هیچ چیز محصولاتی را که قرار است در 18 آوریل معرفی شوند نشان نمی دهد

هیچ چیز در اوایل این هفته اعلامیه محصول جدیدی را که قرار است در 18 آوریل برگزار شود، مورد تمس، قرار نگرفت. اگرچه ما انتظار نداشتیم که شرکت تا زم، که به تاریخ واقعی معرفی خواهد شد، از چیزی که اعلام خواهد شد رونمایی کند، هیچ چیز فکر نمی کرد که اینگونه بهتر باشد.

در آ، هفته، چیزی به توییتر برای تایید این موضوع وارد نشده است دو جفت هدفون در 18 آوریل معرفی خواهد شد: Nothing Ear و Nothing Ear (a). این بدان م،است که ما در طول رویداد هیچ گوشی جدیدی نخواهیم دید، مگر اینکه هیچ چیز یک لحظه “یک چیز دیگر” را ایجاد نکند.

2024 سالی است که ما در حال پرده برداری از نسخه نهایی Nothing Audio با دو محصول جدید هستیم که منع، کننده اوج سه سال طراحی و نوآوری است. چیزی که ما از ابتدا متصور بودیم – حق بیمه برای همه که مربوط به قیمت بازار نیست، بلکه ترجیح کاربر است.

راه اندازی این دو محصول آینده نقطه عطف مهمی برای Nothing است، زیرا این شرکت تصمیم گرفت استراتژی نامگذاری خود را مجددا تنظیم کند. اساساً هیچ چیز اعداد را از نام محصولات خود حذف نکرده است.تمرکز حول محصول و تجربه منحصر به فرد آن برای هر کاربر

این یکی از راه‌های ساده‌سازی مجموعه‌ای است که هر سال با ده‌ها محصول جدید گسترش می‌یابد. زمان نشان خواهد داد که آیا استراتژی نامگذاری جدید Nothing تأثیر مثبتی بر برند خواهد داشت یا خیر.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/nothing-ear-nothing-eara-release-date_id157034

کتاب شیمی مواد غذایی.