مواد و مصالح مناسب در دکوراسیون مغازه طلا و جواهر

این سری از شیشهها در مقابل هر گونه ضربات بسیار مقاوم و مستحکم هستند زیرا از چند لایه شیشه تشکیل شدهاند. مغازه طلا فروشی باید همواره دارای دکوری با ضوابط خاص و منحصر به فرد باشد زیرا دکور در به نمایش گذاشتن قطعات طلا و بالا بردن میزان خرید تاثیر چشمگیری دارد. مفهوم ِ توجه به قدمت و تاریخ پروژه فقط در تکرار الگوی آینهکاری قاجاری و ارائه مدرن آن نبوده، بلکه این توجه از طریق نمایش سابقهی خودِ، تاریخ و لایههای گذشته مکان نیز صورت گرفتهاست. یکی از مهم ترین عواملی که در طراحی و تغییر دکوراسیون مکان های تجاری مهم است جذابیت وجذب مشتری به آن مراکزهست.

همیشه سرویس های پر فروش در داخل ویترین قرار می گیرند. پیشنهاد میشود منابع نور را متعدد انتخاب کنید و از تجمع نور در یک نقطه جلوگیری کنید. وجود آینههای متعدد در کنار پیشخوان و نورپردازی خوب، به دیده شدن جواهر برای مشتری کمک ویژهای ایجاد میکند. روشنایی تزیینی بر دید مشتری نسبت به فروشگاه شما تاثیر میگذارد و بالاتر رفتن فروش شما میشود. برند گالری و ظاهر و نحوه چینش کالاها در ویترین روی ذهنیت مشتریان تاثیر زیادی میگذارد. استفاده از رنگ های تند و جسورانه مثل سبز و قرمز در طراحی داخلی طلا فروشی ها چندان معمول نیست، اما اگر طراح با خلاقیت با استفاده ی گزینشی از این رنگ ها، سعی در ایجاد تمرکز بر قسمتی از فروشگاه یا روی کالایی خاص داشته باشد، می تواند نتیجه ای مناسب و متفاوت به همراه داشته باشد. تمام تمرکز مغازه ها بر روی جواهر است و البته باید گفت سعی کرده اند تا طراحی هایی خاص را ارائه دهند و درست است که به پای جواهرات مرکز خرید میلاد نور نمیرسند ولی در سطح بالاتری از منطقه در حال فعالیت هستند .

معمولا ظاهر دکوراسیون طلافروشی اولین چیزی است که مشتری با آن مواجه میشود. اگر بهترین نورپردازی را برای طلافروشی خود میخواهید، استفاده از چراغهای الایدی اولین چیزی است که باید به آن فکر کنید. طراحی تمامی بخش های طلافروشی باید با توجه به اصول امنیتی صورت بگیرد. یکی دیگر از ویترینهای شیشه ای با استفاده از شیشههای سکوریت لمینت شده تولید میشود، این نوع ویترینها اغلب در جواهر فروشیها اجرا میشود و از لایههای مختلف شیشه سکوریت تشکیل شده است، برای تولید ویترین شیشه ای طلا فروشی در ابتدا شیشههای ۱۰ میل با ابعاد یکسان برش داده شده و سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره قرار داده میشوند و در نهایت هم با استفاده از لایه PVB به دیگر چسبیده میشوند.

دکوراسیون طلا فروشی

گروه طراحی و تولید دکورا در تهران با داشتن ایده های خلاقانه برای طراحی فضای داخلی طلافروشی و نمونه های طراحی های بی شمار و خیره کننده و منحصر بفرد پاسخگوی تمام نیازهای طلافروشان در هر زمینه ای می باشد. به کار بردن نور مخفی در سقف کاذب می تواند در این راستا کمک کننده باشد. و به منظور نمایش جواهرات لایه دوم با انحنایی به آرامی در سقف به سمت داخل امتداد یافته است. البته لازم است گفته شود که سقف مغازه نیز در امر طراحی داخلی مستثنی نمی باشد و اهمیت خاص خود را دارد.

