معامله جذاب Best Buy در مایکروسافت سرفیس گو 3 جمع و جور با سر و صدا باز می گردد

نمی تو،د بین تبلت iOS و اندروید انتخاب کنید؟ در این صورت، تبلیغ وسوسه انگیز Best Buy در Microsoft Surface Go 3 مجهز به ویندوز ممکن است همان چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. معامله مورد بحث به شما امکان می دهد 150 دلار در مدل 8/128 گیگابایتی با چیپست Intel Pentium Gold 6500Y صرفه جویی کنید.

به عبارت دیگر، یکی از بهترین تبلت های 10 اینچی اکنون با قیمتی کمتر از 400 دلار در Best Buy به فروش می رسد. در حالی که این اولین بار نیست که ما تبلیغات سخاوتمندانه را می بینیم، از فوریه در دسترس نبوده است. طبق معمول، در صورتی که برخی از شما یک دستگاه یدکی در شرایط خوبی داشته باشید که می‌خواهند از شر آن خلاص شوند، تاجر از طریق معاملات پس‌انداز به شما می‌دهد.

این پسر کوچک ممکن است مانند برخی از بهترین تبلت های ویندوزی از قابلیت های چندوظیفه ای دیوانه کننده برخوردار نباشد، اما برای کارهای روزمره به اندازه کافی خوب است. طراحی ف،ی درجه یک فوق‌العاده به نظر می‌رسد، دستگاه نازک است، به‌علاوه دارای پایه پایه داخلی نمادین است. از نظر طراحی، تخته سنگ مقدار زیادی برای سرمایه گذاری 350 دلاری به شما می دهد.

تبلت مایکروسافت با صفحه نمایش لمسی 10.5 اینچی PixelSense با رزولوشن 1920 در 1280، استفاده از تبلت مایکروسافت نیز بسیار راحت است. نرخ تازه‌سازی فریم 60 هرتز را دریافت می‌کنید که تا حد زیادی با سایر دستگاه‌های این محدوده برابری می‌کند.

همانطور که اشاره شد، Surface Go 3 دقیقاً یک شوالیه در زره درخشان، از نظر عملکرد، نیست. برنامه‌ها و بازی‌های بی‌مطالب باید بدون مشکل اجرا شوند، اما ما توصیه نمی‌کنیم که دستگاه را به محدودیت‌های خود برس،د. به این م،ا که تبلت مایکروسافت مقرون به صرفه برای مصرف رسانه ای بسیار من، تر است، به خصوص با بلند،ای Dolby Audio 2W، تا چندوظیفه ای هاردکور یا بازی ها.

باید توجه داشته باشیم که Surface Go 3 لوازم جانبی مانند قلم یا کیبورد در جعبه ندارد. برای لذت بردن کامل از یک تجربه لپ‌تاپ مانند، باید مقداری پول اضافی ،ج کنید. با این وجود، اگر فقط قصد دارید از تبلت برای پخش ویدیو و مرور وب استفاده کنید، احتمالاً به آنها نیازی نخواهید داشت.

اگرچه این تخته سنگ بهاری نیست (منتشر شده در سال 2021)، مایکروسافت متعهد شده است تا سه سال دیگر درایورها و سیستم‌افزار را به‌روزرس، کند. بنابراین، خوب است که تا اکتبر 2027 بروید، مطمئن شوید که سرمایه‌گذاری شما هدر نمی‌رود.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/surface-go-3-catchy-deal-beast-buy_id156923

کتاب شیمی مواد غذایی.