را بسیار پایین می آورد. این سقف ها عایق بسیار خوبی هستند چرا که بین آن ها هواجریان دارد و هوا بهترین عایق است. کناف از جمله بزرگترین شرکت های تولید کننده سیستم سازه های خشک در جهان می باشد که بنیان گذار کناف یک شخص آلمانی می باشد ، کناف نام خانوادگی این شخص می باشد که در ایران با نام کناف ایران شناخته شده می باشد.

ممنونم از اينكه ليست قيمت به روز كرديد و آناليز كناف در اختيار ما گذاشتيد . جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است. به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن. این ویژگی موجب می شود که نیاز به نورپردازی های زیاد حس نشود و در مصرف برق نیز صرفه جویی شود. کاذب مورد استفاده قرار می گیرند ویژگی های خاص خودشان را دارند. این سقف ها معمولا عمر کمتری نسبت به سقف های اصلی دارند و باید مراقبت زیادی از این سقف ها انجام گیرد.

  • همچنین قابلیت دسترسی به سقف زیرین (سقف اصلی) را نیز فراهم می کند.
  • به گونه ای که در اجرای سقف کناف (کی پلاس پارس) می توان طرحی مدرن را با طرح انتخابی مشتری ادغام نمود.
  • این سیستم سقف كاذب به دلیل کاربرد شیشه در آن، قابلیت نورپردازی از پشت را داراست.
  • تعویض تایل ها صرفا جهت تنوع در محیط توصیه می گردد، لذا عمر حداقلی این سقف، حداقل ۵ تا ۷ سال با توجه به محیط می باشد.

خدمات نصب و اجرای انواع سقف کاذب کارچی‌داری

علاوه بر آن ایمنی آن در برابر زلزله بالا است و اجرای آن نیز به سرعت و به آسانی صورت می گیرد. اجرای سقف کاذب فلزی غالبا در اماکن شلوغ و دفاتر کاری انجام می شود. به منظور ساخت آن می توان از ورق های آلومینیوم با ضخامت های مختلف استفاده نمود. به طور کلی می توان سقف کاذب آلومینیومی را به ۵ دسته تایل آلومینیومی ، دامپا آلومینیومی ، گریلیوم آلومینیومی ، لوکسالون و لوور دسته بندی نمود. سقف کاذب آلومینیومی گریلیوم پس از اجرا به صورت حفره های مربع شکل دیده می شود. از مهم ترین مزایای اجرای آن قابلیت دسترسی به سقف اصلی و تجهیزات زیر آن است.

مدل کناف سقف آشپزخانه را می توان در ترکیب با سایر مصالح نیز اجرا نمود. برای مثال، اجرای طرح کناف سقف آشپزخانه به صورت ترکیبی با چوب از محبوب ترین آنها به شمار می آید. شایان ذکر است که طرح سقف كاذب آشپزخانه با توجه به میزان نور ، ابعاد ، موقعیت آشپزخانه و… از مواردی که در سقف كاذب آشپزخانه باید بدان توجه ویژه ای داشت ، هارمونی و هماهنگی سقف با دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه ، ابعاد آشپزخانه و … بدین منظور می توان از انواع سقف کاذب آشپزخانه مدرن ، سقف كاذب آشپزخانه ساده ، سقف كاذب آشپزخانه رنگی و… سقف کاذب گچی از شناخته شده ترین انواع سقف های كاذب محسوب می گردد.

قیمت سقف کاذب کناف

اجرای سقف های کاذب هزینه های متفاوتی در بر دارد این هزینه بستگی به نوع سقف و همچنین طراحی هزینه متفاوتی خواهد داشت، متراژ هم بسیار در بحث هزینه مهم می باشد و باید این را هم در هزینه در نظر بگیرید. برای اینکه ورقه ها را بتوانید نصب کنید می بایست میلگردهایی در سقف کار گذاری کنید تا این ورقه ها را به آنها متصل کنید. انواع دیگر سقف کاذب با اجرا های متفاوت نیز وجود دارند که هر کدام از آنها روش های خاص خود را برای اجرای سقف کاذب اجرا دارند. پس از اینکه نبشی ها اجرا شود، بهتر است که با توجه به قرارگیری سپری های اصلی، نصب آویزها هم صورت بگیرد. نمونه از تولید تایل آسمان مجازی شرکتجهت مشاهده تصاویر و انتخاب کد جهت سفارش تایل آسمان مجازی به گالری تصاویر کلیک فر مایید و عکس مورد نظر را برای ما به این شماره ۰۹۲۱۵۳۶۳۲۱۳ تلگرام فرمایید.

سقف رابیتس برای پوشاندن تیر آهن ها و آرماتورها و دکوراسیون داخلی ساختمان ها ساخته می شود. این مورد در سقف دکوراتیو مشبک آسان تر صورت می گیرد زیرا تایل های سقفی در آن به صورت معلق قرار داده می شوند. در حالی که در سقف دکوراتیو یکپارچه باید از دریچه بازدید برای دسترسی استفاده کرد. سقف کاذب یکپارچه DIAMANT دارای خاصیت ضد حریق و ضد رطوبت است و همچنین یک عایق صوتی نیز بشمار می آید.

دامپا این پوشش سقف سبک و عایق بوده و از سرعت نصب بالا برخوردار است. از دیگر مزیت های آن سقف ها می توان به هزینه پایین آنها اشاره کرد. این سقف ها با مواد و مصالح ارزان ساخته می شوند و هزینه بسیار پایین تری نسبت به گچ کاری دارند و به همین دلیل می توانید از آن برای زیر سقف هایی که طراحی نشده اند استفاده کنید.

راه حل پیشنهادی ما به شما این است، تا هنگامی که از مسئله ناخنی شدن کار اطمینان حاصل نکرده اید، بر روی پروژه نظارت نمایید و در صورت مواجه شدن با مشکل، از ادامه کار جلوگیری به عمل آورید و دستور اصلاح و بازسازی آن را دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحات را باز کنید یا آن را با گچ بپوشانید. مدل های کناف سقف پذیرایی را که نوعی از سقف های کاذب قابل اطمینان برای دکور هستند را در زیر ملاحظه میفرمایید. استفاده از هر نوع آن میتواند با توجه به محیط، سلیقه فردی یا تیمی، کاربری محیط و دیگر گزینه های انتخابی متغیر باشد.

نورپردازی خانه ، علاوه بر تامین روشنایی خانه ، آیتمی جهت خلق زیبایی در فضا است. نورپردازی سقف کاذب از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که بدون نورپردازی، زیبایی آن، آنچنان که باید هرگز به چشم نخواهد آمد. روش های متنوعی برای نورپردازی سقف كاذب وجود دارد که هر کدام به تنهایی یا با ترکیب سایر روش ها بکار گرفته می شوند. بدین منظور می توان از شیوه هایی همچون استفاده از نور مخفی ، رنگ های متنوع نور ، نورپردازی با هالوژن و…

Advantages of local domestic helper.