گوشی پیکسل دارید؟ گوگل به شما توصیه می کند که چگونه از خورشید گرفتگی کامل 8 آوریل عکس های عالی بگیرید

در 8 آوریل، آمریکای شمالی شاهد یک خورشید گرفتگی کامل خواهد بود – پدیده ای که تا 20 سال دیگر در شرایط مشابه تکرار نخواهد شد. در طول این رویداد، افرادی که در مسیر کلیت 115 مایلی قرار دارند، چندین دقیقه تاریکی را تجربه خواهند کرد زیرا ماه کاملاً خورشید را مسدود می کند. این یک فرصت منحصر به فرد برای تماشاگران آسمان است تا شاهد نمایش دیدنی طبیعت باشند. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در مسیر خورشید گرفتگی قرار می گیرید، می خواهید چند ع، از آن بگیرید و به طور اتفاقی صاحب یک تلفن پی،ل هستید، در انتظار شما هستید. گوگل نکات مفیدی در مورد نحوه ثبت جادوی ماه گرفتگی با پی،ل ارائه می دهد. در حالی که نکات در درجه اول برای سری پی،ل 8 طراحی شده است، اما باید این ترفند را برای مدل های دیگر نیز انجام دهند.

احتمالاً تعجب آور نیست، اما اساساً توصیه اصلی این است که به تلفن پی،ل خود تکیه کنید زیرا پی،ل 8 دوربین دارای برخی ویژگی‌های خودکار فوق‌العاده است. با این حال، اگر نمی‌خواهید فقط در حالت خودکار عکاسی کنید، مایکل اسپچت، متخصص عکاسی و مدیر محصول دوربین پی،ل، توصیه می‌کند کنترل‌های Pro را در دوربین Pixel 8 Pro خود آزمایش کنید. این شامل تنظیماتی مانند ISO، زمان نوردهی، فو،، روشنایی و سرعت شاتر برای خلاقیت بیشتر است.

وقتی صحبت از فو، می شود، گرفتن ع، از خورشید می تواند برای هر دوربینی دشوار باشد. نکته اینجاست: سعی کنید در جایی که ،اصر مختلف در کادر به هم می رسند، مانند جایی که آسمان با لبه خورشید برخورد می کند، ضربه بزنید تا بهترین فو، را به دست آورید. هنگامی که آن را دریافت کردید، فقط روی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید تا فو، قفل شود. و اگر ضربه زدن کار را انجام نمی دهد، همیشه می تو،د با تنظیم نوار لغزنده در Pro Controls به صورت دستی بروید.

در اینجا چند نکته برای ثابت نگه داشتن گوشی در حین ع، گرفتن آورده شده است. برای مثال، اگر ساعت پی،ل دارید، می‌تو،د از برنامه دوربین Google روی ساعت خود برای کنترل تلفن خود از دور استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر رویکرد عملی را ترجیح می دهید، این را امتحان کنید:

  • روی دکمه تنظیمات ع، در سمت چپ پایین صفحه گوشی خود در برنامه دوربین ضربه بزنید
  • تایمر را برای 3 یا 10 ث،ه تنظیم کنید
  • شاتر به طور خودکار پس از شمارش مع، ضربه می زند.

همچنین، فشار ملایم انگشت شست را از قبل تمرین کنید – دکمه شاتر روی صفحه برای گرفتن ع، به فشار زیادی نیاز ندارد.

اگرچه تلفن های پی،ل برای عکاسی نجومی عالی هستند، مایکل اسپچت پیشنهاد می کند از این ویژگی در طول ماه گرفتگی کامل استفاده نکنید. چرا؟ خوب، گاهی اوقات تا 4 دقیقه برای نوردهی طول می کشد، و حدس بزنید چه؟ کل بسته به جایی که هستید حدود یا کمتر از 4 دقیقه طول می کشد. شما نمی خواهید تمام ماه گرفتگی را فقط برای یک ع، از دست بدهید، درست است؟

اکنون، بیایید در مورد آزمایش صحبت کنیم، که اغلب منجر به بهترین ع، ها می شود. ،یب‌بندی‌های مختلف ع، را امتحان کنید – برای مثال، به‌جای ،باندن نقطه مرده ماه‌گرفتگی در ع، خود، با ابزار شبکه‌ای برنامه دوربین بازی کنید. از “قاعده یک سوم” در عکاسی برای ،یب بندی ع، خود استفاده کنید. برای شروع:

  • شبکه را در برنامه دوربین Pixel روشن کنید
  • روی دکمه تنظیمات در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید
  • ،وف را در جایی که خطوط روی شبکه قطع می کنند، قرار دهید

آ،ین اما نه کم اهمیت، گوگل پیشنهاد می کند یک شارژر و شاید حتی یک بسته باتری اضافی بسته بندی کنید. محافظت از چشم را نیز فراموش نکنید، تا بتو،د با خیال راحت از خورشید دیدن کنید و قبل از اینکه همه چیز به آن برسد، ع، بگیرید. اوه، و در اینجا یک یادآوری دوستانه وجود دارد: هرگز مستقیماً به خورشید نگاه نکنید، به خصوص در طول مراحل طول،‌تر ،وف جزئی. پس اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در مسیر خورشید گرفتگی قرار دارید، از نمایش آسم، لذت ببرید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/got-a-pixel-p،ne-google-advises-،w-to-s،ot-the-perfect-p،tos-of-the-april-8-total-solar-eclipse_id157009

کتاب شیمی مواد غذایی.