مقایسه شیائومی 12 Lite با Nothing Phone (1)؛ از مشخصات فنی تا طراحی و قیمت

تکنولوژی 5G هنوز به صورت عمومی قابل استفاده نیست اما اگر از جمله افرادی هستید که دیر به دیر گوشی خود را عوض میکنید بهتر است همین حالا اقدام به خرید گوشی 5G کنید. هر برنامه در Google AppStore فقط صفحه را ضبط میکند اما نمیتواند صدای داخلی را ضبط کند. این نرم افزار از شما میخواهد که این روند را تأیید کنید تا بتواند اطمینان حاصل کند به طور تصادفی انجام نشده است. البته هیچ تاییدیهای به معنی این نیست که آب به دستگاه شما آسیب نمیزند. امروزه اکثر تلفنهای همراه در آزمونهای تست مقاومتی مثل IP شرکت کرده و تاییدیه میگیرند تا نشان دهند در مقابل آب و گرد و خاک مقاوم هستند اما در گوشی خبری از این استاندارد نیست و در بررسی آن هم به نظر نمیرسد چاره خاصی برای مقاوم کردن آن اندیشیده شده باشد. اما Sony Xperia 5 جدیدتر و البته بهتر عمل میکند.

سامسونگ بارها و بارها ثابت کرده است از این خوشحال است که تصمیمات قطعی در قسمت طراحی را تغییر میدهد. یعنی یکی از انتخابهای مناسب برای فردی که میخواهد یک موبایل هوشمند معمولی با هزینه کم بخرد همین a22 خودمان است. مثل این است که بگوییم iPhone 5s سریعترین و بهترین موبایل جهان است. فروشگاه اینترنتی لیپک با ارائه ی مدل های مختلف از گوشی های شیائومی با قابلیت های بی نظیر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا به راحتی مدل مد نظر خود را در سایت سرچ کرده و قابلیت ها و مشخصات گوشی را مطالعه کنند. در زمینه باتری گوشی های هوشمند هواوی در این سال ها بسیار خوب عمل کرده است به طوری که توانست از باتری هایی با ظرفیت بسیار بالا در گوشیهای خود جا نمایی کند و از طرفی شارژ سریع هم این باتری ها را شارژ کند کمپانی های دیگری همچون سامسونگ هم در این زمینه تلاش های بسیاری کرده است و میتوان گفت که این دو کمپانی در زمینه کیفیت باتریهای گوشیهای خود در یک رده قرار دارد. بعنوان مثال دو مدل موبایل سامسونگ a31 در طبقه پایین رده و گلکسی a51 در طبقه میان رده از سری نمونههای پرفروش و محبوب گلکسی سری A بشمار میروند و از بالا ردهها میتوان به گلکسی نوت 20 اشاره نمود.

لازم به ذکر است بدانید دو نسخه متفاوت از اسنپدراگون 821 وجود دارد؛ نسخه AB این چیپست که در این گوشی و همچنین در Pixel XL نیز استفاده شده از همان عملکرد اسنپدراگون 820 بهره میبرد با این تفاوت که مصرف انرژی کمتری دارد. در میان گوشی های سری a دو مدل طرفدران زیادی پیدا کرده است. گوشی شیائومی می ۱۲ که در دسامبر سال ۲۰۲۱ معرفی شد را میتوان یکی از بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی و بهطور کلی یکی از قویترین پرچمداران بازار دانست. در ماه مارس سال ۲۰۱۰، شرکت اپل شکایتی در کمیسیون تجارت بینالمللی آمریکا تنظیم کرد و در آن مدعی شد که ۲۰ مورد از اختراعات آنها از جمله واسط کاربری سختافزار گوشی آیفون توسط شرکت اچتیسی نقض شده است.

این محصول دارای رم ۶ گیگابایتی و سه دوربین ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی است. این محصول سونی اگرچه میان رده است اما مشخصات دوربین بزرگی دارد. البته در این بین خرید گوشی هواوی به دلیل تحریم های گوگل با اما و اگرهایی رو به رو بود اما هواوی این معضل را با راه اندازی هواوی موبایل سرویس (HMS) و اپ گالری با هزاران توسعه دهنده در سراسر دنیا به خوبی حل نموده است. سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی میشود که هر یک قابلیتهای خاصی را به کاربران ارائه میدهند. در حالی که گوشی شیائومی ۱۱ تی بهتنهایی از قابلیتهای خوبی استفاده میکرد، گوشی 11T Pro با ویژگیهای جذابش گوشیهای دیگر بازار را بهراحتی به چالش میکشد. بدون معطلی بریم سراغ معرفی بهترین گوشی شیائومی… بدون شک سازندگان اندروید در آن سال ها به هیچ عنوان به این که این پلتفرم تا این حد پیشرفت خواهد کرد، نمی توانستند فکر کنند. دوربین قابل قبول: دوربین این گوشی ها عملکرد بسیار خوبی دارد و عکس و فیلم های بی نظیری می توان با آنها ثبت کرد. به همین دلیل کمپانی ها یکسری کدهای مخفی برای آن ها در نظر گرفته اند تا به وسیله ی آن ها به تست محصول خود بپردازند.

