نکاتی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید بررسی کنید

این کار توسط یک پمپ انجام می شود و با فشار زیادی که بر آب وارد می کند آن را راهی ممبران کرده و به این ترتیب املاح و آلاینده های ریز آب تا 0001/0 میکرون به دام می افتند. ولی یک بار انجام میشود که محلول رقیقتر گشته و ناخالصیهای موجود را از آب جدا کنند. در اینجا قصد داریم آموزش تعویض فیلترهای دستگاههای تصفیه آب خانگی را به روش ساده که هرکسی بتواند در منزل انجام دهد ارائه دهیم . انواع تصفیه آب خانگی بر اساس گوناگونی که برای انجام اینکار دارند، در بازار تقسیم بندی می شوند. فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو گرانول مینروا وظیفه حذف کلر از آب آشامیدنی را بر عهده دارد. این فیلتر میلیون ها منافذ ریز دارد و برای این که بتواند املاح ریز آب را جدا کند نیاز به فشار زیاد آب دارد.

پکیج پیش تصفیه سه مرحله ای مدل FP-SPC-2045 نیز دارای فیلترهای توری قابل شستشو، فیلتر الیافی و فیلتر کربنی است که برای آب های حاوی شن و ماسه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر تند ماسه ای و… فیلتر مرحله پنجم یا کربن نهایی دستگاه تصفیه کننده آب خانگی یا همان فیلتر پست کربن هیوندای مدل Hu-P5 با ظرفیت تولید 2500 گالن معادل 10 هزار لیتر تولید شده از 100 درصد کربن گیاهی پوسته نارگیل با برند معتبر و محبوب هیوندای از بهترین کیفیت و متریال فود گرید درجه A ساخته شده است. یکی دیگر از نکات مهم در خرید تصفیه آب خانگی ضمانت بی قید و شرط دستگاه است که با خرید از نمایندگی های معتبر و رسمی این ضمانت نامه همراه با خدمات پس از فروش دستگاه به شما ارائه می شود. گواهینامه های بین المللی NSF , خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب FDA,CE ,QE از جمله تاییدیه های بین المللی هستند که برند های معتبر از جمله دستگاه های تایوانی آن ها را در اختیار دارند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

تصفیه آب UF مناسب کسانی است که می خواهند یک دستگاه کوچک و نسبتا ارزان قیمت داشته باشند تا رسوبات و کلر آب آشامیدنی خود را حذف کنند و سختی آب زیادی ندارند. در مطلب امروز بررسی ۹ علت مشکل رایج دستگاه تصفیه آب خانگی را بررسی کردیم و امیدواریم بتوانید از این روش برای حل مشکل دستگاه تصفیه خود استفاده کنید. سیستم اولترا فیلتراسیون برخلاف اسمز معکوس فیلتر ممبران ندارد به همین علت آلاینده های کمتری را حذف می کند. فشار آب: فشار نشان دادهشده برای آب تمیز خارجشده از فیلتر بسته بهاندازه، پمپ و عوامل دیگر فیلتر شما متفاوت است ولی بهطورکلی اگر فشارسنج ۲۰ تا ۲۵ درصد بیشتر از فشار طبیعی فیلتر را نشان دهد، نشان دهنده کثیفی در فیلتر شنی است و باید بک­واش شود.

خرید دستگاه تصفیه آب

شما عزیزان میتوانید با تماس با کارشناسان تصفیه آسا، بودجه مدنظر خود برای خرید دستگاه و نیاز خود از یک دستگاه را توضیح داده تا با بررسی کارشناسان طبق نظر و صلاحدید شما بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و مناسب ترین گزینه ها به شما معرفی گردد. ضمن این که لامپ یو وی در واقع یک مهتابی ماورابنفش بوده و میبایست همیشه روشن باشد تا در نهایت نور خود قرار گرفته و توانایی انگل زدایی و میکروب زدایی حداکثری را دارند. مسئله بعدی که میتواند تفاوتهای بسیاری را در میان انواع دستگاههای تصفیه آب ایجاد کند، جنس دستگاه است. آب یونیزه آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که برای جلوگیری از رشد و تکثیر سلول های سرطانی بسیار موثر است.

دستگاه تصفیه آب خانگی

این برند تایوانی مهم ترین و بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب خانگی است و با تولید دستگاه های اسمز معکوس با قدرت تصفیه کنندگی بالا مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. در این صورت دیگر مشکلات رسوب گیری در ظروف و شیر الات خود نخواهید داشت و رنگ و بو و مزه ی آب آشامیدنی شما نیز بهتر خواهد شد. سیستم اسمز معکوس توانسته راه خود را به تصفیه آب خانگی در کرج هم باز کند.

آلودگی ها منجر به بروز بسیاری از بیماری ها می شود.

