اشکال از مشترکین T-Mobile از دریافت یکی از جوایز سه شنبه های T-Mobile جلوگیری می کند.

برنامه پاداش مشتری T-Mobile، تی موبایل سه‌شنبه‌ها اکنون در برنامه جدید T Life یافت می‌شود و به مش،ین دومین ارائه‌دهنده بزرگ بی‌سیم کشور، هر سه‌شنبه ۱۰ سنت در هر گالن تخفیف برای حدا،ر ۲۰ گالن ارائه می‌کند. در حالی که نتیجه فقط 2 دلار پس انداز است، یک اخطار پاپ آپ گویای آن است تی موبایل مش،ین که “شکلی در سیستم” وجود دارد که آنها را از سوخت خودروی خود با قیمت تخفیفی باز می دارد.
پیام پاپ آپ که در Reddit مشاهده شد، این را اضافه می کند تی موبایل در حال تلاش برای رفع اشکال است و به مشتریان خود توصیه می کند که بعداً دوباره امتحان کنند. اما این باعث نشد که دیگر کاربران Reddit از تاریخچه اخیر استفاده کنند و پیشنهاداتی ارائه دهند. مثلا یکی تی موبایل مش، پست کرد، “هفته گذشته این مشکل را داشتم. مجبور شدم از برنامه خارج شوم و دوباره وارد شوم تا درست کار کند.” خوب، به نظر می رسد که یک راه حل نسبتا آسان است. اما برای همه به ،وان دیگری کار نکرد تی موبایل مشتری نوشت: “خطا در تمام طول روز”. و یکی تی موبایل مش، گفت که او حتی نمی تواند پاداش را در برنامه T Life پیدا کند.
اگر شما یک نیستید تی موبایل مشتری، تی موبایل برنامه پاداش سه‌شنبه‌ها به مشتریان خدمات رایگان و تخفیف در سوخت، غذا، فیلم و موارد دیگر ارائه می‌دهد. همه اینها از طریق برنامه T Life قابل دسترسی است که با ضربه زدن روی این پیوند برای کاربران iOS قابل نصب است. ،، که گوشی اندرویدی دارند می توانند اپلیکیشن T Life را با فشردن این لینک دانلود کنند.
تی موبایل تنها شرکت مخابراتی نیست که برنامه پاداش ارائه می دهد و Verizon آن را دارد Verizon برنامه Up که به مش،ان خود “به روز رس، و پیشنهادات، به علاوه دسترسی به کنسرت، ورزش و سرگرمی” را می دهد. Verizon Up در داخل My قرار دارد Verizon برنامه (در دسترس برای کاربران iOS و Android).

منبع: https://www.p،nearena.com/news/t-mobile-subscribers-having-trouble-with-one-customer-reward_id156356

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.