صرافی کوینکس CoinEx ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش تکراتو

مطمئن هستم که برای شما نیز انجام کارهایی از این دست در گوشی موبایل آسان تر است. برای همین ما سعی کردیم یک آموزش بسیار مفید و جامع برای شما تهیه کنیم. گاهی اوقات کاربران از این موضوع گلایه می‌کنند که چرا ارزهای دیجیتال در حساب کاربری آن‌ها فریز می‌شوند و قابل معامله نیستند.

از این رو توصیه می‌کنیم که حتماً آن را برای حساب کاربری خود در کوینکس استفاده کنید. از این رو در آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس لازم دانستیم تا به بررسی مراحل فعال کردن تایید دو مرحله ای نیز بپردازیم. برای فعال کردن آن حتماً باید گوشی موبایل در دسترس داشته باشید. این فرایند نیاز به اپلیکیشن دارد که از سوی گوگل توسعه پیدا کرده است.

صرافی کوینکس CoinEx ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش تکراتو

پس از آن کدی به آدرس ایمیل ارسال می شود و فقط 60 ثانیه فرصت دارید که آن را در محل مشخص وارد نمایید. دانلود اپلیکیشن Google Athenticator بعد از دانلود باید با گوشی خود بار کد QR روی صفحه نمایش سیستم خود را تایید کنید و یا کدی که در صفحه نمایش خود مشاهده می کنید را در اپلیکیشن Google Athenticator وارد کنید. ۴- با کلیک بر روی این گزینه پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد. در این پنجره ابتدا باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. اگر پاسپورت دارید، حتماً این اطلاعات را مطابق با اطلاعات درج شده در پاسپورت خود وارد نمایید. برای ایجاد هر گونه تغییرات در تنظیمات حساب کاربری خود نیز نیاز به این کد ۶ رقمی خواهید داشت.

پنج شیوه مدیریت ریسک در معاملات فارکس

شاید برای شما هم مثل روز اولی که من با این سایت آشنا شدم، سؤال پیش اومده نکنه مدیران این سایت ایرانی باشند. توجه داشته باشید همانند دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال، برای فعالیت در صرافی کوینکس هم ابتدا لازم است حساب کاربری خود را شارژ کنید. ۲- توجه کنید با کلیک روی این بخش لازم است تا کد احراز هویت دو عاملی گوگل را از نرم افزار Google Authenticator برداشته و وارد کنید.

توصیه ما به شما این است که برای امنیت بیشتر دارایی هایتان، حتما برای ورود به صرافی ها و کلا بازارهای مالی یک ایمیل جداگانه بسازید که کسی حتی آن را بلد نباشد و در اینگونه موارد از آن استفاده نمایید. دقت نمایید که ایمیل خود را صحیح وارد کنید، چرا که هر کاری که در صرافی های بین المللی انجام می دهید، به ایمیل شما تأییدیه ارسال می شود و شما باید آن را در ایمیل خود تأیید نمایید. ۱- حداقل تعداد خرید و فروش ارز در کوینکس، بستگی داره به ارزی که می خواهید بخرید و بفروشید. چون کارمزد ازش کسر میشه و کارمزد ارزهای مختلف متفاوته، همچنین لول اکانت هر فردی با هر فرد دیگه هم متفاوته.

در این پنجره ابتدا باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

برای جلوگیری از هک و یا سرقت کلمه عبور از یادداشت کردن آن خودداری کنید. اگر روی کوپن، گزینه سمت چپ بالا کلیک کنید تصویر زیر را به شما نشان می دهد. در زیر حساب فرعی، مرکز کوپن وجود دارد که وقتی روی آن کلیک کنید صفحه زیر به شما نشان داده می شود که دو گزینه کوپن و تاریخچه در آن وجود دارد. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex لطفا از صفحه ما بخواهید.

آموزش ثبت نام در کوینکس با گوشی

اسک کد کیوآر صرافی کوینکس با اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتوردر اینجا لازم است ابتدا با موبایل خود نرم افزار گوگل آتنتیکیتور google authenticator را باز کنید. و کد QR ای که کوینکس برای شما آورده را با موبایل اسکن کنید. همچنین روی یک کاغذ برای خود کلید خصوصی این کد را هم یادداشت کنید و برای روز مبادا نگه داری کنید. به یاد داشته باشته باشید که حساب کوینکس و ایمیل شما به هم متصل می‌شوند.

امنیت صرافی بای بیت (Bybit)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. بعد از خرید دوره می توانید سوالات و اشکالات خود را از طریق راه های ارتباطی با ما مطرح کنید تا پشتیبانان سایت پاسخ گوی شما باشند. ظاهر اپلیکیشن بسیار فرندلی و ساده است و شما در عین سادگی میتونید تمامی ترید های خودتون رو کنترل کنید و انجام دهید. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

همیشه در صرافی ها وقتی می خواین واریز یا برداشتی انجام دهید، باید حداقل واریز و حداقل برداشت را چک بفرمایید. الان در کوینکس حداقل واریز و برداشت شیبا ۲۳۰۰۰۰۰ عدد می باشد. چگونگی محاسبه کارمزد از دیگر تفاوت‌های اصلی بخش فیوچرز کوینکس و مارجین بشمار می‌آید. مثال را در مورد ارز بایننس کوین یکبار برای سفارش خرید و یکبار برای سفارش فروش خدمتتون میگم. که اگر برداشت شما روزانه کمتر از ۱۰هزار دلار باشد، نیازی به احراز هویت ندارید. متاسفانه کوینکس برای احراز هویت فقط پاسپورت قبول می کنه.

اسانس و طعم دهنده.