گوشی شیائومی چطور به بازار آمد؟

کاربرانی که در روز های آفتابی از عینک آفتابی پلاریزه استفاده کرده اند، گزارش داده اند که صفحه نمایش اچ تی سی 10 در زمان روشنایی روز قابل دیدن نیست. ولی موضوع بسیار ساده است و آن هم چیزی نیست جزء فروش بیشتر با سود کمتر، بله درست است؛ طبق ادعای خود کمپانی شیائومی میزان سود فروش هر محصولی از این برند ۵ درصد است و حدود ۷۰ درصد از فروش محصولات را گوشی موبایل، ۲۰ درصد را تجهیزات جانبی و خانگی و ۱۰ درصد را خدمات اینترنتی، تبلیغات، موسیقی آنلاین و موارد مشابهی تشکیل میدهد. صفحه نمایش با کیفیت، تصویر برداری و فیلمبرداری با کیفیت قابل قبول، قدرت پردازش و نرمافزاری مناسب برای اجرای انواع اپلیکیشنهای سبک و تا حدودی سنگین، طراحی بدنه جذاب و مدرن از جمله ویژگیهای اصلی محصولات این خط تولید است. قدرت پردازش و سخت افزاری بالا، تصویر برداری و فیلمبرداری بسیار باکیفیت، بهرهگیری از سنسورهای مختلف فیلمبرداری وعکسبرداری در دوربین سلفی و اصلی، استفاده از بروزترین و جدیدترین حسگرها برای هوشمندسازی هر چه بیشتر گوشی، صفحه نمایش فوق العاده باکیفیت با نرخ تازهسازی بالا، طراحی بدنه مقاوم و مدرن از نمونه ویژگیهای اصلی محصولات این خط تولید محسوب میشوند. سری بلک شارک (BlackShark) قدرتمندترین و معروفترین خط تولید گوشی شیائومی است که کاملا بر روی تولید گوشیهای گیمینگ تمرکز دارد و گوشی بلک شارک ۳.۴ و ۵ که از نامش پیداست جزء محصولات این خط تولید هستند.

این خط تولید گوشی شیائومی بیشتر برروی رقابت با دیگر برندها تمرکز دارد و همواره سعی میکند جدیدترین قابلیتها و تکنولوژیهای روز دنیا را چه به صورت سختافزار وچه به صورت نرمافزار، بر روی محصولات خود پیاده کند. شرکت نوکیا قرار است در آینده از کدام محصولات خود رونمایی کند؟ گوشی های برند شیائومی در این سالها با موفقیت توانسته اند سهم بزرگی از بازار موبایل را به دست آورند. پس دیگر نیازی به برنامه دوم ندارید که اعلان دیگری را برای همان هوایی که قبلاً برای شما ارسال کرده ارسال کند. از گوشی شیائومی می میکس فولد نیز می توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی نام برد.می توانید قیمت این مدل های شیائومی را نیز در بارثاشاپ مشاهده کنید.گوشی های شیائومی عرضه شده در بارثاشاپ ، از چین به آدرس کاربران ارسال خواهد شد. Xiaomi دائما با معرفی گوشی های جدید ، کاربران را شگفت زده می کند.گوشی های جدید شیائومی به محض عرضه در بازار چین و بازارهای جهانی در بارثاشاپ نیز عرضه می شوند.از این رو برای مشاهده این محصولات می توانید همواره دسته بندی گوشی های شیائومی را در بارثاشاپ مشاهده کنید.

سیستم عامل اندروید برای رمزگذاری چند شیوه مختلف را فراهم نموده است که رایج ترین این شیوه ها در اکثر گوشی ها استفاده از الگو (Pattern) و پین ( PIN ) را نام برد. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید میتوانید به وب سایت ایسل مراجعه نمایید و از بین مدلها و قیمتهای مختلف گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر قیمت گوشی های شیائومی را در نظر نگیریم باید گفت در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های شیائومی مدل شیائومی 12 است که به تازگی و در سال 2022 به بازار عرضه شده است.همراه با این مدل گوشی شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو نیز معرفی شدند.البته تعریف بهترین گوشی شیائومی با توجه به نیاز کاربران می تواند متفاوت باشد.بهترین گوشی شیائومی برای یک گیمر قطعا از بین سری بلک شارک خواهد بود که مخصوص گیمر ها طراحی و ساخته شده و بهترین گوشی شیائومی برای استفاده روزمره می تواند هر یک از مدل های آن با توجه به نیازهای کاربر باشد.اما اگر یک کاربر عادی هستید که تمایل به بازی نیز دارید قطعا گوشی های میان رده نیز پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

