پرفروش ترین بخارشوی ۱۰ بهترین بخارشوی برتر +ویدیو

در صورت تمایل از مواد پاک کننده لکه فرش یا سایر روش های طبیعی استفاده کنید. با یک پارچه لکه ها را آغشته کنید و به آن ها کمی زمان بدهید. بهتر است برای تمیز کردن لکه های فرش و موکت آن ها را طوری فشار ندهید که لکه به عمق فرش یا موکت نفوذ کند. در امر نظافت منزل و محیط کار ابزارها و وسایل متعددی برای کمک به افراد تولید و روانه بازار شده است که این ابزار علاوه بر آسان کردن امر نظافت توانسته اند تمیزی بیشتری برای محیط به ارمغان بیاورند. یکی از این وسایل بخار شوی ها هستند که به وسیله بخار آب و مکش بسیار قوی سطوح مختلف از جمله سرامیک، کاشی، فرش، دیوار و پنجره ها را به خوبی تمیز می کنند.

از سال ۲۰۱۷ از فناوری تازه‌ای به نام Easyfix رونمایی کرد که به کمک آن، با استفاده از نازل‌های مختلف که تعویض آن‌ها بسیار ساده است، امکان کاربری‌های متعدد برای محصولات این شرکت فراهم می‌شود. این فناوری در تولید بهترین بخارشوی کرشر مدل SC2 به کار رفته است. دمای بسیاری بالای بخار در این دستگاه حتی در از بین بردن عوامل آلودگی بسیار ریزی چون میکروب‌ها نیز موثر می باشد.

قبل از اینکه بخواهید مدل بهترین بخارشوی مدنظر خود را بخرید، حتما دستگاه را دستتان و سطح سنگین وزن آن را مورد ارزیابی قرار دهید که آیا می توانید به راحتی با آن کار کنید یا خیر. اغلب کاربران به این پارامتر اهمیتی نمی دهند و پس از خرید می فهمند که نمی‌توانند با این بخارشوی به درستی کار کنند و برایشان سنگین است. مدل SC590 یکی از محصولات پرکاربرد کنوود بوده که توانسته بازخورد خوبی از مصرف‌کنندگان این محصول دریافت کند.

بخارشوی سون استار مدل ۴۳۵

بخار شوی کارچر SC5 قادر است بدون استفاده از مواد شوینده لکه های روی پارچه، گلیم، فرش و سایر سطوح را در مدت زمان کوتاهی تمیز نماید. دسته بخارشوی کارچر به گونه ای طراحی شده که تمیز کردن زیر تخت ها، صندلی و کابینت را ممکن می سازد. میزان بخار این محصول توسط کلید کشویی روی دسته قابل تنظیم می باشد و از طرفی وجود سوپاپ اطمینان و وجود قفل کودک بر روی دسته تفنگی مانع از بروز اتفاقات احتمالی می گردد.

اگر بخارشور شما مدت زیادی است در کنج کمد در حال خاک خوردن است، اکنون زمان آن رسیده که از کمد خارج کنید و به لوازم جانبی یا دفترچه راهنمای آن نگاه دوباره ای بیندازید. لکه های سخت و سوراخ سمبه های زیادی وجود دارد که هیچ دست و دستمالی زورش به آن ها نمی رسد و مدت هاست منتظر یک دم زندگی بخش و ضدعفونی کننده اند. اما امروزه استفاده از بخارآب به خاطر حرارت و قدرت نفوذی که دارد جایگزین تی شده است. تبدیل سریع‌تر آب به بخار و متمرکز کردن بخار خروجی یکی از نکاتی است که تولیدکنندگان مختلف در ارتباط با آن حساسیت خاصی به خرج می‌دهند و با هم رقابت میکنند.

از حدود ۳۰۰ سال پیش که جیمز وات صنعت بخار را پایه نهاد تا به امروز استفاده از بخار آب و فشار حاصل از آن به زندگی انسان ها کمک زیادی کرده است. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . راهنمای خرید سشوار درجه یک آیا به دنبال راهنمای خرید سشوار درجه یک هستید؟ استفاده روزانه از سشوار تجربه بسیاری…

بخارشور اریکسون مدل2052

از مایع تمیز‌کننده‌ی مخصوص بخارشوی‌ها استفاده کنید و همیشه سعی کنید مقدار کمی مایع استفاده کنید. جنس بیشتر این فرچه‌ا از نوع پلی اتیلین و امثال اینه که نقطه حرارت بالایی دارند. علاوه بر این بخار گرمای مستقیمی بهشون وارد نمی‌کنه که باعث انتشار مواد مضر بشن. براق کردن فرش تاثیر بی نظیری در زیبایی فرش و محیط خانه دارد.

بنابراین از بخارشوی برای تمیز کردن مبل، موکت و وبسایت اصیل بخرید فرش استفاده نکنید. کرشر Kärcher یک شرکت خانوادگی تولیدکننده لوازم خانگی در آلمان بوده و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم نظافت و شست‌وشو در منزل است و محصولات آن به بیش از ۱۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود. قدمت تولید نخستین ماشین شست‌و شو به کمک فشار بخار از سوی این شرکت به سال ۱۹۵۰ باز می‌گردد و از این نظر کرشر یکی از با سابقه‌ترین تولیدکنندگان بهترین بخارشوی در جهان محسوب می‎‌شود. مرحله دومشستشو فرش و موکت با بخار به روش مکانیزه، خیس کردن فرش مرحله سوم اضافه کردن مواد شوینده به فرش مرحله چهارم فرچه زنی ۱۲ عدد فرچه با دور بالا باعث تمیز شدن فرش می شود. مرحله پنجم شستشوی فرش و موکت به روش مکانیزه آبگیری و پاروی اتوماتیک پس از فرچه زنی آب با فشار بالا اسپری می شود سپس یک پاروی اتوماتیک شروع به پارو کشی می کند. همچنین پاک کنندگی بخار برای سطوح پارچه ای بسیار بالاست و میتواند سخت ترین لکه های چرب را به راحتی از روی سطوح پارچه ای جدا کند.

  • در این مطلب در خرید یک بهترین بخارشوی راهنمای شما بودیم و نکات حائز اهمیتی که در مورد خرید یک بخار شوی باید به آن ها توجه نمود، بیان کردیم.
  • همچنین در صورت نیاز پیرامون کسب اطلاعات بیشتربا شماره درج شده بر روی کارت گارانتی – واحد آموزش تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.
  • بخارشوی خانگی کارچر SC3از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • بخارشوی آریته مدل 2705 ترکیب دو محصول است که همیشه در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پرفروش ترین بخارشوی ۱۰ بهترین بخارشوی برتر +ویدیو

Advantages of local domestic helper.