اپل از دادگاه استیناف ایالات متحده می خواهد تا ممنوعیت واردات ITC برخی از مدل های اپل واچ را لغو کند

آpple سعی کرد با طراحی مجدد ابزار سلامت، حکم را دور بزند، اما آن را انجام داد ناموفق بود و در این مرحله، باید مجوز ثبت اختراعات را از Masimo صادر کند، منتظر بم،د تا پتنت ها در آگوست 2028 منقضی شوند. یا در دادگاه برنده تجدید نظر شوید. طبق اسناد دادگاه (از طریق AppleInsider)، اپل روز گذشته در حالی که تلاش می کرد به دادگاه ثابت کند که حکم اولیه ITC علیه اپل نادرست است، دو ادعای بزرگ مطرح کرد.

اپل ادعا کرد که پتنت های Masimo بی اعتبار است و Masimo برخلاف شهادتش در زمان رسیدگی به پرونده اصلی در سال 2021، قصد نداشت ساعت هوشمند خود را با پالس ا،یمتر تولید کند. اپل در پرونده دادگاه نوشت:کمیسیون تجارت بین‌المللی با صدور حکمی در موردی که صنعت داخلی مورد نیاز وجود نداشت، از اختیارات قانونی خود فراتر رفت.» اپل گفت که حکم ITC مبتنی بر قضاوت‌های ثبت اختراع است که «به طور اساسی معیوب هستند» و برخی از این موارد ناقص هستند. از زمان باطل شدن

در این پرونده، اپل ادعا می کند که کمتر از یک هفته پس از رونمایی اپل از Apple Watch Series 6، Masimo “یک درخواست ثبت اختراع دوازده ساله را حذف کرد و برای ادعاهای جدید که آشکارا برای به دام انداختن ساعت جدید اپل نوشته شده بود، درخواست داد. اختراعات 502 و 648 مورد بحث، که (همانطور که یوهانسون رئیس ITC در مخالفت توضیح داد) شامل “ادعاهای اضافه شده دیرهنگام … اضافه شده توسط اصلاحیه سالها پس از تاریخ اولویت اصلی” است که ” فراتر از هر گونه افشاگری است که با مشخصات و ارقام توضیح داده شده است.”

در مورد ادعای Masimo مبنی بر اینکه قرار است ساعت هوشمند خود را تولید کند، اپل می گوید که شکایت Masimo بر اساس نقشه های CAD یک “Masimo Watch” بوده است و در نهایت Masimo اعتراف کرد که چنین دستگاهی وجود ندارد.

امیدهای اپل در نتیجه گیری پرونده خود بیان شده است: “نتیجه گیری. تصمیم کمیسیون باید لغو شود یا حداقل لغو شود و بازپس گرفته شود.”

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-appeals-import-ban-on-certain-apple-watch-models_id157038

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.