این گوشی بسیار سریع و روان است و چه در اجرا و جابجایی بین اپلیکیشنها و چه بازیهای سنگین تأخیری در عملکرد آن مشاهده نکردیم. گوشیهای هوشمند به کمک لوازم جانبی در روندی رو به رشد، جای بسیاری از ابزارها و محصولات، از ماشین حساب گرفته تا دوربین و هرچیزی که در این بین قرار دارد را در زندگی روزمره گرفتهاند. اهمیت قدرت پردازنده در توانایی انجام عملیات پردازش در هماهنگی ارتباطات کارآمد بین تمام اجزای تلفن همراه است. 22 باتری خیلی خوبی دارد و در عکاسی هم عملکرد کافی برای رفع نیازهای شما دارد، پردازنده این موبایل برای نیازهای روزانه و معمولی به خوبی کفایت میکند اما اصلا از آن توقع اجرای بازیهای سنگین را نداشته باشید.

چندین سال است که در محصولات سامسونگ از همین آداپتور استفاده میشود اما حداقل توان آن در خیلی از مدلها بیشتر از ۱۵ وات است و ورودی سیم آن تبدیل به type-c شده است که سریعتر است. آداپتور ۱۵ واتی و سیم شارژر type-c به type-a. حکایت فست شارژ ۱۵ واتی سامسونگ هم همین است. یک گوشی پرچمدار سامسونگ همچنین ضد آب است و قابلیت شارژ بیسیم داخلی را دارد. موبایل a22 سامسونگ از فناوری فست شارژ (شارژ سریع) استفاده میکند که ۷-۸ سال پیش ساخته و نام گذاری شده است. با بهرهمندی تلفنهای همراه از فناوری هوشمند ما از تلفن همراه خود بیش از یک وسیله برقراری تماس انتظار داریم. زمان انتخاب و خرید تلفن همراه حتما یکی از فاکتورهای خرید برای افراد این است که بنابر نیاز و انتظار خود از یک تلفن همراه بهترین برند تلفن همراه را انتخاب کنند. برای چنین شرایطی، ویژگی در نظر گرفته شده که سیستم پشت خطی یا انتظار تماس نام دارد.

اما دیدید که در برخی موارد a22 چیزی بیشتر از یک موبایل میان رده ارزان قیمت بود. به هر حال ما هم قصد نداریم موبایل خود را داخل استخر بیندازیم یا بیدلیل در معرض آب قرار دهیم اما خوب بود که اگر به طور ناخواسته آبی روی موبایل ما پاشید آسیب کمتری ببیند یا اصلا آسیبی نبیند. ممکن است ناامیدکننده به نظر برسد اما درنهایت برای مشتری چیزی جز یک خبر خوب نیست. بالاخره گوشی a22 سامسونگ خوب است یا نه؟ گوشی اندروید سامسونگ را میتوان در انواع مدلهای متنوع براساس امکانات، قابلیتها و قیمت روز موبایل در سه دسته پایین رده، میان رده و بالا رده طبقه بندی کرد. این گوشی در15 می 2020 به بازار عرضه گشت و در میان گوشی های مقرون به صرفه توانست توجه افراد زیادی رابه خود جلب کند. سامسونگ درجاهای دیگر دوست دارد درباره حفظ ویژگیهایی که اپل خالی کرده سروصدای زیادی ایجاد کند، یا اینکه دوست دارد ویژگیهای مشابه اما قطعاً کپیبرداری نشده آن را بهتر بیان کند. در هر تاییدیه ذکر شده است که تا چه عمق و چه مدتی آسیب نمیرسد اما حتی این قول هم ممکن است نقض شود. هواوی عموما استفاده از نوع محافظ شیشه را در مشخصات فنی محصولاتش ذکر نمیکند.

با اینکه در سالهای گذشته انواع گوشی هواوی مهمترین محصول این کمپانی بود، اما محصولات مختلفی با برند هواوی در دنیا ساخته میشوند. اگرچه قیمت محصول آنها میتواند پایین باشد، اما کیفیت آنها در مقایسه با سایر محصولات پایینتر است. One Ui شاید مورد پسند همه نباشد اما یکی از بهترینها است. اشتیاق سامسونگ برای اینکه همهچیز همیشه موردتوجه همه مردم باشد به این معنی است که یک مزیت آشکار نسبت به اپل دارد، و آن عدم تعهد تقریباً کامل نسبت به تصمیم طراحان است. از خرید گوشیهایی که ضمانت ندارند، خودداری کنید زیرا سودجویان نیز به این عرصه وارد شدهاند و نسبت به تولید گوشیهای تقلبی اقدام کردهاند که باید تنها یک فروشگاه معتبر را برای خرید انتخاب کرد. گرچه به نسبت سایر برندهای موجود در بازار قیمت گوشی سونی خصوصاً پرچمداران کمی زیادست اما از نظر طراحی و قدرت پردازنده بدون شک بی رقیب است. هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت و مشخصات ظاهری گلکسی A53 5G در دسترس نیست اما تا اینجا میدانیم قرار با گوشی سروکار داشته باشیم که نسبت به مدلهای قبلی خود مجهز به پردازنده و باتری قوی تری است. اما در a22 با این باتری نسبتا بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری چه داریم؟

باتری 4000 میلی آمپر. این گوشی هوشمند میان رده فقط ۱۷۵ گرم وزن و ابعاد ۱۶۰×۷۳.۷×۷.۸ میلی متری داره. این گوشی میان رده ی قدرتمند در سال 2019 با 128 گیگ حافظه ی داخلی و 6 گیگ رم به بازار عرضه شد و قابلیت های منحصر به فرد آن توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این تغییرات و برگشتها بهعنوان یک ماده بازاریابی عالی برای شرکت در نظر گرفته میشود و اجازه میدهد تا ویژگیهای نسبتاً اساسی و تغییرات کوچک در طراحی را بهعنوان بردهای عظیم و قدرتمند برای مشتریان در نظر بگیرد. از آنجایی که انواع گوشی سامسونگ از دیرباز در بازار موجود بودند، تعمیر و یافتن لوازم جانبی این گوشیها به راحتی انجام میشود.

طراحیهای ظریف: بدون شک تلفنهای سیب مانند آیفون ازنظر زیباییشناسی از زیباترین طرحهای موجود در بازار هستند. سایت آی تی قیمت به عنوان مرجع قیمت گوشی موبایل و تبلت با دارا بودن کامل ترین و بروز ترین لیست قیمت موجود در بازار گوشی موبایل در حال حاضر یکی از برترین ارائه دهنده گان قیمت گوشی موبایل به صورت لحظه ای و مداوم می باشد،حضور معتبرترین فروشندگان و واردکنندگان گوشی موبایل و لوازم جانبی در سایت آی تی قیمت باعث گردیده تمامی کاربران و خریداران گوشی موبایل بتوانند با مشاهده و مقایسه قیمت گوشی موبایل وگرفتن مشاوره برای خرید گوشی مورد نظر و بررسی دقیق مشخصات فنی گوشی بهترین انتخاب را در بین گوشی های موجود در بازار موبایل ایران داشته باشند.

آنها همچنین اولین شرکتی هستند که نمایشگر OLED را روی تلفن به بازار سایت poul-mobile عرضه میکنند. این مدل نیز مانند نسخه پرو (که در ادامه به آن خواهیم پرداخت) از تراشه Snapdragon 778G 4G و نمایشگر OLED استفاده کرده و دوربین سهگانه ۵۰ مگاپیکسلی دارد. برای ذخیره عکس شب مهتابی دیجیتالی برای زمینه گوشی اچ تی سی دیزایر 820 ، باید بر روی لینک دانلودی که سایت جوهره در بالای این توضیحات قرار داده است ، کلیک کنید . با اینکه گوشی محصول سال 2015 بود اما این گوشی خصوصیت ضد اب داشت و این گوشی با توجه به اثبات خود کمپانی سونی حدودا سی دقیقه در زیر اب دوام می اورد . یکی دیگر از مشکلات گزارشی دارندگان اچ تی سی 10، این است که تعویض از حالت وای فای به Data Mobile زمان زیادی به طول میانجامد.

رابط کاربری دوربین اچتیسی U Ultra در نگاه اول ساده و آسان است اما به اعتقاد ما این رابط کاربری چند اشکال اساسی دارد. اما اگر بخواهیم نتایج را نسبت به سخت افزار بسنجیم متوجه میشویم که ٬٬ خیلی هم در مدیریت مصرف انرژی خوب عمل نمیکند. در واقع اگر بخواهیم نگاهی به موبایلهایی با چیپست پردازشی کم توان Dimensity 700 و ظرفیت باتری حدود ۰۵,۰۰ mAh بیندازیم متوجه میشویم که ٬٬ در ته این لیست قرار دارد. در ادامه این مطلب بهترین مدل سامسونگ از نظر باتری را بررسی میکنیم، پس اگر اولویت خرید شما باتری بزرگ و شارژدهی مناسب است، حتماً قسمت بعدی را مطالعه کنید. گلکسی A51 یکی از دیگر تولیدات پر فروش کمپانی سامسونگ بشمار میرود. بهعنوان یک تلفن همراه با سیستمعامل آندروید، بارگیری آن آسان است، درواقع اشتراک فایلها از یک دستگاه اندرویدی به دستگاه دیگر. انتقال اسکنر اثرانگشت نیز کاملاً بر اساس بازخورد مصرفکننده است که سامسونگ از انجام آن خوشحال شد. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 865 عرضه شد که سال گذشته پرچمدار پردازندههای کوالکام بود. اگر اپل هنوز هم مشغول تولید این مدل آیفون بود در واقع داشت یک محصول عقب مانده به درد نخور تولید میکرد. دوربین عقب آن 23 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلو 16 مگاپیکسلی هم دارد.

Advantages of local domestic helper.