معرفی انواع دریچه بازدید فن کویل پایگاه اطلاع رسانی رجا

با توجه خواص فن کویل جهت مدیریت دمای محیط بهتر است از سیستم فن کویل برای آپارتمان‌ها و ادارات بزرگ استفاده شود. به مانند دریچه گریل 9 سانتی‌متری بوده با این تفاوت که طول شیارهای گریل‌دار 18 سانتی‌متر بوده و ظاهر درپوش شلوغ‌تر از آن خواهد بود. قابلیت ساخت در دو سبک وزنه‌ای و لولایی در چندین رنگ برای این مدل نیز وجود دارد.

  • هم چنین طریقه نصب فریم شان بر روی چارچوب جلویی فن کویل می تواند به صورت پیچ از رو و پیچ مخفی باشد.
  • عدم تاثیرپذیری این دریچه در برابر رطوبت، شرجی و نم مهمترین ویژگی و مزیت این نوع دریچه زیر فن کویل می باشد..
  • این مدل از دریچه های از افت فشار جلوگیری کرده و بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان آورد.
  • دریچه های بازدید با مدلهای مختلف مانند دریچه بازدید با گریل معمولی ، مشبک، خطی ، گل سقفی به شکل تک و دوبل ساخته می شوند.

همچنین در نظر داشته باشید که این تجهیزات ممکن است بر روی سقف، دیوار یا کف زمین نصب شوند، بنابراین توصیه می شود که با تنوع و انواع این تجهیزات آشنایی کافی را داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین آن را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید جامع ترین تنوع مربوط به این محصولات را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد بررسی قرار دهید. شما میتوانید برای تهیه و ساخت ، تعمیر و خرید دریچه کولر ،دریچه هواوهود صنعتیبه گروه سرین هود مراجعه کنید . چنانچه به جهت موارد زیر نیاز به خرید این دستگاه دارید می بایست دریچه مناسب ان را نیز تهیه نمایید. این دستگاه به کانال متصل نمی گردد بلکه به جهت کنترل دمای محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

درباره پخش نیرو سپهر مهار

این دریچه بیشتر برای دستگاه هایی که برای مکش هوا نیاز به بازدید از دریچه از طریق بدنه در دارند می باشد.برای تناسب با مدل دریچه (در صورت خطی بودن مدل) از دریچه فن کویل خطی استفاده می شود. در مرحله آخر دریچه زیر فن کویل تک گل لولایی آلومینیومی با نظر کارفرما و از طریق رنگ کوره ای پودری الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و بعد از خارج نمودن دریچه زیر فن کویل از کوره آن را توسط مشمای حباب دار بسته بندی می کنند تا از هرگونه آسیب و صدمه و خراش در امان باشد. همانطور که در بالا ذکر شد ، فریم دریچه زیر فن کویل از پروفیل آلومینیوم ساخته می شود و سایز این پروفیل ها نیز در عرض ۳۲ و ۵۰ میل قابل تولید و استفاده می باشد .

۹) روش ساخت دریچه زیر فن کویل دوگل سقفی وزنه ای آلومینیومی

معرفی انواع دریچه بازدید فن کویل پایگاه اطلاع رسانی رجا

اندازه فریم در حدود 3 الی 5 سانتی متر و انتخاب رنگ بسته به سفارش کارفرما از نوع کوره ای الکترواستاتیک می باشد. دریچه زیر فن کویل دارای انواع آلومینیومی و چوبی و پی وی سی ساخته میشود که نوع آلومینیومی بسیار پرطرفدار است. گران ترین جنسی که برای دریچه فن کویل استفاده می شود جنس ام دی اف میباشد که ظاهر بسیار زیبایی به کار شما می دهد. مهم ترین عامل در قیمت گذاری دریچه بازدید جنس میباشد وابعاد و رنگ به کار رفته و نوع درب دریچه از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت میباشند. مدل های زیادی از دریچه زیر فن کویل در بازار وجود دارد اما معرفترین آنها شامل شیاردار، مشبک ، خطی ، طرح سقفی ، تاسیسات میباشند.

با استفاده از فن کویل ها تجهیزات مرکزی گرمایش، سرمایش کوچکتر می شود اما برای این دستگاه ها می بایست دریچه مناسب با ان دریچه زیر فن کویل انتخاب شود . فن کویل دستگاهی می باشد شامل لوله های سرد ، گرم و موتور و دریچه است . از موارد مهم در اجرای عایق الاستومری لوله ای درزبندی مناسب جهت جلوگیری از پرت حرارت و استهلاک عایق می باشد.انواع نوارهای درزگیر از جمله برزنتی و آلومینیومی در ضخامت های مختلف با میزان چسبندگی متناسب می تواند عمر سیستم عایق بندی شده توسط عایق الاستومری لوله ای را به میزان زیادی بالا می برد. نظر به اینکه زندگی روزمره بشر رو به پیشرفت و ترقی می‌باشد و در زمینه صنعت ساختمان. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد.

Advantages of local domestic helper.