راهنمای خرید: بهترین گوشیهای بازار با قیمت 10 تا 15 میلیون تومان

از نمایشگر فوقالعاده Dynamic AMOLED 2X و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی آن نیز نباید چشمپوشی کرد. درست است راز موفقیت سامسونگ کیفیت فوقالعاده آن بود اما تصمیمات وحشتناک نوکیا برای رد کردن سیستم عامل اندروید و چسبیدن به ظاهر قدیمی و سیستم عامل جاوا نقش مهمی در غول شدن سامسونگ در بازار گوشی داشت. گوشی موبایل پوکو (POCO) از رابط کاربری Xiaomi MIUI در سیستم عامل اندروید (Android) استفاده میکند. بعضی از منتقدان از گوشی موبایل پوکو بهدلیل ارائه مشخصات بالارده با قیمت مقرون بهصرفه بهعنوان «قاتل پرچمداران» یاد میشود. برخی از این گوشیها با ۳ لنز دوربین و برخی دیگر با ۴ لنز دوربین، که شامل لنزهایی مانند لنز واید (Wide)، اولترا واید (Ultra Wide)، ماکرو(Macro) و لنز تلهفوتو (TelePhoto) هستند، تجربه عکاسی بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار میدهند.

وقتی میخواهیم در مورد کیفیت دوربین گوشی های شیائومی صحبت کنیم متوجه میشویم که اینجا جایی است که شیائومی حرفی برای گفتن دارد و بسیار قدرتمند به رقابت با برندهایی مانند اپل و سامسونگ سایت poul-mobile رفته است. تراشه فوق العاده توانمند کرین 990 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیرهسازی داخلی هیچ جای حرفی باقی نگذاشته و کاربران در اجرای بازیها و برنامهها هیچگونه مشکلی پیش رو نخواهند داشت. از طرفی اگر حافظه داخلی گوشی شما پر شده باشد دستگاه شما کند شده و دیگر کارایی مناسبی نخوهد داشت. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، باید بدانید که در تمام بازههای قیمتی مورد نظر در میان انواع گوشی شیائومی، گزینهای برای خرید خواهید داشت. ایده ساخت یک گوشی بزرگ با قلم بزرگ در آن زمان مسخره به نظر میرسید اما سامسونگ از این آزمون سربلند بیرون آمد. میزان دقیق این مدت زمان به نحوه استفاده و مشخصات سخت افزاری مدل موردنظر بستگی دارد.

با این حال ثبت جزئیات و شارپنس توی سطح مناسبی قرار داره و میتونه رضایت بخش باشه. انواع مدل های آن بازه را با نیازهایمان تطابق بدهیم. در واقع همه ما وقتی که میخواهیم برای خرید گوشی موبایل اقدام کنیم، اولین قدم مقایسه گوشیهایی است که در بازه قیمت مورد نظر ما قرار دارند. بهطورکلی این گوشیها در بازه قیمت گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان قرار میگیرند. مشخصات فنی سنسور ماکرو تقریبا همون سنسور ماکرو Redmi Note 10 Pro هستش اما اصلا انتظار عکس های ماکرو ردمی نوت 10 پرو رو از این گوشی نداشته باشید. جدیدترین موبایل شیائومی در این سری، می نوت ۱۰ پرو (Mi Note 10 Pro) است که کیفیت ساخت بالایی دارد و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار میدهد. شیائومی با معرفی گوشیهای موبایل ردمی (Redmi) که بسیار با کیفیت و ارزان قیمت بودند توانست سهم خود را در بازار بیشتر کند.

