تجهیزات اتاق فرار راه اندازی اتاق فرار قفل ماسک تجهیزات الکتریکی اتاق فرار | allescape

، سناریونویس بر مبنای ایده‌های فیلم‌های سینمایی پرطرفدار و داستان‌های مهیجی که از شخصیت‌های مشهور و محبوب برخوردارند، اقدام به داستان‌سرایی و سناریونویسی برای اتاق‌ها می‌نماید. سپس نسخه نهایی سناریو در اختیار گروه معماری قرار می‌گیرد تا فضاسازی و خلق دکوراسیون متناسب با سناریو انجام شده و نقشه‌های مرتبط با تجهیزات بازی و نقاشی‌های گرافیتی طراحی و تهیه شوند. در آخرین مرحله، هوشمندسازی و ایجاد سیستم های کنترل بازی توسط واحد مهندسی الکترونیک انجام می‌گردد.

لازم به ذکر است که تجهیزات آریو به دلیل کیفیت ساخت بالا، امکان بهره‌برداری و کسب درآمد را به مدت بیش از سه سال و با هزینه‌ی نگهداری اندک فراهم می‌نماید. اتاق فرار ذهن شما را درگیر می‌کند، توانایی انجام کار گروهی شما را بالا می‌برد و یک محک جدی برای هوش شما محسوب می‌شود. خوشحال میشیم در رابطه با کارخانه اتاق فرار نظر خودتان را بنویسید.

  • آن‌ها بارها و بارها خود و ذهن خود را در محیط بازی قرار می‌دهند و تمام راه‌هایی را که بازیکنان ممکن است در آینده برای برهم زدن ریتم بازی استفاده کنند، در نظر می‌گیرند.
  • این بازی با میزان ترس ۸۰ درصد و سختی ۷۰ درصد با دکوری جذاب، شما را از زمان حال جدا می‌کند؛ زیرا سناریو و حوادث بازی در گذشته‌ای نسبتا دور اتفاق افتاده‌اند.
  • در غیر این صورت، جریان و سیالیت بازی قطع می شه و مانع تجربۀ مطلوب و لذتبخش می شه.
  • اتاق فرار ماموریت غیرممکن یک بازی مهیج با درجه سختی بالا برای کسانی است که خود را در این بازی حرفه‌ای می‌دانند.
  • بیایید یک قدم دیگر به روند معمای ساعت اضافه کنیم تا تماشای ویدیو در تلویزیون اهمیت بیش‌تری پیدا کند.
  • اینجا شما باید اتفاقات مهم سناریو رو بنویسید و بعد به فکر وصل کردن این اتفاقات طراحی و ساخت اتاق فرار به هم باشید.
این محبوبیت بالا باعث شد که در کشور ایالات متحده به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه ساخت اتاق فرار جهشی شدید دیده شود. نمودار زیر نشان دهنده تعداد اسکیپ روم در ایالات متحده مابین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ میلادی است که به خوبی این جهش را نشان می دهد. برای ساخت اتاق فرار فقط داشتن ایده کلی کفایت نمی کنه، بلکه باید واسه خودتون حد و حدود مشخص کنین. اصلا فرقی نمی کنه چه ژانری دوس دارین؛ ترسناک یا درام، اکشن یا فانتزی، جنایی و یا جنگی و تاریخی… متعهد بودن به یه ژانر مشخص قبل از هر چیز تکلیف شما رو مشخص می کنه و از سردرگمی نجاتتون میده.

۱. اتاق فرار فرار از زندان یک

در این‌صورت قبل از شروع اجرای اتاق، باید فکر جایگزین هر وسیله برای بازی باشیم که در صورت رخداد چنین اتفاقی، نهایتاً در عرض یک روز، بازی به حالت اول خود بازگردد. ازآنجاکه اتاق‌های فرار یک پدیده نسبتاً جدید هستند، هنوز حوادث زیادی در آن اتفاق نیفتاده است و این بدان معنی نیست که لزوماً خطری وجود ندارد. اگرچه تمامی اتاق‌های مجموعه توسط اجراکننده‌های مربوطه از طریق دوربین‌ها تحت کنترل هستند، اما اگر آتش‌سوزی یا هر حادثه دیگری رخ دهد، احتمال اینکه اجراکننده و گیم‌مسترها بتوانند درب اتاق‌های قفل‌شده را باز کنند بسیار کم است.

قدم پنجم: طراحی روند بازی

تجهیزات اتاق فرار راه اندازی اتاق فرار قفل ماسک تجهیزات الکتریکی اتاق فرار | allescape صاحبان و طراحان اتاق، در این مرحله دید روشنی نسبت به بخش‌های مختلف بازی ندارند. همیشه پیشنهاد می‌کنیم که یک لیست از موسیقی‌های متفاوتی را برای لحظات مختلف بازی داشته باشیم و هم‌زمان با اتفاقات و جریانات بازی، با تغییراتی شبیه نور و صدا، موسیقی تغییر کرده و لذت بازی را برای بازیکنان چندین برابر کنیم. گاهی اوقات بازیکنان با سرعت بیشتری اتاق را حل می‌کنند، اگر آهنگ‌ها لیست شده باشند، گیم مستر خیلی راحت در شرایط معمولی از پخش کردن آهنگی صرف‌نظر کرده و به سراغ قطعات بعدی می‌رود.

ایده‌پردازی و سناریوی اتاق‌فرار