دستگاه تصفیه مخصوص آب چاه که می تواند به صورت TDS تا حدود 4000ppm را می تواند تصفیه نماید. در این مرحله آب را ضدعفونی می کنند تا پاتوژنها یا میکروب های بیماری زا از آن بطور کامل حذف گردد. آلودگی آب یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم. بسیاری از آلودگی های آب با چشم دیده نمیشود و طعم خاصی هم ندارند اما برای سلامتی مضر هستند و سبب ابتلای به بیماری های گوناگون می شوند. آلودگی ها منجر به بروز بسیاری از بیماری ها می شود. 5) نمایشگر فشار ( pressure gauge) : به منظور نمایش و کنترل فشار آب خروجی از فیلتر های سیستم پیش فیلتراسیون طراحی شده است . این برند هم در تولید دستگاه های اسمز معکوس فعالیت می کند و هم قطعت و لوازم جانبی آن ها طراحی و تولید می کند که بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشند.

قیمت فیلتر تصفیه آب

در این مقاله 5 فاکتور مهمی که باید قبل از خرید دستگاه تصفیه آب در نظر بگیرید را با شما به اشتراک می گذاریم. اینها مسایلی هستند که قبل از خرید دستگاه باید به آنها توجه کنید تا در زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی ، به مشکلی برخورد نکنید. موجود در آب به این دانههای شنی متصل شوند و اجازه عبور آنها را از فیلتر ندهند. این فیلتر که عموماً از جنس پروپیلن است، کثیفی، زنگ زدگی و ذرات معلق در آب را که اندازه آنها بیش از 5 میکرون هستند را حذف می کند. 4) شیلنگ را به اندازه لازم بریده و از شیر گازی آبی رنگ به ورودی دستگاه در روی پوسته مرحله اول ، وصل می کنیم. فشردن دسته آبریز یخچال به این معنی است که می تواند به سرعت آب سرد و خوشمزه را توزیع کند.

به همین دلیل ما در این مطلب انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصل را بررسی کرده و به معرفی برندهای آب تصفیه کن تایوانی می پردازیم که پر فروش ترین و بهترین تصفیه آب های خانگی در ایران می باشند. این شرکت سابقه فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب را نیز در اختیار دارد که می توانید با مراجعه به وب سایت تصفیه آسا، در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه تصفیه آب اصل تایوان خود را خریداری نمایید. با این حال تصفیه آسا با بررسی دقیق هر یک از دستگاه های عرضه شده در این مجموعه به شما این اطمینان را میدهد که بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی را طبق نیاز و بودجه خود تهیه خواهید نمود و کیفیت دستگاه های شرکت تصفیه آسا قابل مقایسه با برندهای متفرقه موجود در بورس فروش دستگاه، نخواهند بود. از ویژگی های متمایز آب شیرین کن مینروا میتوان به دارا بودن هشت مرحله فیلتر تصفیه اب با کیفیت درجه یک تایوانی و ممبران آمریکایی مارک Filmtec اشاره نمود.

آب یونیزه شده به دلیل خاصیت قلیایی که دارد از رشد توده های سرطانی در بدن جلوگیری می کند و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. مینروا Minerva با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس 13 لایه ریز بافت توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست که در ادامه به بررسی عملکرد آن میپردازیم. همانطور که اشاره شد، دستگاه تصفیه آب مینروا با کاهش سختی آب آشامیدنی طبق سازمان جهانی بهداشت NSF و سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا سختی آب آشامیدنی را به زیر 100 کاهش میدهد که کاملا برای سلامت بدن انسان استاندارد میباشد. فیلتر مرحله ششم مینروا، فیلتر مینرال معدنی ساز است که املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند را به آب آشامیدنی به میزان استاندارد اضافه مینماید. این فیلتر با حذف املاح ریز تر از 0,0001 میکرون به کاهش سختی آب آشامیدنی میپردازد.

این روزها که ویروس کرونا نیز در دنیا شیوع پیدا کرده، یکی از روشهای جلوگیری و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مرطوب نگه داشتن گلو میباشد که این امر با نوشیدن بیشتر آب آشامیدنی امکان پذیر است. ضمن این که دستگاه های مینروا همگی از سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System برای تصفیه ی آب آشامیدنی لوله کشی شهری بهره مند هستند که جدیدترین و بهترین روش ثابت شده برای تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب میشود. آب در این روش تحت فشار فیلتر ممبران رد میشود و پس از آن آب به خوبی تصفیه میگردد. برای مثال آلومینیوم موجود در آب آشامیدنی موجب بروز آلزایمر زودرس در بدن انسان میشود که مینروا آن را به کمترین سطح خود در آب آشامیدنی خواهد رساند. فیلتر آکواریوم مهم ترین بخش آکواریوم خانه است ، می توانید میلیون ها تومان در آکواریوم خود خرج کنید و فقط افسوس بخورید که به مدت 1 ماه فیلتر آکواریوم خوبی ندارید ، ماهی ها مرده ، جلبک ، آب کثیف و …

Useful reference for domestic helper.