گوشیهای پوکو مناسب بازی هستند اما از نظر سخت افزاری و قیمت، میان رده هستند. نقطه قوت دیگر این برند بهروزرسانیهایی است که برای گوشیهای خود ارائه میدهد. این برند اولین بار در آگوست ۲۰۱۸ بهعنوان گوشی موبایل هوشمند میان رده اعلام شد و در ژانویه ۲۰۲۰ با تولید گوشی های موبایل میان رده، به یک برند فرعی جداگانه از شیائومی تبدیل شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gsmarena؛ در ماه مارس شیائومی رسما از اولین گوشی هوشمند تاشو خود با نام Mi Mix Fold رونمایی کرد. شرکت هواوی طی چند سال اخیر با تولید و فروش گوشیهای هوشمند نوآورانه با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی توانست جایگاه بالایی در بین تولیدکنندگاه تلفنهمراه بدست بیاورد. در کل، عملکرد گوشی را در این بخش متوسط رو به پایین ارزیابی میکنیم، چرا که حتی گوشیهای ارزان قیمت سامسونگ، الجی و دیگر برندها مانند الکاتل یا پرستیژیو هم، صفحه نمایشهای بهتری دارند و از آنجا که یکی از مهمترین اجزای هر گوشی محسوب میگردد، خوب بودنش میتواند بر روی بسیاری از ضعفهای گوشی درپوش بگذارد و یا بلعکس، بد بودنش بسیاری از خوبیهای گوشی را تحتالشعاع خود قرار دهد که در مورد این گوشی، اتفاق دوم رخ داده است.

اما با افزایش فروش این گوشیها و ارائه مدلهای متنوع به بازار، مشخص شد که دلیل قیمت پایین گوشیهای شیائومی، کیفیت پایین آنها نیست، بلکه شیائومی توانسته در کنار پایین نگه داشتن قیمت گوشیهای خود، کیفیت بدنه و ساخت گوشیها را حفظ کند. یعنی ارائه امکاناتی مشابه گوشیهای فعلی بازار، اما با قیمت ارزانتر. کاربرانی که به دنبال گوشی مناسب هستند، بدون شک مشخصات گوشیهای مورد نظر خود را با یکدیگر مقایسه میکنند. برای نمونه گوشی سامسونگ سری M بهترین عملکرد باطری را در اختیار مشتریان قرار میدهد اما از نظر مشخصات فنی و عملکرد دوربینها متوسط ارزیابی میشود. گوشی پرچمدار جزء بهترین گوشیهای موجود در بازار هستند که تولیدکنندگان هر برند یک یا چند مدل از آن را با مشخصات متفاوت تولید میکنند. گوشیهای شیائومی با سیستمعامل اندروید کار میکنند اما خود شرکت شیائومی مانند شرکتهای دیگری از جمله سامسونگ و هواوی، رابط کاربری مخصوص به خود را روی گوشیها طراحی و پیادهسازی کردهاست.

موبایل هواوی را باید تنها موبایلی دانست که خدمات رسمی مستقیم از شرکت سازنده دریافت میکند.واردکنندگان متنوعی گوشی های هواوی را به طور رسمی وارد ایران میکنند؛ اما خدمات پس از فروش انواع گوشی هواوی مستقیما تحت نظارت شرکت هواوی انجام میگیرد. ارزان ترین گوشی هواوی کدام مدل است؟ ۶-چرا بلوتوث گوشی هوآوی وصل نمیشود؟ گوشی هوآوی Nova 7i به صورت پیشفرض با اندروید 10 عرضه شده است که ممکن با ارائه ورژنهای جدیدتر به نسخههای بالاتر نیز ارتقاع پیدا کند. کیفیت ساخت و زیبایی گوشی های موبایل شیائومی باعث شد که به این برند لقب اپل چینی بدهند و آن را با گوشی های موبایل اپل مقایسه کنند. گوشی های موبایل سری می (Mi) بسیاری از ویژگیهایی که کاربران حرفهای انتظار دارند را در خود جمع کردهاند.در میان لیست جدیدترین گوشی شیائومی از سری می، نام گوشی می ۱۱ اولترا (Mi 11 Ultra) به عنوان اخرین مدل گوشی شیائومی دیده میشود. در مقایسه با سایر مدلهای گوشی ردمی، گوشی های ردمی نوت مانند ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۹ در میان کاربران بسیار محبوب شدند. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا چندین گوشی را از نظر قیمت و مشخصات با هم مقایسه کنید و بهترین مدل را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

