برخی از کاربران آیفون پس از انتشار iOS 18، اجازه خواهند داشت برنامه ناوبری پیش فرض خود را تغییر دهند

اگر صاحب آیفون هستید، یکی از سخت‌ترین تصمیم‌هایی که باید بگیرید این است که از نقشه‌های اپل یا گوگل مپ برای ناوبری استفاده کنید. زم، حتی اپل به شما می‌گفت که از نقشه‌های گوگل به جای نقشه‌های اپل استفاده کنید. این در سال 2012 پس از راه‌اندازی نقشه‌های اپل و بر،ب‌گذاری اشتباه برخی کشورها، عدم نامگذاری به برخی از کشورها، اشتباه در برخی مسیرها و پیروی از دستورالعمل‌های گام به گام اپل مپ می‌توانست برای سلامتی شما خطرناک باشد.
تیم کوک، مدیر عامل اپل نه تنها عذرخواهی کرد، بلکه به کاربران گفت: «در حالی که نقشه‌ها را بهبود می‌بخشیم، می‌تو،د با دانلود برنامه‌های نقشه از App Store مانند Bing، MapQuest و Waze، گزینه‌های جایگزین را امتحان کنید، یا با مراجعه به نقشه‌های Google یا نوکیا از نقشه‌های آن استفاده کنید. وب سایت ها و ایجاد یک نماد در صفحه اصلی خود برای برنامه وب آنها.” اما اکنون نقشه اپل به همان اندازه خوب و شاید حتی بهتر از نقشه گوگل است. یک تفاوت بزرگ به نفع Apple Maps: در حالی که Google Maps ممکن است به شما بگوید که در یک سوم مایل به راست بپیچید، Apple Maps بهتر است بگوید: “در علامت توقف بعدی، به راست بپیچید” که دنبال ، آن آسان تر است.
اپل در نظر دارد به برخی از کاربران iOS این امکان را بدهد که برنامه ناوبری پیش‌فرض خود را هنگامی که iOS 18 در سپتامبر آینده منتشر شود، تغییر دهند. همانطور که اپل در “خلاصه غیر محرمانه گزارش مطابقت با DMA” که هفته گذشته منتشر شد نوشت، “اپل همچنین قصد دارد یک کنترل پیش فرض جدید را برای کاربران در تنظیمات برنامه های ناوبری معرفی کند. اپل قصد دارد این راه حل را تا مارس 2025 در دسترس قرار دهد.” این گزینه محدود به افرادی خواهد بود که از آیفون خود در 27 کشور اتحادیه اروپا استفاده می کنند و توسط قانون بازارهای دیجیتال (DMA) به اپل تحمیل شده است.

هنگامی که اپل به دارندگان آیفون اتحادیه اروپا چراغ سبز نشان می دهد تا برنامه ناوبری پیش فرض خود را تغییر دهند، می تو،م شاهد استفاده از Google Maps یا حتی Waze برای جایگزینی Apple Maps باشیم. و همیشه این امکان وجود دارد که اپل به کاربران آیفون در سایر بازارهای خارج از اتحادیه اروپا، شاید حتی در ایالات متحده، اجازه دهد تا برنامه ناوبری پیش فرض خود را در ماه مارس آینده تغییر دهند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/ios-18-will-allow-some-ip،ne-users-to-make-google-maps-their-default-navigation-app_id156229

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.