البته نگران نباشید چرا که خرید هم کمی بالا تر انجام میشود. بنابراین، اگر میخواهید یک فروشگاه جذاب با فضای دعوتکننده طراحی کنید، باید انتخاب و اجرای کاغذ دیواری را به عنوان یکی از مراحل مهم پایانکار در نظر داشته باشید و آن را به دقت انجام دهید. تنها با راهنمایی طراحان و به کار بردن نکات مهم میتوان تمام نیازهای یک جواهر فروشی شیک و مدرن را در کنار کاربری بودن و امنیت داشت. انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای هر فروشگاهی باتوجه به کاربری و طراحی داخلی آن صورت میگیرد. بهتر است به نحوی باشد که کاربری مطلوبی برای فروشنده و مشتریان به همراه داشته باشد. بهترین راه برای آگاهی از آخرین اخبار، متدها و شیوههای روشنایی و نورپردازی، مطالعه مجله اکووات است که اطلاعات مرتبط با روشنایی و نورپردازی شما را به روز نگاه میدارد. از لحاظ طراحی های طلا و جواهر با بازار تهران متفاوت است و ما شاهد طراحی هایی به روز تر و البته کمی خاص هستیم.

نکتهای که در رابطه با انتخاب این کاغذ دیواری دیده میشود، این است که در عین داشتن زیبایی و ظرافت، بههیچوجه شلوغ نیست، چرا که در چنین فروشگاهی باید تمام توجه مشتری به جواهرات معطوف شود و در نتیجه، استفاده از طرحهای شلوغ که حواس مشتری را پرت میکنند، نمیتواند انتخاب مناسبی باشد. چنین فروشگاه هایی باید به گونه ای طراحی شوند که به طرز مطلوب مجموعه جواهرات را به نمایش بگذارند، به مشتریان این امکان را بدهد تا با سهولت موارد دلخواهشان را جستجو کنند و در عین حال امنیت حفظ شود. حلقه، گوشواره، دستبند های خاص مردانه و زنانه و هم چنین انواع ساعت در طیف های مختلف از نظر قیمت و طرح، در گالری کیا و در شعب مختلفش در تهران قابل مشاهده و سفارش است.

طراحی داخلی مغازه طلا فروشی

جالب است که بدانید شادروان محمود گوهر بین که پدر آقای کامران گوهر بین (صاحب کنونی گوهر بین) هستند، یکی از اساتید به نام طلا و جواهر سازی کشور بوده و از کارهای هنرمندانه او، نمونه هایی در موزه جواهرات ملی سلطنتی کشور (خیابان فردوسی) نگهداری می شود. جد بزرگ آقای گوهر بین، مهدی جواهری نام دارد که از گوهر شناسان بزرگ عصر خود بود. خیلی از مردم هم هستند که دوست دارند در خانه بمانند و با راحتی مدل های مختلف را به صورت آنلاین ببینند و خرید کنند. در مورد طلا فروشی اولین اولویت با امنیت و زیبایی محیط است. شما می توانید محصول مورد نظر را با نورپردازی خاصی به نقطه توجه تبدیل کرده و چشم ها را به آن خیره نمایید. درب یک فضای تجاری باید نمایانگر تجارتی باشد که در داخل فضا صورت می گیرد که در مورد طلا فروشی باید نمایاگر ظرافت، تجمل و لوکس بودن باشد.

طراحی مدرن و بروز آن میباشد که همین باعث جلب مشتری میشود. البته، اوضاع در خیابان نجات الهی که پایتخت صنایع دستی ایران به شمار می رود و کمی پایین تر از راسته طلا فروش های کریمخان است، همچنان سرد و بی روح بوده و امیدواریم رونق طلا فروشی های کریمخان، به صنایع دستی فروش های نجات الهی هم سرایت کند. در بازار زرگرها می توان طلا با اجرت ساخت پایین تر خریداری کرد. اینکه چه مانکن هایی را برای طلافروشی خود خریداری نمایید ، بسیار مهم است.

