آموزش ریستفکتوری گوشیهای سونی

مدل لایت از نمایشگر LCD بهره میبرد، دوربین اصلی آن 64 و دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسل است اما در عوض حدود 100 دلار ارزانتر از این مدل است. نکته اصلی و مهم درباره این گوشی دوربین آن است. این مدل دارای یک دوربین سلفی پاپآپ و نمایشگر بزرگ و تمام صفحه است. اما نمایشگر آن یکی از مواردی است که توجه خیلیها را به خود جلب میکند. اگر بخواهیم سه تا از بهترین ها تا سقف ۵میلیون تومان را نام ببریم می توان به گوشی های زیر اشاره کرد. از معدود نقاط ضعف شیائومی می 9 میتوان به باتری آن اشاره کرد که ظرفیت پایینی دارد و در مقابل رقبا ممکن است کم بیاورد. همچنین باید اشاره کنیم که سرعت و دقت در سیستم دوربین گوشیهای سونی بالاترین اولویت را دارد و همین سبب تفاوت گوشیهای سونی با سایر گوشیهای موبایل میشود. خریدهای سنتی و بهاصطلاح آفلاین سبب اتلاف وقت و هزینه بیشتری خواهد شد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. Redmi note 8 pro از سری نوت redmi بوده که نسبت به محصولات هم ردیف خود از دیگر برندها برتری دارد.

این گوشی مشخصات بسیار خوبی را در یک بازه قیمتی معقول در اختیار کاربران قرار میدهد و علاوه بر این دوربینهایش نیز جزو بهترینهای بازار هستند. همونطور که از مشخصات نمایشگر Nova 9 پیداست، اصلا نباید انتظاراتمون رو توی این بخش پایین بیاریم. صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیهای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایلهای مشابهاش دیده نمیشود. همچنین این دستگاه به یک نمایشگر 144 هرتزی هم مجهز شده که در انجام روانتر بازیها میتواند بسیار تأثیرگذار باشد. دوربین قرار گرفته در این دستگاه مناسب و مطلوبی است و مانند هر گوشی دیگری در این محدوده عملکرد خوبی دارد. شیائومی ردمی نوت 9 تی اولین گوشی فایو جی برند ردمی محسوب میشود که قیمتی بسیار مقرون به صرفه داشته و در عین حال از عملکرد پردازشی سریع، طول عمر بالای باتری و یک صفحه نمایش باکیفیت بهره میبرد. علاوه بر این، این گوشی اولین گوشی این شرکت است که از سرویسهای گوگل هم استفاده میکند. علاوه بر این مدل قرار است آنر 50 لایت هم به عنوان یکی از جدیدترین مدل های گوشی هونور حدود یک ماه پیش روانه بازارهای جهانی شد. به گزارش حلقه وصل، شیائومی گوشی ۱۲S اولترا خود را بهعنوان یک پرچمدار تمامعیار رونمایی کرده است، اما مدل پایهی آن با رم هشت گیگابایت با قیمت نسبتاً معقول ۵۹۹۹ یوان (حدود ۸۸۸ دلار) بهفروش میرسد.

سه لنز 50، 48 و 48 مگاپیکسلی در پشت بدنه این گوشی، امکان بزرگنمایی 120 برابری را مهیا کرده و در این زمینه حتی گلکسی اس 21 اولترا را نیز پشت سایت poul-mobile سر گذاشته است. در حالی که مدل اولترا از یک دوربین سهگانه با لنزهای 50، 48 و 48 مگاپیکسلی استفاده میکند و یک نمایشگر کوچک در کنار لنزهای دوربین خود دارد، می 11 پرو به یک دوربین سهگانه با لنزهای 50، 8 و 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. پشتیبانی از شبکههای فایو جی و دوربین سهگانه قدرتمند نیز از دیگر ویژگیهای بارز شیائومی بلک شارک 4 پرو است. شیائومی برای علاقهمندان بازی، یک سری ویژه با نام بلک شارک دارد که هر سال مدل جدیدی از آن را روانه بازار میکند. 9- در این مرحله ورژن رام موجود در RUU به نمایش در آمده و شما باید با تایید آن به برنامه اجازه آپدیت رام را بدهید . 4- در این مرحله گوشی را از شارژ جدا کرده، برنامه فلش تول را بازکنید و یک رام رسمی را فلش نمایید، در مرحله ای نرم افزار فلش تول از شما میخواهد تا با نگه داشتن دکمه کاهش صدا، گوشی را به PC وصل نمایید، بعد از سبز شدن چراغ LED، دکمه کاهش صدا را به همان شکل نگه دارید و تا پایان فلش رام، دکمه را هرگز رها نکنید تا نصب رام تمام شود.