پس از آن برند شیائومی با سرعت زیادی قدرت را در بازار موبایل چین و آسیای شرقی به دست گرفت. این شرکت اولین گوشی موبایل هوشمند خود را در سال ۲۰۱۱ روانه بازار کرد و به سرعت سهم بسیاری را در بازار موبایل چین به دست آورد. در سال ۲۰۱۰ شیائومی به طور رسمی اولین سیستم عامل MIUI مبتنی بر اندروید خود را راه اندازی کرد. بر اساس گزارش ها، این گوشی هوشمند از وجود نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره میبرد. این پردازندهها بسیار قوی هستند و برای اجرای برنامههای مختلف، کاربر را با مشکل موجه نمیکنند. این آپدیتها برای بهبود رابط کاربری و اصلاح باگها و خطاها است که استفاده از گوشی را برای کاربران جذابتر میکند. به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هفته گذشته رندرهایی از گوشی هوشمند سونی Xperia Ace 2 منتشر شد، هم اکنون نیز در فهرست کنسول گوگل پلی ظاهر شده است، بنابراین به نظر میرسد که تاریخ عرضه آن نزدیک است. اگر آیفون را در نظر نگیریم، دیگر رقیب بزرگ سامسونگ در بازار گوشیهای هوشمند، شرکت LG است.

اگر شما هم به دنبال یک گوشی ارزان قیمت هستید اما تمایلی به استفاده از اندروید Go ندارید باید به شما بگوییم که گلکسی A01، اندروید 10 و One UI 2.0 را نیز راه اندازی کرده است. اینها سوالاتی است که ممکن است در ذهن شما به وجود بیاید و یا به آن نیاز داشته باشید . معمولا گوشیهایی که در بازارهای آمریکای شمالی وجود دارند، دارای پردازندهی کوالکام و گوشیهای سامسونگ در دیگر نقاط دنیا، مجهز به پردازندهی اگزینوس هستند. شیائومی در این رابط کاربری، برنامههایی را بهطور پیشفرض به سیستمعامل اندروید اضافه و روی گوشیهای خود نصب کرده است. به این نکته توجه کنید که حتما کارت حافظه را یک بار با پارتیشن Fat32، فرمت نمایید. ردمی یک برند فرعی از شرکت شیائومی است که با هدف ارائه گوشیهای موبایل هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت معرفی شد اما اخیرا این برند از شیائومی جدا شده است. در عوض حافظه سیستم برای گوشیهای اپل حرف اول را میزند و حداقل حافظه 32 گیگابایتی برای یک کاربر کممصرف کفایت میکند. با توجه به نبود پشتیبانی از درگاه کارت حافظه پیشنهاد میکنیم حداقل نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را خریداری کنید. این گوشی ۸ اینچی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو نسخه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار شده است.

↑ «10 مدل برتر پر فروشترین گوشیهای 2020 از برندهای مختلف سامسونگ، شیائومی و غیره». خط تولید S20 پردازندههای به مراتب پر سرعتتری دارند و دوربینهای هر سه مدل آن نیز به شدت خوب هستند. توی پنل پشتی کنار دوربینهای عقب، یه نمایشگر کوچیک قرار داره که کاربردهای زیادی داره. گوشی «اچ تی سی مجیک» نامی بود که میتوان آن را دومین گوشی این برند محسوب کرد. کیفیت و بهرهگیری از قابلیتها و تکنولوژیهای جدید در ساخت این گوشیها باعث محبوبیت آنها شده است. این شرکت خیلی زود توانست در سایر کشورهای آسیایی مانند هند و سنگاپور نیز محبوبیت بسیاری به دست آورد. اگر از تاثیر خود بر محیط زیست آگاه هستید، تلفن همراه دست دوم و موبایل کارکرده انتخاب بهتری است.

سامسونگ s22 که نسبت به پرچمدار ۲۰۲۱ سامسونگ پیشرفت قابلتوجهی داشته، مدلی همهفنحریف و از جمله بهترین گوشیهای سامسونگ ساخته شده تا به امروزست که از پس همهی نیازهای شما به خوبی بر میآید و علیرغم گران بودنش، ارزش خرید بالایی هم دارد. پس از اینکه گوشیهای شیائومی وارد ایران شدند، کاربران زیادی نسبت به آنها علاقه نشان دادند که باعث شد لوازم جانبی گوشی های شیائومی نیز بهراحتی وارد کشور شوند و در دسترس کاربران قرار بگیرند. سامسونگ یکی از قدیمیترین شرکتهای تولید تجهیزات الکترونیکی در کشور کرهجنوبی است. با مراجعه به وبسایت اعتبارکالا میتوانید انواع گوشی شیائومی را مشاهده کنید چرا که این مرکز یکی از مراکز بزرگ فروش گوشی شیائومی در سراسر ایران است. قیمت گوشی میان رده سامسونگ با قیمت گوشی پرچمدار سامسونگ متفاوت است.

گوشیهای موبایل شیائومی به سرعت توانستند با برندهای قدرتمندی مانند اپل و سامسونگ رقابت کنند زیرا علاوهبر ویژگیهای مناسب و سختافزار قدرتمند، قیمتهای بسیار مناسبی دارند. یکی از این گوشیهای هوشمند، شیائومی 11T است که نهتنها به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است، بلکه طراحی بسیار زیبا و جذابی را با خود بههمراه دارد. علاوه بر این موارد صفحه نمایش های اولد مصرف بهینهتری دارند و با باتری گوشی شما رابطه بهتری خواهند داشت. ✔ سایت های زیادی این روزها در حال فعالیت هستند که شما علاوه بر اینکه میتوانید قیمت های گوشی را ببینید و آنها را با هم مقایسه کنید میتوانید مشخصات فنی را هم ببینید؛ اما کمتر مرجع موبایلی را میتوان یافت که جدید ترین گوشی ها را هم بتوان با هم مقایسه کرد. این در صورتی است که برخی شرکت ها از فروش هر گوشی خود 40% سود می کند.

برند شیائومی به مرور زمان تولید طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی از جمله اکوسیستم محصولات خانه هوشمند و اینترنت اشیا (IOT) را گسترش داد. این اتهامات از جمله شامل کلاهبرداری بانکی و نقل و انتقالات پولی، کارشکنی در مسیر عدالت و سرقت فناوری از شرکت آمریکایی «تی موبیل» است. این تنوع توانسته طیف سلیقهای بسیاری از کاربران را پوشش دهد و رضایت آنها را جلب کند. قابلیتهای جذاب این گوشی نظر بسیاری از طرفداران و حتی منتقدان شیائومی را به خود جلب کرده است. همچنین شیائومی با افزودن قابلیت شارژ سریع (Fast Charge) به باتری گوشیهای خود، توانسته نظر کاربران و منتقدان را جلب کند. سری A گوشی های سامسونگ گوشی های میان رده و ارزان قیمت از این برند هستند که در سال ۲۰۱۹ شرکت سامسونگ از گوشی A10 تا A80 را وارد بازار گوشیهای هوشمند کرد. این امر باعث شد که کاربران تمایل بیشتری برای خرید موبایل شیائومی از خود نشان دهند. این گروه که گوشی های پرچمدار شیائومی را دربرمیگیرد، دارای زیرمجموعههای گوشی موبایل سری می (Mi)، سری می نوت (Mi Note)، سری می مکس (Mi Max) و می میکس (Mi Mix) است. اما در کنار همه این خوبیها، دوربین شیائومی ردمی نوت 11 اصلاً نمیتواند انتظارات را برآورده کند و نباید توقع زیادی از آن داشته باشید.

Advantages of local domestic helper.