کاربران پیکسل به زودی می‌توانند به راحتی شماره‌های ناشناس را از گزارش تماس‌های خود جستجو کنند

اگر از دیدن آن تماس‌های مرموز و هر،مه‌ای که به گزارش تماس‌های شما حمله می‌کنند خسته شده‌اید، خوش شانس هستید – اگر Google Pixel دارید، ی،ی. گوگل در حال حاضر در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای تلفن های پی،ل به نام “Lookup” است و برای پایان دادن به بازی حدس زدن در مورد تماس های تلفنی طراحی شده است.

به Lookup به ،وان یک ابزار جستجو برای تماس های خود فکر کنید. این به شما امکان می‌دهد یک جستجوی آنلاین سریع روی آن شماره‌های ناشناس را مستقیماً از برنامه تلفن خود انجام دهید، به این م،ی که دیگر از کپی و ،باندن در ابزار جستجوی شماره تلفن مرورگر خودداری کنید. این مورد ابتدا در ژاپن مشاهده شد و اکنون به نظر می رسد که “Lookup” در نسخه بتا برنامه P،ne گوگل که توسط AssembleDebug (از طریق PiunikaWeb) یافت شده است، در حال آزمایش است.

استفاده از آن بسیار ساده به نظر می رسد. فقط کافی است به تماس های اخیر خود بروید، روی شماره ناشناس ضربه بزنید و گزینه ها را بررسی کنید. “Lookup” باید آ،ین گزینه در سمت راست باشد. روی آن ضربه بزنید و لیستی از برنامه‌هایی را خواهید دید که می‌توانند در وب جستجو کنند (از جمله جستجوی مطمئن Google). برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید و شماره ناشناس را جستجو کنید.

اعتبار تصویر: PiunikaWeb

لازم به ذکر است که “Lookup” به طور جادویی هویت هر تماس گیرنده تصادفی را آشکار نمی کند. این واقعاً برای یافتن مشاغل یا پرچم گذاری شماره های مزاحم که در وب سایت های هشدار کلاهبرداری ظاهر شده اند، بهترین است. بنابراین، هنوز جایگزین کاملی برای برنامه‌های شناسایی تماس‌گیرنده سخت‌افزار مانند Truecaller نیست.

هیچ ج، زم، رسمی از طرف Google در مورد اینکه چه زم، «Lookup» در همه جا به پی،ل ها می رسد وجود ندارد. از آنجایی که در حال آزمایش است و تنها با فعال ، برخی از پرچم‌های مخفی قابل مشاهده است، ممکن است تا زم، که ویژگی بعدی حذف شود یا حتی تا زم، که اندروید 15 اوا، پاییز امسال عرضه شود، آماده نباشد. در این میان، بهتر است در برخورد با کلاهبرداران احتیاط کنید، این قانون باید بدون توجه به اینکه آیا ابزار جستجوی مفیدی دارید یا خیر، باید رعایت شود.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/pixel-users-will-soon-be-able-to-easily-lookup-unknown-numbers-from-their-call-log_id157027

کتاب شیمی مواد غذایی.