هوآوی مدل Y8p AQM-LX1 به لحاظ ظرفیت حافظه از مدلهای قبلی یک سر و گردن بالاتر است. گلکسی A53 نسخه سازگار با نسل پنجم موبایل هم بهتازگی جانشین A52s شده، اما تقریبا دو برابر گوشیهای قبلی قیمت دارد. به گزارش فرارو، با این حال گلکسی A53 5G از نظر صفحه نمایش و دوربین پیشرفتی نسبت به گلکسی A52 و گلکسی A52s 5G ندارد. برای مثال دوربین آن بگیر و نگیر دارد و البته همانطور که حتما حدس زدید در این مدل هم خبری از گوگل و سرویسهایش نیست. در این روش به دلیل اینکه گوشی روشن نیست نحوه فلش کردن متفاوت می شود. ارزانی و یا گران بودن موبایلهای شیائومی تاثیری بر روی کیفیت آن نداشته و تنها در ارائه یک سری امکانات از هم متفاوت هستند. دوربین اصلی آن هم سه سنسور متفاوت دارد.

4. در صورت درخواست، PIN یا رمز عبور خود را تأیید کنید، سپس دوباره RESETSETTINGS را فشار دهید. در نتیجه، اگر با حداقل بودجه به فکر خرید گوشی موبایل هستید، بد نیست گوشی های ارزان هوآوی را هم مدنظر قرار دهید. به گزارش مشرق، تعجبآور نیست که گوشیهای هوشمند سامسونگ در کرهجنوبی فروش بسیار چشمگیری تجربه میکنند؛ زیرا مردم این کشور به محصولات سامسونگ علاقهمندند؛ ازاینرو، غول کرهای سهم بازار فراوانی را در آنجا ازآنِ خود کرده است. اگر می خواهید گوشی خود را با کامپیوتر فلش کنید، حتما باید گوشی شما به منبع شارژ ثابتی وصل شده باشد. اما به هر حال، اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، با توجه به مزایای دیگری که ردمی نوت 8 دارد، مانند دوربین چهارگانه قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ و طول عمر بالای باتری، میتوان از این ضعف چشمپوشی کرد و به خصوص کسانی که عادت ندارند زیاد از گوشی خود کار بکشند، هیچ مشکل خاصی را احساس نخواهند کرد. به عنوان مثال بدنه از جنس پلاستیک ساخته شده و پردازندهای هم که برای ردمی نوت 9 در نظر گرفته شده به هیچ وجه توان رقابت با مدلهای پرچمدار را ندارد. این گوشی با وجود اینکه دو سال از عرضه اولیهاش میگذرد اما همچنان بسیار پرفروش است (به خصوص در کشور ما) و قیمت مقرون به صرفهای که در مقایسه با مدلهای بهروزتر دارد، باعث شده تا برای طیف گستردهای از خریداران یک گزینه مناسب باشد.

هر دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون 888 و حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی بهره میبرند و تنها تفاوت آنها در دوربین پشتی و نمایشگر کنار آن است. به زبان ساده هر چقدر رم گوشی موبایل مورد نظر شما بیشتر باشد، راحت تر می توانید چندین نرم افزار مختلف را با هم اجرا کنید. یک تنظیم مجدد جزئی یا ریستارت دستگاه ، می تواند به طور موثر گوشی شما را از خطاهای نرم افزاری تصادفی و اشکالات جزئی خلاص کند. اما اگر از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نکرده باشیم می توانیم با کمک دستگاه دیگر و سرویس مراحل زیر را انجام دهیم. وقتی گوشی خاموش است دکمه های Volume Up و Volume Down را همزمان فشار دهید، سپس دکمه ی Power را نیز نگه دارید تا صفحه ای با چند گزینه نمایان شود. خریداران قسطی موبایل میتوانند با ارائه چک یا سفته، خرید موبایل را انجام دهند و سپس در اقساط ماهانه مشخص شده، مبلغ خرید گوشی را بازگردانند.

این نمونهی اولیه صفحه نمایش لمسی داشت و همچنین صفحه کلید آن کشویی بود. طراحی فوقالعاده بدنه با کمترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سهگانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلیآمپر، تنها تعدادی از ویژگیهای مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است. این گوشی نیز از طراحی زیبایی بهره میبرد و اگر بگوییم از نظر ارزش خرید، بهترین مدل سامسونگ است اغراق نکردیم. نیز از دیگر تواناییهای این دوربین است. بنابراین اگر فناوریهای روز دنیا مانند پردازنده اسنپدراگون 888 یا بزرگنمایی عجیب و غریب دوربین برایتان اهمیت زیادی ندارد، می نوت 10 میتواند یک گزینه ایدهآل باشد. شیائومی می 9 به همراه گلکسی اس 10 اولین گوشیهایی بودند که از تراشه اسنپدراگون 855 استفاده کردند و البته در این رده قیمت کمتر گوشی هوشمندی را میتوانید پیدا کنید که دوربین سهگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی داشته باشد. یکی از مهمترین برندهای جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است. همچنین تنوع محصولات سری نوا در بازار کشور کمتر بوده و مدلهایی که در بازار عرضه شده اند بدون نمایشگر اولد هستند.

البته باید توجه داشت که این گوشی کاملاً مختص گیمرها طراحی شده و حتی شکل ظاهری آن هم خاص و متفاوت است. از لحاظ طراحی ظاهری هم می نوت 10 با وجود نمایشگر خمیدهای که دارد، بسیار زیبا و خوش دست بوده و میتواند نظر هر بینندهای را به خود جلب کند. مهمترین ویژگی های این گوشی موبایل جدید هونور طراحی و نمایشگر آن هستند. آنر 30 پرو پلاس با پردازنده کایرین 990 خود برای گیمرها هم انتخاب مناسبی است البته به این شرط که مشکلی با دو حفره دوربینهای سلفی در نمایشگر نداشته باشید. اما اگر به دنبال یک گوشی ساده برای استفاده روزمره هستید و خیلی با گوگل کاری ندارید، Honor 9A را میتوانید به عنوان یکی از گزینههایتان درنظر داشته باشید. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میانرده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدلهای بالارده و پرچمدار است که در این راه بسیار موفق هم بوده. سری Mi بسیار موفق بود و مدلهای پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت با گوشیهای اپل مقایسه میشد.

گوشی سونی Xperia 1 II یکی از جدیدترین گوشی های Sony با ویژگیهای خوب است که میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم. بنابراین، اگر زیاد اهل انجام بازی نیستید، خرید آن به شما پیشنهاد نمیشود. پردازنده بهکاربرده شده در Y6p هلیو P25 است که برای کاربری روزمره مناسب است و نمیتوان انتظار خاصی از آن درزمینه بازی یا دیگر فعالیتهای سنگین داشت. مهمترین نقطه ضعفی که برای ردمی نوت 8 میتوان برشمرد، ضعف آن در عملکرد کلی است که ناشی از پردازنده نسبتاً ضعیف آن میباشد. دوربین سلفی اما عملکرد بسیار خوبی دارد و با رزولوشن 32 مگاپیکسلی خود یکی از بهترین دوربینهای سلفی بازار است. شیائومی می 11 اولترا بهترین دوربین را در بین تولیدات این شرکت چینی داشته و حتی میتواند پرچمدارهای سامسونگ و اپل را هم به چالش بکشد. گلکسی A23، گلکسی M32 و گلکسی M12 را دیگر گوشیهای پرفروش برند سامسونگ میشناسیم. معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد. اما بهترین ویژگی این سری از جدیدترین گوشی های هونور بهرهمندی از سرویسهای گوگل است. این مدل جزو گوشی های هانور 2021 نیست و در سال 2019 عرضه شده اما یکی از معدود گوشیهای هانر است که میتوانید در بازار پیدا کنید.

بیشتر گوشی های 5g تولیدی شرکت سامسونگ هستند و بعد از آن گوشی های شیائومی اقدام به فروش ارزانترین گوشی های 5g میکنند. بعد از گذشت 2 سال از عرضه شیائومی می 9، قیمت این گوشی به حداقل رسیده و برای خریدارانی با بودجه محدود، الان بهترین فرصت است. این مدل یکی از بهترین گوشی های هنور در سال 2021 است، البته این مدل هم مانند سری مجیک 3، هنوز و پس از گذشت 6 ماه از تاریخ عرضه جهانی در بازار کشور موجود نشده است. سال گذشته و پس از گذشت دو سال، شیائومی نسخه جدیدی را تحت عنوان پوکو اف 2 پرو تولید و روانه بازار کرد که باز هم در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق بود. اما هواوی سال گذشته و در پی تحریمهای آمریکا، مجبور شد این مجموعه را به شرکت Shenzhen Zhixin New Information Technology واگذار کند. بدنه شیشهای و مواج آن بسیار جذاب بوده و آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده است. سنسور اثر انگشت این مدل در زیر نمایشگر آن قرار دارد و از نوع اپتیکال است. علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج میشود.

پربیننده ترین فوری / قیمت پراید باز هم رکورد زد! این گوشی در لیست موبایلهای ارزان قیمت قرار گرفت و توانست به واسطه این ویژگی فروش خوبی داشته باشد. با توجه به این که هواوی معمولا دو بهروزرسانی بزرگ را برای هر نسل از گوشی های خود عرضه می کند و مدل های داخل این لیست همگی با اندروید 9 پای به بازار عرضه شدهاند، احتمال زیادی وجود دارد که شاهد ارائه بهروزرسانی EMUI 11 بر پایهی اندروید ۱۱ برای آنها باشیم. این مدل گوشی از لحاظ دوربین دارای 12/40/50 مگاپیکسل هستند و دوربین سلفی آنها تا 32 مگاپیکسل است. به علاوه، دوربین این گوشی در بزرگنمایی چندان خوب نیست و در حالت عکاسی پرتره هم بافتها کمی بیش از حد روتوش شده و غیرطبیعی به نظر میرسند.

با وجود تمام خوبی ها و شایستگی های اچ تی سی 10، این گوشی نیز مانند رقبای خود بی عیب و نقص نیست. گوشی های سامسونگ به دلیل کیفیت و عمر بالا انتخاب اول بسیاری از خریداران موبایل در ایران و جهان به شمار میروند. و در انتها، فضای ذخیرهسازی از بین دو گزینه 128 و 256 گیگابایت قابل انتخاب میباشد. برای انتخاب و خرید آنلاین گوشی موبایل سامسونگ، باید به آن فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ اعتماد کرد که قیمت موبایلهای سامسونگ را به صورت معتبر و مصوب دولتی میفروشد و همچنین تعهد به قیمت ارائه شده و ضمانت بازگشت وجه نیز دارد. شرکت هواوی، شرکت چند ملیتی است که تولیدکننده گوشی موبایل هواوی و محصولات دیجیتال هواوی است.برای خرید گوشی هواوی در ایران، سایتهای خرید گوشی زیادی هستند که از میان آنها باید به فروشگاه اینترنتی موبایلی اعتماد کرد که علاوه بر داشتن نمایندگی هواوی و خدمات پس از فروش، ضمانت بازگشت وجه داشته باشند. دسترسی به مقایسه کمترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست محصول و صفحهی آنها امکانپذیر است.

Local domestic helper.