اشکال «پیمایش چسبنده» لذت بردن از استفاده از Pixel Fold را دشوار می کند

مشکل اصلی اسکرول ،بنده این است که اینرسی اسکرول در تلفن های ضربه خورده ش،ته می شود. این قابلیتی است که به صفحه اجازه می دهد حتی با انگشت خود از روی صفحه نمایش به پیمایش ادامه دهد. بدون اینرسی، صفحه نمایش فقط با حرکت انگشت شما محتوای روی صفحه را حرکت می دهد. رحمان ویدئویی را در صفحه “X” خود منتشر کرد که توسط رو،مه‌نگار فناوری زک باودن ضبط شده است و نه تنها او Pixel Fold از پیمایش ،بناک رنج می برد، اما یک واحد جایگزین بازسازی شده که او دریافت کرد نیز همین مشکل را دارد. Bowden همچنین یک بازنش، کامل کارخانه ای را امتحان کرد و به صورت دستی نسخه پایدار اندروید 14 را نصب کرد تا ببیند آیا هر کدام به شما کمک می کند یا خیر. آنها این کار را ن،د.

Pixel Fold کاربران: آیا پیمایش روی صفحه نمایش داخلی برای شما بد است؟ برخی از کاربران گزارش می دهند که اینرسی پیمایش در صفحه نمایش داخلی عجیب و غریب بوده است، به خصوص در اخیر اندروید 14 بیلدها (هم آ،ین ساخت پایدار مبتنی بر QPR2 و هم نسخه بتا QPR3).

به ،وان مثال، حرکاتی مانند … pic.twitter.com/hgf3GF8QpD

— میشال رحمان (@MishaalRahman) 8 مارس 2024

یک پست چهار ماهه در صفحه راهنمای تلفن Pixel یک تعمیر موقت را نشان داد. “تاکنون راه حل موقت من این است که صفحه نمایش را از طریق دکمه پاور خاموش کنم، سپس آن را دوباره روشن کنم. این معمولا مشکل را برطرف می کند، اما همیشه، گاهی در عرض 30 ث،ه باز می گردد.” این دقیقاً آن نوع راه حلی نیست Pixel Fold کاربران می خواهند در مورد آن بشنوند.

راه‌حل ایده‌آل یک به‌روزرس، از Google است که باگ را از بین می‌برد و اجازه می‌دهد Pixel Fold کاربران بدون مشکل اسکرول کنند. در Reddit و در “X.” از برخی پشیم، وجود دارد Pixel Fold کاربران در مورد ،ید گوشی به جای برداشتن Galaxy Z Fold 5.

پیمایش ،بنده مشکلی است که تأثیر گذاشته است Pixel Fold کاربران برای ماه ها قبل از اینکه این مشکل تبدیل شود که گوگل و Pixel Fold نمی تو،د از آنجا برگردید، شرکت موظف است میزها را در Mountain View پاک کند، همه تلفن های داخلی را خاموش کند و تا رفع این مشکل شبانه روزی کار کند. پس از آماده شدن راه حل، گوگل باید فوراً آن را با کاربران Google Fold (که 1799 دلار به بالا برای دستگاه پرداخت کرده اند) به اشتراک بگذارد.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/pixel-fold-sticky-scrolling-mars-internal-screen_id156269

کتاب شیمی مواد غذایی.