آخرین فرصت برای رزرو گلکسی S24 جدید و کسب پس انداز شیرین در این فرآیند؛ امروز رزرو خود را انجام دهید

16 ژانویه نزدیک است. و می د،د این به چه م،است، درست است؟ این بدان م،است که دوره رزرو برای گوشی های هوشمند جدید سامسونگ گل،ی اس 24، گل،ی اس 24 پ، و گل،ی اس 24 اولترا به زودی به پایان می رسد و فرصت دریافت آن جایزه شیرین و شیرین رزرو با آن از بین خواهد رفت.

Galaxy S24 خود را همین امروز رزرو کنید!

بله شما آنرا درست خواندید. فقط چند روز فرصت دارید تا محصول جدید خود را رزرو کنید گل،ی اس 24 تلفن کنید و واجد شرایط دریافت اعتبار شیرین 50 دلاری سامسونگ شوید که در صورت پیش‌سفارش و ،ید گوشی Galaxy جدید خود با شروع دوره پیش‌سفارش، آن را دریافت خواهید کرد. می‌تو،د از این 50 دلار برای تهیه چیزهای شیک در Samsung.com یا در فروشگاه Samsung App استفاده کنید.

ضمناً با پیش سفارش و ،ید یک گل،ی اس 2425، 75 دلار یا 100 دلار اعتبار سامسونگ به ،وان هدیه دریافت خواهید کرد، بسته به نسخه شما گل،ی اس 24. می‌تو،د این اعتبار سامسونگ را با اعتبار رزرو شده ،یب کنید تا با چیزهای بهتری از خود پذیرایی کنید. با این حال، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که نمی‌تو،د از اعتبار با استعداد سامسونگ برای محصول جدید خود استفاده کنید گل،ی اس 24.

برای صرفه جویی بیشتر، می تو،د از برنامه Trade-In سامسونگ استفاده کنید و تلفن قدیمی خود را معامله کنید، که واقعاً به آن نیاز نخواهید داشت و در جایی که می تو،د از آن برای کاهش قیمت استفاده کنید، ماندن در کشو منطقی نیست. از همراه جدید شما در زندگی و وقتی همه تخفیف‌ها، از جمله مبا، را جمع کنید، می‌تو،د تا 970 دلار پس‌انداز کنید.

بنابراین، علاوه بر اینکه جزو اولین‌هایی هستید که یکی از جدیدترین و بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ را دارند، با رزرو گل،ی اس 24، گل،ی اس 24 پ،، یا گل،ی اس 24 اولترا و ،ید را با شروع دوره پیش‌سفارش انجام دهید. بنابراین ما شما را قویاً تشویق می کنیم که وارد کهکشان پس انداز شده و جدید خود را رزرو کنید گوشی گل،ی امروز!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/last-chance-to-reserve-a-galaxy-s24_id154256