ولی به این مراکز خرید اشاره میکنیم تا اگر ساکن شرق تهران هستید قبل از اینکه به مراکز اصلی خرید و فروش بیایید سری به این مراکز بزنید … خرید کنید. البته ما هم در این روزهای کرونایی پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید به سراغ فروشگاه آنلاین طلا و جواهر بروید. اگر کارتان گير کرد و حتما بايد يک انگشتر با طراحي مدرن براي عزيزتان بخريد، از ابريشم دست خالي بيرون نمي رويد. نور پردازی باعث می شود تا جزییات هر مدل از پشت ویترین های شیشه ای و از جهات مختلف به خوبی مشخص باشد و دیگر لازم نباشد تا حتما آن را در دسترس مشتری قرار دهید. اینکه چه نوع کاغذدیواری برای شکل دادن به یک فروشگاه مورد استفاده قرار میگیرد، روی جذابیت فضای داخلی آن تاثیر مستقیم میگذارد. البته بایستی متذکر شد که پارامترهای دیگری از جمله هزینه نصب و همچنین کلیه لوازم جانبی که زمان اجرای طرح مورد استفاده قرار می گیرد، بر روی قیمت تمام شده متریال کف مغازه طلا فروشی نیز تاثیرگذار است.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر

مرکز خرید الماس غرب در اینجا قرار گرفته است. روزهای پایانی سال برای خیابان کریمخان، گرم تر از دیگر ایام سال است. که اصولا به دلیل مرکزیت بازار به عنوان قلب فروش طلا در پایتخت قیمتهایی پایین تر از نقاط دیگر طلا فروشی طراحی مدرن طلا فروشی است. یکی از نام های مطرح طلا فروشی در پایتخت است که سابقه زیادی هم در کارنامه داشته و برای قدیمی های طلا و جواهر تهران، برندی شناخته شده به شمار می رود. بازار قدیمی تهران گرچه یکی از میراث ملی کشور به شمار می رود، اما برای عاشقان این فلز گران بها، جاییست که می توان مدل ها و طرح های جدید با طیف قیمتی گوناگون را در بازاری مملو از مغازه های بزرگ و کوچک مشاهده کرد.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

البته برای کسانی که علاقمند به خرید طلا در محیط های لوکس و جدید هستند و حوصله رفتن به میدان پانزده خرداد را ندارند، مقصدهای دیگری هم در جای جای پایتخت وجود دارد. اکنون محمد رضا و محمد علی مظفریان، گوهر شناس های مطرحی هستند که راه و روش پدر را دنبال کرده اند. منوچهر مظفریان همچون کامران گوهر بین، قدر کار پدر را دانسته و از سال ۱۳۶۰ هجری شمسی در این عرصه فعالیت دارد و فوت و فن این کار را در بازار بزرگ تهران آموخت. البته افرادی که در غرب تهران ساکن هستند، یکی از مقصدهای طلا و جواهر خود را در طبقه طلا فروش های میلاد نور در نزدیکی میدان صنعت شهرک غرب جستجو می کنند. در این مرکز یک طبقه به طور اختصاصی به فروش طلا و جواهر اختصاص پیدا کرده است که البته بیشتر جواهر است . جایی که یک طبقه، به طلا فروشان اختصاص دارد و هر روز، روزگار شلوغی را سپری می کند، چرا که همه کسانی که برای خرید اجناس دیگر به قائم می آیند، گشتی هم در طبقه بزرگ طلا فروشی های آنجا می زنند تا هم از قیمت ها اطلاع پیدا کنند و هم اگر چیزی نظرشان را جلب کرد، برای خرید برنامه ریزی کنند.

