راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل بازار در هر بازه قیمتی آبان ۱۴۰۱

هم این‌بار قوی تر و قدرتمندتر از همیشه با شش هسته پردازشی قوی ترین گوشی جهان را همراهی می‌کند. شیائومی و بعقیه برندهای که تازه اومدن که به سختی قطعات تعمیریشون پیدا میشه. هر برند گوشی که تازه میاد تا چند ماه اول هیچ مشکلی ندارن ولی ۶ ماه که بگذره تازه مشکلاتش بیرون میفته.

فهرست بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان در بازار

نظر شما چیست؟ بهترین گوشی از نظر شما باید چه استانداردی داشته باشد؟ آیا مدل دیگری می‌شناسید که در لیست راهنمای خرید گوشی ما آن را پیدا نکردید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. در راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان کم‌کم معیارها به ۲ بخش تقسیم می‌شود، قدرت و عکاسی، اما از دید ما گزینه‌ای بهترست که در هر دو زمینه به یک نسبت خوب کار کرده باشد. در ادامه راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون را در لیستی از گوشی‌ها برای شما شرح خواهیم داد. اصلی‌ترین دلیل انتخاب ما برای گوشی a01 core عملکرد بسیار خوب باتری است؛ البته در دیگر موارد مثل نمایشگر نیز نسبت به قیمت، سامسونگ بد کار نکرده است. اگر طرفدار برند سامسونگ هستید و از طرفی قصد تهیه مدل ساده‌ای را دارید این گوشی را هم به عنوان بهترین گوشی از این برند آن هم در این محدوده می‌توانید مد نظر قرار دهید.

این گوشی به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی فول اچ دی مجهز است که نرخ نوسازی آن ۹۰هرتز است. همین باعث می‌شود که در هنگام جابجایی بین برنامه‌ها و تماشای فیلم بر روی این گوشی، حس روان و لذت بخشی داشته باشید. این گوشی به لطف بهره مندی از یک باتری با ظرفیت بالا و پردازنده‌ای با مصرف انرژی بهینه، شارژدهی خوبی نیز دارد و حتی به هنگام اجرای بازی‌های سنگین نیز مقدار کمی از شارژ آن کم می‌شود. لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی برای محصولی در این محدوده‌ی قیمتی بسیار خوب عمل می‌کند، اما عملکرد این گوشی از نظر دوربین به پای عملکرد سخت‌افزاری آن نمی‌رسد.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

این دستگاه با نسخه 12 سیستم‌عامل اندروید همراه شده تا از هر نظر گوشی مدرنی به‌حساب بیاید. این تراشه برای اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدیو کاملاً مناسب است. پردازنده گرافیکی Adreno 610 هم از پس اجرای بازی‌های نسبتاً سنگین به خوبی بر می‌آید. قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک بوده و قاب جلویی را شیشه پوشانده که جلوه‌ زیبایی به گوشی داده است.

موتورولا G9 پاور هم یکی از همین گوشی‌های نسبتا خوبی است که جانشین G8 پاور شده و شاخص‌ترین قابلیت آن هم باتری پرظرفیت آن است. محصول بعدی متعلق به یکی از موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شیائومی یعنی پوکو است که در بازار کشور ما، محصولات بسیار خوبی دارد؛ از جمله همین پوکو M3 که توانسته با قیمت بسیار مناسب خود، توجه خیلی از کاربران را جلب کند. به طور کلی محصولات این برند هم مثل زیرمجموعه‌ی دیگر شیائومی یعنی ردمی با قیمت فوق‌العاده مناسبی راهی بازار می‌شوند و به همین خاطر طرفداران زیادی دارند.

۳. نوکیا ۳.۴

سامسونگ در کنار A12 یک گوشی دیگر با نام A12 Nacho را معرفی کرده که تنها در بخش پردازنده با هم تفاوت دارند. A12 Nacho بر خلاف برادرش از پردازنده اگزینوس 850 که ساخته خود سامسونگ است بهره می‌برد. ابعاد نمایشگر گوشی پوکو M4 Pro حدود ۶.۴۳ اینچ و نوع نمایشگر در آن AMOLED است. باتری گوشی هواوی Y9A لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌ آمپر ساعت و شارژ سریع ۲۲.۵ تا ۴۰ واتی است. رزولوشن تصویر در این گوشی ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل بوده و تراکم پیکسلی در آن حدود ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ است.

می توان گفت بدون داشتن یک گوشی موبایل بسیاری از کارها مختل شده و یا با سرعت بسیار کمتری انجام خواهد ادامه مطلب در این وب سایت شد. ضمنا ما سعی کردیم مدلهایی را در این بخش گردآوری کنیم که توانسته اند رضایتمندی بالایی از سوی کاربران کسب نمایند. جی پلاس برند نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی محصولات بی نظیر حوزه تکنولوژی محبوبیت زیادی در بازار یافته است. گوشی موبایل G PLUS P10 نیز یکی از گوشی های خوش ساخت این برند است که به نوعی می توان آن را بهترین گوشی تا 2 میلیون تومن موجود در بازار دانست. این گوشی دارای بدنه ای سبک و جمع و جور می باشد که از پلاستیک براق ساخته شده و ظاهر دلنشینی دارد. این گوشی گزینه خوبی برای بازی‌های موبایلی نیست، زیرا عملکرد بازی آن محدود است.

  • همچنین ردمی نوت ۱۰ از آن جایی که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شد از اندروید ۱۱ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض بهره می‌برد و شانس بیشتری هم برای دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری بیشتر دارد.
  • همچنین شاهد یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در کنار شارژ سریع 67 وات هستیم.
  • بنابراین اگر به دنبال خرید محصولی هستید که در کنار عملکرد سخت‌افزاری نسبتا خوب (نه چندان قدرتمند) می‌تواند از لحاظ طول عمر باتری، عملکرد خارق‌‌العاده‌ای داشته باشد، موتو G9 پاور یک انتخاب خوب و منطقی خواهد بود.
راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل بازار در هر بازه قیمتی آبان ۱۴۰۱

یکی از نقطه قوت‌های این گجت نسبت به گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت موجود در بازار پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی متری است. صفحه نمایش این گجت از پنل IPS LCD تولید شده و کاربران قادر هستند از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی این میان‌رده برای مشاهده فیلم و همچنین تجربه بازی‌های مختلف استفاده کنند. در حال حاضر اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند به خصوص کاربران گجت‌های اندرویدی علاقه‌مند به استفاده از گوشی هوشمند هوشمندی هستند که حداقل از نمایشگر ۶ اینچی پشتیبانی کند. در کنار این تراشه قدرتمند یک پردازنده دیگری به نام Adreno 619 وجود دارد که وظیفه پردازش گرافیک را در این گوشی هوشمند بر عهده دارد. وجود چنین پردازنده گرافیکی در یک گوشی میان‌رده می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند و ناگفته نماند این گجت در سال ۲۰۲۰ طراحی شده است.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان

Local domestic helper.