این عکس های شگفت انگیز را که توسط Galaxy S24 Ultra در 23 مایلی بالای زمین گرفته شده است، تماشا کنید

PetaPixel گزارش می دهد که چهار دستگاه سامسونگ گل،ی اس 24 اولترا با استفاده از بالون های استراتوسفر به ارتفاع 23 مایلی بالای زمین فرستاده شده اند. دومی از پ،تیک بسیار نازک ساخته شده و با هلیوم پر شده است. آنها را نمی توان به سمت باد هدایت کرد، بنابراین ،، که امیدوارند بالون را به یک مکان خاص بفرستند باید ارتفاعی را پیدا کنند که جهت باد بالون را به مقصد مورد نظر برساند. هر یک گل،ی اس 24 اولترا توسط یکی از چهار بالون مورد استفاده برای این کار به مقصد ارتفاع بالا منتقل شد.
علاوه بر داشتن خودش گل،ی اس 24 اولترا، هر بالون همچنین دارای یک کامپیوتر اصلی پرواز بود. با یک گل،ی اس 24 اولترا به ،وان مسافر در داخل یک قفس محافظ، هر بالون تا ارتفاعی که بیش از 120000 فوت (22.73 مایل) بالاتر از زمین بود، اوج گرفت. این حدود 40 مایل کمتر از 62 مایلی بود که «فضا» در نظر گرفته می شد. در طول صعود، چهار گل،ی اس 24 اولترا واحدها در حال گرفتن ع، بودند و بیش از 150 تصویر با وضوح بالا از غرب ایالات متحده ایجاد ،د. این گل،ی اس 24 اولترا واحدها با استفاده از دوربین فوق عریض هر گوشی، دوربین پریسکوپ (با زوم اپتیکال 5 برابر) و دوربین اصلی ع، گرفتند.
در حالی که فاصله بالای زمین از نظر فنی تلفن‌ها را به جایی که ما به ،وان “فضا” می‌شناسیم نمی‌برد، اما از ارتفاعی که توسط هواپیماهای تجاری پرواز می‌،د، بالاتر بود و حتی بالاتر از ارتفاعی بود که U2 Dragon Lady در آن پرواز می‌کرد.

همانطور که سامسونگ گفت: «برای ثبت تنوعی از مناظر که واقعاً قابلیت‌های S24 Ultra را آزمایش می‌کند»، چهار مکان مختلف برای پرتاب هر بالون استراتوسفر انتخاب شد. چهار مکان لس آنجلس، ، وگاس، کوه‌های سیرا نوادا و گراند کنیون بودند. این چهار بالون بین 25 ژانویه تا 31 ژانویه 2024 به فضا پرتاب شدند.

از چتر نجات برای کاهش سرعت فرود بالن به پنج مایل در ساعت استفاده شد. مکان هر بالون ردیابی شد و به تیم پشتیبان پروژه کمک کرد تا سریعاً هر یک را نگه دارند و چهار بالون را حذف کنند. گل،ی اس 24 اولترا واحدهایی از قفس های مخصوصی که قبل از پرتاب هر بالن در آن قرار می گرفتند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/four-galaxy-s24-ultra-smartp،nes-traveled-23-miles-above-earth-to-snap-p،tos_id156123

اسانس و طعم دهنده.