تفاوتی ندارد گوشی گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس، گلکسی اس 20 اولترا، گلکسی نوت 10، گلکسی نوت 10 پلاس، گلکسی اس 10 لایت، گلکسی M30s، گلکسی A51، گلکسی A70، گلکسی A80، گلکسی A50، گلکسی M51، گلکسیA10s، گلکسیA20، گلکسیA20s یا گلکسی A30s را میخرید، قبل از هر چیز مطمئن شوید که گارانتی شرکتی دارد، همچنین مطمئن شوید گوشی رجیستر شده باشد و برچست کد رجیستری بر روی جعبه وجود داشته باشد. البته با خرید این گوشی باید دو چیز مهم را نیز فراموش کنید. بهطور کلی میتوان گفت رام چین برای خریداران در ایران اصلاً توصیه نمیشود، چراکه با مشکلات نرمافزاری زیادی مواجه خواهند شد؛ رام چین قانونا برای فروش در کشور چین میباشد و از آنجایی که کشور چین تحریم میباشد برای آپدیت نرمافزاری گوشی با مشکل مواجه خواهید شد لذا کاربران ایرانی باید پک گلوبال را خریداری کنند. به طور مشابه همین مشکل را در عملکرد گوشی هم مشاهده میکنیم.

باتوجه به تنوعی که در محصولات این کمپانی وجود دارد، گوشی شیائومی ازجمله محصولاتی است که طرفداران و کاربران زیادی دارد چرا که طراحی بدنه جذاب و مدرن، کیفیت سختافزاری بالا، مشخصاتفنی سازگار با نیاز هر نوع کاربری، قیمت مناسبتر نسبت به دیگر برندها و رابط کاربری ایدهآل از جمله مواردی محسوب میشود که باعث شده هر کاربری در هر بازه سنی به موبایلهای هوشمند این برند علاقهمند شود. شیائومی هر ساله با رونمائی و عرضهی جدیدترین گوشی های شیائومی، پرسشهای گوناگونی از تغییرات گوشی های شیائومی به وجود میآورد. شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید. حتی دیده شده است کاربرانی که هیچ تجربهای با گوشیهای شیائومی نداشتهاند به خاطر قیمت کمی که این محصولات دارند، اقدام به قضاوت و تصمیم گیری نادرست کردهاند.

باتوجه به تاریخچه این برند میتواند دید که به مرور زمان مرز فروش و محصولات تولیدی این کمپانی به مراتب بیشتر و بیشتر میشود که باعث شده است این کمپانی با دیگر ابر شرکتهایی مانند سامسونگ و اپل در زمینه تولید و توزیع گوشی موبایل سرشاخ شود. شرکت آمریکایی اپل یکی از شرکت های برجسته و بسیار معتبر درزمینهی تولیدات کالای دیجیتال است که در سال ۱۹۷۶ توسط استیو جابز و دوستش، استیو ووزنیاک، بنیان نهاده شد. در سال ۲۰۱۱ اولین گوشی این کمپانی رونمایی شد که باتوجه به طراحی و کیفیت ساختی که داشت در کمترین زمان؛ مورد توجه اکثریت کاربران قرار گرفت که دلیل اصلی آن، فروش با قیمت مناسبتر نسبت به دیگر برندها، طراحی زیبا، مشخصات فنی و سخت افزاری قدرتمند بود. اما هنوز هم مناسب بودن قیمت گوشیهای هواوی نظر برخی افراد را برای خرید آن جلب میکند. خوشبختانه اپلیکیشن دوربین امکانات خوبی داشته و مدهای پیشفرض متنوعی را برای عکاسی در شرایط مختلف در دسترس قرار میدهد. با توجه به قوانین شدیدی که در چند سال اخیر درباره طرح رجیستری گوشیهای هوشمند تصویب شده است، شرکتهای معتبر زیادی مسولیت گارانتی کردن گوشیهای برندهای مختلف را بر عهده گرفتهاند که یکی از معتبرترین شرکتهای گارانتی گوشی، آکاموند میباشد.

گوشی های شیائومی در دو نسخه چین و جهانی تولید می شود که معمولا از نظر مشخصات سخت افزاری تفاوتی ندارند اما نسخه سیستم عامل آنها متفاوت است.در گوشی های رام چین ، نسخه سیستم عامل فاقد زبان فارسی در منوها است اما از زبان فارسی به صورت کامل برای نمایش،صفحه کلید و سایر موارد پشتیبانی می کند.همچنین گوشی شیائومی با رام چین به صورت پیش فرض دارای سرویس های گوگل نیست و در صورت نیاز باید توسط کاربر بر روی آن نصب شود ، این در حالی است که در نسخه جهانی منوی گوشی دارای زبان فارسی است و سرویس های گوگل نیز به صورت پیش فرض بر روی آن نصب هستند.

یکی دیگر از وجه اختلاف پک گلوبال و چینی شیائومی به قیمت آن مربوط میشود که پکهای چینی به مراتب به خاطر داشتن مشخصات فنی ضعیفتر وعدم استفاده از سرویسهای گوگل، قیمت کمتری نسبت به پک گلوبال دارند. با ورود به صفحه هر گوشی میتوانید جدول مشخصات فنی آن، گالری عکس گوشی، اخبار و مقالات، بررسی جامع و از همه مهمتر، قیمت روز گوشی موبایل را در فروشگاههای اینترنتی مختلف ببینید. پوکو F۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود و پوکو M۳ با افزایش قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومانی به پنج میلیون و ۴۹۹ هزار تومان رسید. پس از اپل، رقیب اصلی شیائومی سامسونگ بود که در جایگاه اول قرار داشت. برای مثال موبایل سامسونگ سری A با مشخصههایی همچون مقرون به صرفه بودن، تعمیرپذیری آسان، سهولت استفاده و امکانات مطلوب شناخته میشوند. شیائومی پیش از این بر روی طراحی و تولید گوشیهای موبایل با کیفیت و مقرون به صرفه تمرکز کرده بود، اما این شرکت با خلاقیت بی پایان خود در زمینه تولید انواع گجت و لوازم الکترونیکی پا فراتر نهاد و توانست محصولاتی نظیر انواع هدفون، شارژر، ساعت هوشمند و غیره را با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار کاربران قرار دهد و امروزه خرید و فروش گوشی موبایل شیائومی در سرتاسر جهان ادامه دارد و کاربران بسیاری از محصولات این برند استفاده میکنند.

مرکز تخصصی تعمیرات پین ورک برای مشتریان خود این امکان را فراهم آورده است که به صورت ۲۴ ساعته بتوانند با کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات پین ورک در تماس بوده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. متنوع بودن خطهای تولید باعث شده است که کاربران بتوانند بهترین گوشی شیائومی را برای خود انتخاب کنند و دچار سردرگمی به حین خرید گوشی نباشند. شیائومی گوشی های خود را برای دو بازار چین و جهانی تولید می کند. اگر بیشتر بخواهیم به تاریخچه گوشی شیائومی بپردازیم باید گفت، شاید به نظر آید شیائومی به عنوان یک برند معتبر علاوه بر موبایل هوشمند در زمینههای دیگری مانند تولید لوازم جانبی، خانگی و هوشمند فعالیت میکند ولی اصلیترین دلیل پیشرفت این کمپانی بزرگ، فعالیت درزمینه گوشی موبایل است. این موضوع شاید درست باشد (امیدواریم اندروید فنها چندان از حرفمان ناراحت نشوند) اما مربوط است به چند سال پیش. البته همه چیز فقط به زبان، چند تا اپلیکیشن و سرویسهای گوگل ختم نمیشود، چون برخی از گوشیهای شیائومی پک چین دارای مشخصات فنی و سخت افزاری متفاوتتری نسبت به گوشیهای شیائومی پک گلوبال دارند که در اکثریت مواقع؛ پکهای چینی از مشخصات ضعیفتری برخوردار هستند.

در مورد پک گلوبال شیائومی هم باید گفت، گوشی این پک از تمامی زبانهای شناخته شده دنیا پشتیبانی کرده و از برنامهها و سرویسهای گوگل به صورت پیشفرض استفاده میکند. اگر بخواهیم به زبانی سادهتر به این موضوع بپردازیم باید گفت، پک چین از نامش که پیداست بیشتر برای خود کشور چین طراحی شده است تا بقیه کشورها، چرا که این پک فقط از دو زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی کرده و از ابتدای تولید از سرویس و امکانات گوگل استفاده نمیکند، ولی به جای آن این پکها دارای اپلیکیشنهای چینی هستند که بیشتر برای کاربران گوشی شیائومی خود کشور چین کاربرد دارند.

ما در حالی که اینجا هستیم نشان های آیکون برنامه را غیرفعال می کنیم (بسیار بی فایده است!) و سامسونگ گزینه های دیگری مانند حالت افقی را نیز دارد که شاید بخواهید آن را فعال کنید. پیشنهاد ما مشاهده قیمت های روز شیائومی در بارثاشاپ دنبال کنید. ما در بارثاشاپ تلاش می کنیم بهترین قیمت گوشی های شیائومی را به مشتریان خود ارائه دهیم. به عقیده اکثریت عموم، در ایران قیمت هر محصولی که کم باشد به احتمال زیاد نقصی یا ایرادی در آن وجود دارد و قیمت هر محصولی بیش اندازه زیاد باشد حتما دلیلی قانع کننده وجود دارد.

یکی از مجموعه های تلفن های هوشمند این شرکت، مجموعه Desire سایت poul-mobile است. دلیل اصلی این موضوع؛ اختلاف قیمت زیادی است که گوشی موبایل این برند با مشخصات فنی مشابه به یک گوشی دیگر با برند متفاوت دارد. مقرون به صرفه و پایین بودن قیمت گوشی شیائومی همواره باعث شده است اکثریت کاربران به حین خرید دچار شک و گمان شده و با سوالات مختلفی روبهرو شوند، مانند چرا گوشیهای شیائومی ارزان است؟ در هنگام خرید همواره سوالاتی ذهن کاربران را درگیر خود میکند که نداشتن اطلاعات کافی در مورد پک گلوبال و پک چین گوشی شیائومی از نمونه این سوالات است.

Local domestic helper.