جالب است بدانید انسان زمانی که وارد یک فضا با هر عملکردی میشود ناخودآگاه به سمت راست فضا نگاه میکند، پس سعی کنید از این موضوع هم استفاده مفید کنید و محصولاتی که رنگی هستند را در قسمت راست مغازه تان قرار دهید. این دکوراسیون فروشگاه است که شما را ناخودآگاه به سمت فضای داخل آن میکشاند و به کنجکاوی در میان قسمتهای مختلف مشغول میکند. در حقیقت باید گفت خیابان میرداماد مناسب افرادی با سلیقه خاص است که میخواهند جواهراتی متفاوت برای خود داشته باشند. خوشبختانه با گسترس علم طراحی داخلی و تولید بیشتر محصولات دکوراتیو، امروزه میتوانیم از طیف وسیعی از لوستر ها، لامپ ها و چراغ ها برای نورپردازی استفاده کنیم. انواع لامپ ها ، چراغ ها ، لوسترهای جدید در دنیای طراحی داخلی وارد عرصه شده است که کمک بزرگی در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف نموده است. یکی از نکاتی که در یک دکوراسیون طلا فروشی شیک و همچنین ویترین آن باید مد نظر قرار بگیرد؛ انتخاب متریال مناسب است.

دکوراسیون مغازه طلا و جواهر

اگر شما ساکن غرب تهران هستید و بیشتر قصد خرید طلا و یا سکه را دارید بهتر است به این قسمت سری بزنید ولی گر قصد خرید جواهر را دارید بهتر از به مرکز خرید الماس غرب یا مرکز خرید میلاد نور سری بزنید. برای داشتن یک دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی ، چگونگی استفاده از منبع نور به منظور در معرض دید قرار دادن ارزش طلا و جواهرات بسیار مهم است. دکوراسیون شیک و چشم نواز طلا فروشی در جذب مشتری بسیار اثرگذار است. برای مشتری هم جذابتر است. ازنظر قیمت هم چون مالیات آن کم میشود بهتر است. نکته دیگر در خصوص قیمت ها است. نکاتی مانند ارتفاع ، شکل ، رنگ ، متریال و فرم ویترین از جمله مواردی است که اثر زیادی بر طراحی و ذهن مشتری میگذارد. جانمایی درست نورپردازی در محیط تاثیر شگرفی در جلوه آن به مشتری دارد.

در انتخاب مدل های تخت دقت لازم را داشته باشید و سعی کنید برای طراحی داخلی هتل هایی که مجلل تر هستند، دکوراسیونی مدرن تر در نظر بگیریم. مواردی که در طلافروشی مورد توجه بود بحث امنیتی پروژه و عدم دسترسی مردم عادی به پشت باجه و ویترین طلافروشی و همچنین امنیت کامل جانمایی گاوصندوق در طلافروشی و پنهان بودن از دید عموم افراد بوده، همچنین به علت کوچک بودن فضای داخلی از آینه پشت دیوار بالابر استفاده شده تا فضای موردنظر بزرگتر به نظر برسد. به هر حال، علاوه بر بازارها و راسته های طلا فروشی مطرح قدیم و جدید در تهران، بعضی مغازه ها هم هستند که مشتریان پر و پا قرص و بعضاً ثابتی دارد که در ادامه به ۸ مورد آن اشاره می کنیم و در آینده نیز به شمار دیگری خواهیم پرداخت. این طلا فروشی خرید و فروش سکه ندارد و بعضاً برای بازدید از آن، وقت قبلی نیاز است.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

گوهر بین امروزی، کسب و کار خود را از لاله زار آغاز کرد و سپس به خیابان طالقانی رفت و کارگاه مستقل طلا و جواهر سازی را راه اندازی نمود. گوهر بین در این سایت، برخی از نمونه کارهای خود را معرفی کرده است. گروه کیا، علاوه بر طلا و جواهر، در زمینه های دیگری همچون محصولات کودکان، فعالیت دارد و در صورتی که به پرتال آن مراجعه کنید، بخشی از فعالیت های این مجموعه موفق را مشاهده خواهید کرد. در صورت نشستن مشتری و ایستاده قرار گرفتن مسئول فروش در پشت کانتر، مشتری بتواند دید کافی به محصولات چیده شده در قفسه داشته باشد. کیا گالری را می توانید در اینستاگرام هم دنبال کنید که در این نشانی قرار دارد که بیش از ۴۹۰ هزار مخاطب آن را فالوو می کنند. جایی که در شش طبقه این بازار، اجناس مختلف از برندهای گوناگون در دسترس بوده و به خصوص در ایام تغییر فصل، با off های وسوسه کننده ای همراه می شود.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی