کاربران Pixel در برقراری ارتباط با ارائه‌دهنده بی‌سیم و دریافت تماس/پیام مشکل دارند

دارندگان سری پی،ل 7 و پی،ل 8 باید با چندین مشکل شبکه دست و پنجه نرم کنند و به نظر می رسد همه چیز از زم، شروع شده است که به روز رس، ماهانه مارس 2024 نصب شد. این به‌روزرس، در هفته اول ماه گذشته توسط گوگل ارائه شد تا باگ‌های قبلی را از بین ببرد و مدل‌های پی،ل سازگار را پایدارتر کند. این شکایات از عدم دریافت پیام و قطع تماس گرفته تا سایر مشکلاتی که برای کاربران پی،ل آشنا به نظر می رسد را شامل می شود.
به ،وان مثال، در Reddit، یکی از کاربران پی،ل که تحت تاثیر قرار گرفته است، گفت که هر دو ساعت یک بار حالت هواپیما را روشن و خاموش می‌کند تا به گوشی خود کمک کند به ارائه‌دهنده بی‌سیم خود متصل بماند. این ترفندی بود که بسیاری از کاربران سری پی،ل 6 (از جمله این نویسنده) مجبور به استفاده از آن به دلیل تصمیم گوگل برای بسته بندی پی،ل های خود با تراشه های مودم اگزینوس سامسونگ به جای آنچه که بسیاری آن را تراشه های برتر مودم اسنپدراگون کوالکام می دانند که توسط گوشی های پرچمدار ساخته شده است، استفاده می ،د. اپل و سامسونگ. این پی،ل 7 و پی،ل 8 هر دو مدل از تراشه مودم 5G Exynos 5300 استفاده می کنند.
Redditor دیگری با نام کاربری ShadoutMapes87 نوشت که او و همسرش هر دو از Pixel 7 Pro در شبکه Verizon استفاده می‌کنند و تماس‌هایشان مستقیماً به پست صوتی می‌رود. پیام‌های آنها نیز به‌موقع دریافت نمی‌شود و همانطور که او توضیح می‌دهد، “من ناگهان یک اعلان برای چهار پیام صوتی دریافت می‌کنم که همگی نشان می‌دهند که تلفن من زنگ نزده است، و پاسخ‌های متنی برای بیش از 10 نفر/گروه از پست قبلی دریافت می‌کنم. یک دوره دو تا سه ساعته که در آن هیچ پیامکی دریافت نکردم. این به طور مداوم در 7 تا 10 روز گذشته اتفاق افتاده است.”

جالب‌تر این است که او می‌گوید دهان به دهان آن دیگری را می‌شنود Verizon مشتری، که او با مدل های آیفون و گل،ی می شناسد این مشکلات را ندارند.

به‌روزرس، آوریل 2024 که اخیراً منتشر شده است، این مشکلات را که جزئی نیستند برطرف نکرده است. کاربران پی،ل احتمالاً باید منتظر بمانند تا ببینند آیا به‌روزرس، ماه می تسکین می‌یابد. از سوی دیگر، با توجه به شدت از دست دادن اتصال شبکه، شاید گوگل یک به روز رس، میان چرخه ارسال کند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/pixel-network-issues-since-march-update_id157001

کتاب شیمی مواد غذایی.